Miksi tapailumiehet raivostunut niin helposti siitä, jos pitää siirtää sovittua tapaamista?
Eli vaikka kuinka selittäisi (ihan kuten jos pitäisi tehdä näin kaverille), että tosi mielelläni tapaisin mutta nyt yksinkertaisesti on joku välttämätön asia jota pitää priorisoida, kuten nopeasti illalle laitettu työpalaveri. Ja ei, en siirrä viime hetkellä vaan näissä tapauksissa olen joutunut muuttamaan aikatauluani päivän tai parikin etukäteen.
Sori nyt vaan, minun on pakko elättää itseni joten kyllä, todellakin priorisoin työt. Kaverit ymmärtävät, ei ole koskaan ongelma ja tuleehan heillekin samanlaisia yllättäviä menoja joskus.
Mutta sitten tapailumiehet - vetävät hirveät kilarit, haukkuvat pystyyn, jäävät murjottamaan tai laittavat estot päälle.
Kommentit (70)
Ei ole vain tapailumiehet joita tuo ärsyttää. Mä olen poistanut tuollaiset ihmiset kaveripiiristäni muutama vuosi sitten koska en pidä ihmisistä jotka kokevat olevansa oikeutettuja toisten ajan tuhlaamiseen. N30
Jos tapailukumppani peruu tapaamisen, niin en suutu enkä raivoa enkä estä, koska miksi tuhlata tunteita ihmiseen, jolla ei oikeastaan ole isompaa merkitystä. Tämä taas aiheuttaa siinä peruvassa tapailukumppanissa jonkinlaista ihmetystä: miten niin sulla ei ole viikonloppuna vapaata, vaikka ei ole nähty aikoihin (koska olen perunut monta tapaamista). Tai miksi ihmeessä menit sopimaan tennistunnin lauantaille, vaikka tiesit, että halusin nähdä (vaikka siitä ei ole sovittu, mutta hei, nyt mulla olis ollut aikaa sullekin).
Eikä pidä hermostua, jos tapailukumppani tekeekin jotain muuta, kun tapaaminen peruuntuu ja on siksi seuraavana päivänä sitä mieltä, että ei jaksa illalla nähdä, koska eilen meni niin pitkään ja nyt väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vain tapailumiehet joita tuo ärsyttää. Mä olen poistanut tuollaiset ihmiset kaveripiiristäni muutama vuosi sitten koska en pidä ihmisistä jotka kokevat olevansa oikeutettuja toisten ajan tuhlaamiseen. N30
Mitä ihmeen ajan tuhlaamista se on, jos hyvissä ajoin peruu? Jestas sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pitäisi tehdä kokeeksi joka miehelle ja naiselle. Paljastuu kaikki narsistiset piirteet ja minä ensin-tyypit.
Mä jätän kokeeksi kerran vastaamatta viestiin 24 h ajaksi. Hulluimmat raivostuvat tuossa ajassa ja paljastavat itsensä.
Aika tavallinen paskatesti. Ei kannata noteerata tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tietty vapaa-aikaa, joita voin käyttää eri asioihin. Jos saan esimerkiksi vasta tapaamista edellisenä päivänä tietää, että tapaaminen peruuntuu, olisin voinut järjestää omat työni eri tavalla ja käydä vaikkapa tapahtumassa, jonka jouduin skippaamaan koska tein kalenterista tilaa kaverille. Mulla on suht joustava työnantaja, perhe ja muut pakolliset jutut jotka kyllä mahdollistavat asioita, mutteivät loputtomiin. On parempi priorisoida elämässä ystävät, jotka pitävät sovituista menoista kiinni eivätkä tee työtä joka vaatii jatkuvaa sumplimista myös ystäviltä. Toki jos itse olet ihminen joka suhtautuu työhön niin että se menee etusijalle, on luonnollista että kaveripiiriisi valikoituu samanlaisia.
Sanoisin, että on myös kaksi eri asiaa odottaa joustoa ystävältä, jonka kanssa suhde on jo rakennettu vankalle pohjalle kuin ihmiseltä, jota vasta tapailee. Ystävää voi olla vuosiin näkemättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tietty vapaa-aikaa, joita voin käyttää eri asioihin. Jos saan esimerkiksi vasta tapaamista edellisenä päivänä tietää, että tapaaminen peruuntuu, olisin voinut järjestää omat työni eri tavalla ja käydä vaikkapa tapahtumassa, jonka jouduin skippaamaan koska tein kalenterista tilaa kaverille. Mulla on suht joustava työnantaja, perhe ja muut pakolliset jutut jotka kyllä mahdollistavat asioita, mutteivät loputtomiin. On parempi priorisoida elämässä ystävät, jotka pitävät sovituista menoista kiinni eivätkä
Kuulostaa ihan kauhealta, että kalenteri on jatkuvasti täyteen buukattu niin, että sieltä pitää erikseen oikein raivata tilaa kaverin näkemiseen. Ja jos tämä slotti vapautuu niin harmittaa aivan vietävästi, kun kalenterissa on yhtäkkiä tyhjä tunnin slotti, jonka olisi voinut täyttää jollain. Sori, mutta kuulostat aika vaikealta tapaukselta..
Niinpä ja vielä tuollaista viitsit katsoa🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiäkin on siis useampi? Jos aikataulut vielä pettävät ja joudut paljonkin priorisoimaan niin kannattaisi keskittyä yhteen "tapailu" mieheen.
Miksi? Niin kauan kuin mitään fyysistä ei ole pelissä niin tietysti sitä tapailee useita.
Eivätkä nämä perumiset ole miehistä johtuneet vaan töistä.
Tai no, ehkä hitusen niin etten ole ollut valtavan kiinnostunut näistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä ennen tutustumista toiseen. Mutta vaikka olisi kuinka rakastunut niin työt menevät edelle. Ei se mies minua tule elättämään jos en hoida työtäni tarpeeksi hyvin.
Siis sinä saatanan saastainen h u o r a tapailet useampia miehiä samaan aikaan ja ihmettelet kun mies suuttuu sinun tehdessä hänelle oharit, koska haluat olla jonkun "kiinnostavamman" kanssa juuri sinä iltana? Sen pitäisi olla i
Pätee myös huoripukkeihin🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiäkin on siis useampi? Jos aikataulut vielä pettävät ja joudut paljonkin priorisoimaan niin kannattaisi keskittyä yhteen "tapailu" mieheen.
Miksi? Niin kauan kuin mitään fyysistä ei ole pelissä niin tietysti sitä tapailee useita.
Tai no, ehkä hitusen niin etten ole ollut valtavan kiinnostunut näistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä ennen tutustumista toiseen. Mutta vaikka olisi kuinka rakastunut niin työt menevät edelle. Ei se mies minua tule elättämään jos en hoida työtäni tarpeeksi hyvin.
Okei, piti ihan tähän ikään asti elää, että sain tietää että tuo fyysinen on se raja, milloin ei saa muita tapailla.
Itse olen käyttänyt niinkin hankalaa metodi
No, ette te kavereitakaan ole vaan satunnaisia tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se harmittaa tottakai jos haluaa tavata naisen. En tietenkään ymmärrä mitä kiukuttelu tai raivoaminen auttaa, tekee vain itsestään pellen! 1-2 kertaa voi nainen treffejä siirtää mutta sitten annan olla.
M38
Miksi? Miten oletat pärjääväsi suhteessa jos et osaa joustaa ja huomioida toista?
No joo, ap:llahan tuota joustamisen ja huomioimisen tarvetta ei koskaan tule elämässä vastaan. Hän ei koskaan saa itselleen kumppania, koska työelämä on ihan liian kiireistä parisuhdetta ajatellen.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tietty vapaa-aikaa, joita voin käyttää eri asioihin. Jos saan esimerkiksi vasta tapaamista edellisenä päivänä tietää, että tapaaminen peruuntuu, olisin voinut järjestää omat työni eri tavalla ja käydä vaikkapa tapahtumassa, jonka jouduin skippaamaan koska tein kalenterista tilaa kaverille. Mulla on suht joustava työnantaja, perhe ja muut pakolliset jutut jotka kyllä mahdollistavat asioita, mutteivät loputtomiin. On parempi priorisoida elämässä ystävät, j
Kuulostaa ihan kauhealta, että kalenteri on jatkuvasti täyteen buukattu niin, että sieltä pitää erikseen oikein raivata tilaa kaverin näkemiseen. Ja jos tämä slotti vapautuu niin harmittaa aivan vietävästi, kun kalenterissa on yhtäkkiä tyhjä tunnin slotti, jonka olisi voinut täyttää jollain. Sori, mutta kuulostat aika vaikealta tapaukselta..
Unohdit, että sehän on ap, jonka kalenteri on kovin täynnä äkillisiä työjuttuja ja jatkuvasti hänellä on jonossa miehiä, joiden kanssa sopii treffejä, joihin ei pääsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se harmittaa tottakai jos haluaa tavata naisen. En tietenkään ymmärrä mitä kiukuttelu tai raivoaminen auttaa, tekee vain itsestään pellen! 1-2 kertaa voi nainen treffejä siirtää mutta sitten annan olla.
M38
Miksi? Miten oletat pärjääväsi suhteessa jos et osaa joustaa ja huomioida toista?
No joo, ap:llahan tuota joustamisen ja huomioimisen tarvetta ei koskaan tule elämässä vastaan. Hän ei koskaan saa itselleen kumppania, koska työelämä on ihan liian kiireistä parisuhdetta ajatellen.
ohis
Ap vaan ei ole se, joka laittaa välit poikki "ajan tuhlaajiin"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Ei ole tarkoitustaan, annan vain ymmärtää, että suhde kiinnostaa, että saan entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä saatanan saastainen h u o r a tapailet useampia miehiä samaan aikaan ja ihmettelet kun mies suuttuu sinun tehdessä hänelle oharit, koska haluat olla jonkun "kiinnostavamman" kanssa juuri sinä iltana? Sen pitäisi olla i
Hajoa siihen luuseri 😁
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut niin monta naista samaan aikaan tapailussa sinkkuna ollessa ettei väliä vaikka joku peruuttaa tai siirtää LOL
M44
Tää on just se yksi syy, miksi moni kierrättää useampaa salaa, kun osa peruilee tai osa välillä pihtaa niin on aina joku toinen joka ei peru tai ei pihtaa.
Muuta keinoa ei vaan oo.
Vierailija kirjoitti:
"Nähdään torstaina, mutta sovitaanko tarkemmin keskiviikkona, kun minulla saattaa olla töitä."
Näin kirjoittaa nainen, joka koittaa saada pykälää paremman miehen treffeille ja peruu vasta nuo varatreffit, jos se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tapailumies?
TapailuMIES on sellainen, jota tapailuTYTÖT tapailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tietty vapaa-aikaa, joita voin käyttää eri asioihin. Jos saan esimerkiksi vasta tapaamista edellisenä päivänä tietää, että tapaaminen peruuntuu, olisin voinut järjestää omat työni eri tavalla ja käydä vaikkapa tapahtumassa, jonka jouduin skippaamaan koska tein kalenterista tilaa kaverille. Mulla on suht joustava työnantaja, perhe ja muut pakolliset jutut jotka kyllä mahdollistavat asioita, mutteivät loputtomiin. On parempi priorisoida elämässä ystävät, j
Mä tykkään suunnitella mun menot mahdollisimman paljon etukäteen, joidenkin mielestä sillä tavalla toimiminen on tietysti ahdistavaa koska kaikki eivät sellaisesta tykkää. Ei se tarkoita että kalenteri varsinaisesti olisi täyteen buukattu, vaan sitä että kaikelle on paikkansa. Joustan kun on pakko, mutta tietenkin yritän minimoida sen. Minusta ei ole tarpeen haukkua ketään, todeta vain että toisia ärsyttää yhdenlainen toiminta ja toisia toinen. On realistista ja oikeudenmukaista olettaa toisilta sitä minkä on itsekin valmis antamaan.
En minä siitä raivostu jos nainen peruu. Sanon vain että ok, poistan yhteystiedot ja laitan estot päälle.