Sukupuolitaudit kondomia käyttäessä?
Pitkän huonon suhteen jälkeen olen ollut ihan tyrmistynyt siitä, miten paljon vientiä minunlaisellani ihan tavallisen näköisellä on. Ainut asia joka saa epäröimään on pelko sukupuolitaudeista. Minulle on melko uutta tietoa, että ne voivat tarttua kondomista huolimatta ja esim. herpeksen kohdalla (suurin pelkoni) tarttuminen on jopa todennäköistä!
Nykyelämä on ikävä kyllä sellaista, että vähän jokaisella voi olla jokin tauti jopa tietämättään. Mietinkin, että kun varmaa suojakeinoa ei ole, niin miten tässä uskaltaa olla kenenkään kanssa??
Mitä mieltä olette? Tunnetteko ketään joka olisi saanut taudin kondomista huolimatta?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
selibaatti
Jos ei halua sitä vaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Luotettava vakikumppani joka testattu ennen kuin aloitatte?
Tämä on turvallisin keino
Itse pelkään kanssa saavani naiselta jotain tautia ja en oikein uskalla läheisyyttä.
Ehkä jos löytyis vastaava tauti kammoinen, niin voisi ehkä luottaa?
Mieheni sai yleisestä saunasta sukupuolitaudin.
Kondomi on turvallinen vaihtoehto, ei kaikkea kannata pelätä.
Mitä jos vain olisit yksin? Ei sun herpespìllua kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan varmaan totta mutta mitähän teki siellä saadakseen sen tartunnan?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan hyvin mahdollista, mutta miehesi pani toista henkilöä siellä saunassa, koska lauteilta se ei tarttunut.
ei tartu mikään vakava sp tauti ei muuta kun munaa pimperoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan varmaan totta mutta mitähän teki siellä saadakseen sen tartunnan?
pani paljaalla ritvan pillua.
Hyvähän niiltä on yrittää suojautua, mutta liikaa ei kannata pelätä. Sinkkuna olin pitkään ja ei tullut mitään. Sitten taas yhden taudin saanut ihan siltä omalta kumppanilta. Ja säännöllisesti kävin testeissä, joten tiedän milloin se tuli.
Talibanit saivat sukupuolitauteja samaan malliin kuin ennenkin vaikka USAID antoi 20 miljoonaa kondomihankintoihin. Talibanien päällikkö Omar kertoi kumeja käytetyn muuten paitsi kustessa ja naidessa.
Vierailija kirjoitti:
Talibanit saivat sukupuolitauteja samaan malliin kuin ennenkin vaikka USAID antoi 20 miljoonaa kondomihankintoihin. Talibanien päällikkö Omar kertoi kumeja käytetyn muuten paitsi kustessa ja naidessa.
öh öh .nauroin maha kippurassa 2 tuntii ihanko ite keksi?
Vierailija kirjoitti:
Nuo vähä-älyiset saattavat toimia noin, mutta epäilen ettei hyväuskoisten rahoilla ole ostettu ehkäisyvälineitä.
Herpes ja kondylooma tarttuvat ainakin.
Tarttuvat nykyään jopa suusta suuhun
Vierailija kirjoitti:
Sai varmasti jos pani sielä jotakin ilman ehkäisyä. Muuten ei 😂
Oon saanut kondylooman yleisen vessan pöntön reunasta. Esinahkaan tuli haavaumia.
Luotettava vakikumppani joka testattu ennen kuin aloitatte?