Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailumiehet raivostunut niin helposti siitä, jos pitää siirtää sovittua tapaamista?

Vierailija
06.03.2025 |

Eli vaikka kuinka selittäisi (ihan kuten jos pitäisi tehdä näin kaverille), että tosi mielelläni tapaisin mutta nyt yksinkertaisesti on joku välttämätön asia jota pitää priorisoida, kuten nopeasti illalle laitettu työpalaveri. Ja ei, en siirrä viime hetkellä vaan näissä tapauksissa olen joutunut muuttamaan aikatauluani päivän tai parikin etukäteen.

Sori nyt vaan, minun on pakko elättää itseni joten kyllä, todellakin priorisoin työt. Kaverit ymmärtävät, ei ole koskaan ongelma ja tuleehan heillekin samanlaisia yllättäviä menoja joskus.

Mutta sitten tapailumiehet - vetävät hirveät kilarit, haukkuvat pystyyn, jäävät murjottamaan tai laittavat estot päälle.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan alkaa tapailla sitä pomoa tai työkaveria niin menee aikataulut yksiin. 

En kyllä ihmettele ettei niitä suhteita nykyään synny kun eihän ketään kiinnosta.

Vierailija
22/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin pitäisi tehdä kokeeksi joka miehelle ja naiselle. Paljastuu kaikki narsistiset piirteet ja minä ensin-tyypit.

Mä jätän kokeeksi kerran vastaamatta viestiin 24 h ajaksi. Hulluimmat raivostuvat tuossa ajassa ja paljastavat itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lähtee siitä oletuksesta, että miehellä on kaikki aika käytettävissä pelkästään hänen tapaamiseen, ja sitä tapaamista voi siirrellä miten haluaa. Aika usein se mieskin on joutunut aikatauluttamaan elämäänsä, että se tapaaminen onnistuu. Minuakin raivostuttaa sovittujen tapaamisten siirtely- tai peruminen, mielestäni vähäpätöisistä syistä. Siinähän on kyse nimenomaan priorisoinnista!

Vierailija
24/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että nopeasti illalle laitetut työpalaverit :D

Vierailija
25/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP lähtee siitä oletuksesta, että miehellä on kaikki aika käytettävissä pelkästään hänen tapaamiseen, ja sitä tapaamista voi siirrellä miten haluaa. Aika usein se mieskin on joutunut aikatauluttamaan elämäänsä, että se tapaaminen onnistuu. Minuakin raivostuttaa sovittujen tapaamisten siirtely- tai peruminen, mielestäni vähäpätöisistä syistä. Siinähän on kyse nimenomaan priorisoinnista!

Juuri näin! Sovitun tapaamisen siirtämiseen täytyy olla todella painavat syyt. Yleensähän ne syyt ovat pelkästään tekosyitä. 

Vierailija
26/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne miehet ovat perheeltään ja vaimoltaan saaneet sen yhden illan vapaaksi, niin harmittaahan tuo.

Vierailija
27/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiäkin on siis useampi? Jos aikataulut vielä pettävät ja joudut paljonkin priorisoimaan niin kannattaisi keskittyä yhteen "tapailu" mieheen.

Siis murjotuksen ja estot valinneen miehen perään pitäisi jäädä huokailemaan, eikä missään nimessä mennä eteenpäin. Selvä!

Ei ap

Vierailija
28/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin pitäisi tehdä kokeeksi joka miehelle ja naiselle. Paljastuu kaikki narsistiset piirteet ja minä ensin-tyypit.

Mä jätän kokeeksi kerran vastaamatta viestiin 24 h ajaksi. Hulluimmat raivostuvat tuossa ajassa ja paljastavat itsensä.

Tuo voi toimia tai olla toimimatta. Minä en koskaan laita toista viestiä ennen kuin olen saanut vastauksen edelliseen.

Vierailija
29/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies alkaa mököttää, jos nainen peruu tapaamisen. Mököttämisellä tarkoitan radiohiljaisuutta sieltä suunnalta. Itse taas koen mököttämisen hylkäämisenä, jolloin luonnollisesti siirryn eteenpäin. Kannattaa miettiä asioita myös toisen osapuolen näkövinkkelistä.

Vierailija
30/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi toimia tai olla toimimatta. Minä en koskaan laita toista viestiä ennen kuin olen saanut vastauksen edelliseen.

Eli et ole hullu.

Vierailija
31/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne tietävät saman mitä sinäkin: et ole ihastunut. Jos ihminen on ihastunut, niin se kyllä priorisoi sen tyypin ihan jumalan vierelle. Pitää olla joku aivan helevetin pakottava syy, että tuota henkilöä ei tapaisi. Mutta sä et selvästi tunne niin ja SIITÄ ne ukot on pahoillaan. Ei se yksi tapaamisen siirto ole se ongelman ydin, vaan sun tunteettomuus. Mä voin jo melkein arvata, että olet sellainen 48-vuotias jo useamman vuoden sinkkuna ollut ja hyvin itsenäistä elämää elävä ihminen. Sulla ei oikeastaan ole tunteita ollut kehenkään, keitä olet tapaillut. Mukavia tyyppejä sanot, mutta aina se jokin on puuttunut.

Mitä raivoaminen siinäkään tapauksessa hyödyttää?

Vierailija
32/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne tietävät saman mitä sinäkin: et ole ihastunut. Jos ihminen on ihastunut, niin se kyllä priorisoi sen tyypin ihan jumalan vierelle. Pitää olla joku aivan helevetin pakottava syy, että tuota henkilöä ei tapaisi. Mutta sä et selvästi tunne niin ja SIITÄ ne ukot on pahoillaan. Ei se yksi tapaamisen siirto ole se ongelman ydin, vaan sun tunteettomuus. Mä voin jo melkein arvata, että olet sellainen 48-vuotias jo useamman vuoden sinkkuna ollut ja hyvin itsenäistä elämää elävä ihminen. Sulla ei oikeastaan ole tunteita ollut kehenkään, keitä olet tapaillut. Mukavia tyyppejä sanot, mutta aina se jokin on puuttunut.

Tuleepa ainakin selväksi naiselle, että hänen käytöksensä on ollut asiatonta.

Vierailija
33/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää miesten raivoavan? Soittivatko ja raivosivat? Vai tekstiviestein raivosivat vai pitivätkö vain radiohiljaisuuden.

Vierailija
34/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän se siinä asiattomasti käyttäytyy. Ja jää yksin.

Vierailija
35/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla? Voiko ihastumisen tunnetta jotenkin pakottaa?

Vierailija
36/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiäkin on siis useampi? Jos aikataulut vielä pettävät ja joudut paljonkin priorisoimaan niin kannattaisi keskittyä yhteen "tapailu" mieheen.

Todennäköisesti on hänen tapansa toi aikataulujen sopimattomuus.

Vierailija
37/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies on vähän kuin satunnainen tuttu, ei niillä ole sinua kohtaan erityisiä tunteita eikä syitä raivostua. Jos mies etsii oikeasti seurustelukumppania, niin miksi käyttää aikaansa ap:n kaltaisen ihmisen aikatauluihin sopimiseen, kun voi etsiä sellaisen naisen, joka ei tämän tästä siirrä tapaamista.

Kannattaa pitää koko ajan 2-3 tapailukumppania "kierroksessa", silloin voi peruuntuneesta tapaamisesta todeta rauhallisesti, että "no kiva, Mikko pyysi just pelaamaan tennistä kanssaan, laitankin hänelle tietoa, että meidän tapaaminen peruuntui ja nyt on aikaa siihen suuntaan. Soitellaan taas joskus."

Vierailija
38/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies alkaa mököttää, jos nainen peruu tapaamisen. Mököttämisellä tarkoitan radiohiljaisuutta sieltä suunnalta. Itse taas koen mököttämisen hylkäämisenä, jolloin luonnollisesti siirryn eteenpäin. Kannattaa miettiä asioita myös toisen osapuolen näkövinkkelistä.

Minä taas koen radiohiljasuuden niin, että koska minä peruin tapaamisen, niin minun tehtäväni on joko sopia uusi tapaaminen tai sitten ei se perutun tapaamisen ihminen enää kiinnosta. Miksi ihmeessä kenenkään tulisi nöyrästi olla aina käytettävissä ja tavoitettavissa?

Vierailija
39/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas koen radiohiljasuuden niin, että koska minä peruin tapaamisen, niin minun tehtäväni on joko sopia uusi tapaaminen tai sitten ei se perutun tapaamisen ihminen enää kiinnosta. Miksi ihmeessä kenenkään tulisi nöyrästi olla aina käytettävissä ja tavoitettavissa?

No eihän hän voi sopia seuraavaa tapaamista, jos toinen osapuoli kokee, ettei voi olla aina käytettävissä ja tavoitettavissa.

Vierailija
40/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ehkä eri kuva siitä, mikä suhteenne laatu on. Eli eivät ehkä ymmärrä, että kyse ei parisuhteesta. Tai sitten ovat itsekkäitä ja suuttuvat, kun heidän mukaansa ei mennä. Pistäisin kiertoon moiset tyypit, tuohan on tosi lapsellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme