Hei, te 50-60 vuotiaat pariskunnat!
Onko teillä millaista seksielämää?
Meillä erektiöhäiriö vaivaa, mutta lääkäriin ei suostu. Pitäisikö hyväksyä seksielämän päättyminen.
Kommentit (15)
Ok, ihanaa, että kerta viikkoon!
Ap
Ei meillä ole enää seksielämää, eikä kumpikaan sitä myöskään kaipaa. Samoihin aikoihin meni multa esivaihdevuosissa halut, ja mieheltä alkoi myös mennä sekä kyvyt että halut. Tyytyväisiä ollaan ilman seksiä, koska meillä meni näin onnellisesti että kummallakin sama juttu ettei enää seksistä välitä.
On hyvin samanlaista kuin nuorenakin, lasten ollessa teinejä oli olosuhteiden pakosta vähemmän seksiä, nyt taas normalisoitunut. 2-4 krt/kk
Siirryttiin akan 45 täytettyä vapaaseen vaginaseksiin, kun ei voinut enää paksuuntua. Sitä ennen mentiin pertsalla.
Minä 56v ja mies 59v ja pitkä suhde. Kaikki toimii ja ei mitään ongelmia. Kerran viikossa on seksiä ja se on hyvää. Useimmin ei ehdi/jaksa mutta homma onkin kiihkeää kun on jo pienessä puutteessa molemmat.
Ei ole ollut pitkään aikaan, jäi vaan vähitellen pois. Ja hyvä niin.
Juu ei kyllä mitään. Minä juuri 50 täyttänyt, vaimo 44, ja niin paljon ilmeisesti vaihdevuosiongelmaa että mitään kiinnostusta mihinkään seksiin ei hänellä ole. Ei nyt ole koskaan ollut mikään kovin halukas tapaus, mutta nyt se on loppunut kuin seinään. Paljon läheisyyttä on kyllä, rakkautta, halailua, pussailua, huomiota, yhdessä tekemistä, kehumista, matkoja, ravintolaillallisia ym ym ym. Kaikki terapiatkin käyty. Ei vaan hyrrää. Ei kuulema ole minussa vikaa, mutta yhä vaikeampaahan se on uskoa.
Noh, pitäkööt tunkkinsa, en enää jaksa tuoda tätä asiaa esille. Vieraisiin minulla ei ole kiinnostusta lähteä, mutta enenevässä määrin huomaan että haluaisin viettää vähemmän aikaa vaimoni kanssa, ja enemmän aikaa yksin tai kavereiden kanssa. Ei enää kiinnosta toimia viihdyttäjänä ja elämän mahdollistajana, vaan hoitakoot omat asiansa sitten.
Vierailija kirjoitti: Juu ei kyllä mitään. Minä juuri 50 täyttänyt, vaimo 44, ja niin paljon ilmeisesti vaihdevuosiongelmaa että mitään kiinnostusta mihinkään seksiin ei hänellä ole. Ei nyt ole koskaan ollut mikään kovin halukas tapaus, mutta nyt se on loppunut kuin seinään. Paljon läheisyyttä on kyllä, rakkautta, halailua, pussailua, huomiota, yhdessä tekemistä, kehumista, matkoja, ravintolaillallisia ym ym ym. Kaikki terapiatkin käyty. Ei vaan hyrrää. Ei kuulema ole minussa vikaa, mutta yhä vaikeampaahan se on uskoa. Noh, pitäkööt tunkkinsa, en enää jaksa tuoda tätä asiaa esille. Vieraisiin minulla ei ole kiinnostusta lähteä, mutta enenevässä määrin huomaan että haluaisin viettää vähemmän aikaa vaimoni kanssa, ja enemmän aikaa yksin tai kavereiden kanssa. Ei enää kiinnosta toimia viihdyttäjänä ja elämän mahdollistajana, vaan hoitakoot omat asiansa sitten.
Elämän mahdollistajana? Hyvä asenne sinulla. Et kuullosta kyllä kovinkaan rakastavalta. Vielä tuollainen uhmaikäisen reaktio loppuun. Onnea vaan.
Minä 53 ja mies 63. Seksielämä on elossa. Välillä ihan villiäkin. Joskus voi mennä viikko ilman panohommia ja joskus pannaan monta kertaa yön aikana. En voisi kuvitellakaan olevani ilman.
57&57 ja seksikerrat vaihtelee, mutta keskiarvollisesti hihasta kerta viikossa, joskus useammin joskus harvemmin. Joka päivä on eroottista lämmintä läheisyyttä aamuisin, ennen nousua sängystä...
Itse miehenä kaipaisin enemmän, mutta mennään vaimon haluilla.
Passita mies lääkäriin, potenssiongelmassa pitää poissulkea sydän-ja verisuonitaudit
Kerran viikossa. Kummallakaan ei ole ongelmia, mutta ei vain jaksa.