Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteen aloitus ilman kumia

Vierailija
06.03.2025 |

Kuinka usein olette olleet suhteessa jossa ei ole käytetty yhtäkään kortsua? Mielestäni on kohtuu yleistä. Itsellä on kuusi naista antanut ilman kumia heti. Kaikkiaan 16 ollut. Liekö käynyt tuuri kun ei ole mitään sattunut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kukaan ei ole vaatinut, tai edes pyytänyt kumia suhteen alussa. Tällä otannalla tuntuu että on yleistä. 

Vierailija
2/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla pantiin menemään paljaalla ja satsit sissään. 

Siitä lähtien ollaankin oltu yhdessä yli 30 vuotta. Ei kyllä tärpänny ensimmäisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaadin aina kumin uuden kanssa. Nuorempana ja nykypäivänä. Sitten kun tuntee toisen ja tietää seksihistorian ennen ja nykypäivänä voidaan olla ilman. Mutta kun ei ikinä satavarmasti tiiä kestävän niin vaikka nuo em jutut niin teen säännöllisesti testit. Ja ikinä ei ole ollu mitään.

Vierailija
4/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta touhua

Muija tulee raskaaksi 80%

Ukko lähtee lätkimään sexin jälkee. 200%

Jää muija tulevan lapsen jonka isää ei edes kunnolla tunne. 

Hyvä alku suhteelle jota ei edes ole. 

Vierailija
5/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mitään machoilua, vaan ihan käytännön havainto, että huolestuttavan iso osa naisista ei vaadi kondomia tai ei halua sitä käytettävän. Itse haluaisin kyllä aina käyttää, mutta jännitys uuden kumppanin suhteen ja siitä seuraava heikohko erektio yleensä on johtanut siihen, että olen päätynyt laittamaan paljaalla jos se naiselle on ok. Eli en mikään pyhimys asian suhteen ole itsekään. Olisi jotenkin helpompaa, kun nainen olisi ehdoton asian suhteen, minua ei loukkaisi tai harmittaisi jäädä ilman. Esim. edellinen kumppani oli niin pettynyt kortsun räpeltämiseen, että vaati tekemään ilman, että saisi. Toistaiseksi taudeilta on välttynyt, tosin ihan baarirandomeja en ole harrastanut. Piuhat ovat poikki, mitä en tosin ole lyhyissä suhteissa kertonut naiselle.

Vierailija
6/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeissä ensin, ennen kuin heitetään kondomit lepikköön. Tämä on se, mitä haluaisin toteuttaa, jos olisin sinkku. En ole ja sama mies ollut toista kymmentä vuotta.

N46

Vierailija
7/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testeissä ensin, ennen kuin heitetään kondomit lepikköön. Tämä on se, mitä haluaisin toteuttaa, jos olisin sinkku. En ole ja sama mies ollut toista kymmentä vuotta.

N46

Jääkö ylimääräiset kortsut käyttämättä?

Vierailija
8/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

Näin minäkin haluaisin aina toimia periaatetasolla, mutta halut kun vie, niin periaatteet unohtuu. Ja harvassa on naisetkaan, jotka kortsua vaativat.

Sinkku M40

Vierailija
9/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Näin minäkin haluaisin aina toimia periaatetasolla, mutta halut kun vie, niin periaatteet unohtuu. Ja harvassa on naisetkaan, jotka kortsua vaativat.

Sinkku M40

Halujen kun antaa viedä, niin siinä kärsii mahdollisesti itse seuraukset. Jokaisella meistä on historiamme ja me kannamme sitä kehossamme mukana, vaikkei mitään tarttuvaa olisikaan. Ihmisillä olisi hyvä olla korkeampi kynnys )puhutaan nyt vaikka kunnioittamisesta) ylipäätänsä yhtyä kenenkään kanssa, jotta järki pysyisi tunteen ja halun edellä.

Vierailija
10/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun olin aina tytön eka eli ei tauti vaaraa niin Panin paljaalla ja lopussa heitin kortongin mihin laskin mällit

Vierailija
11/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kävi ensin testeissä, niin ei siinä mitään kumia tarvittu. Ja naisella oli hormonikierukka.

Vierailija
12/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin kävi ensin testeissä, niin ei siinä mitään kumia tarvittu. Ja naisella oli hormonikierukka.

Mitä testattiin?

Vierailija
13/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin ilman kumia heti

Vierailija
14/22 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kukaan ei ole vaatinut, tai edes pyytänyt kumia suhteen alussa. Tällä otannalla tuntuu että on yleistä. 

Aivan uskomatonta. Ja itse melkein mietin uskallanko harrastaa edes kumin kanssa. t. sp-tautikammoinen (vaikkei ole koskaan ollut)

Vierailija
15/22 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että hieman varttuneemmat eivät kumia vaadi. 51,49,41,51,51,48 oli iät rouvilla. Näistä kahden nuorimman kanssa oli kuulemma ehkäisy. Mutta ihan mielellään ottivat hekin mällit sisäänsä. Ap

Vierailija
16/22 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisenkymmentä naista on tullut pantua kumitta ja kymmenkunta paritteluparia on menty kumin kanssa ite olen vaatinut varmaan viiden kanssa niistä kumia. Viimeisimmän kumittoman kanssa on kaksi aikuista lasta ja kolkytä vuotta eloa takana.

Hengissä vimpan päälle terveenä ollaan

Vierailija
17/22 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen pyydän vaikka ehkäisy onkin omalta osaltani kunnossa. Sekä myös säännölliset testit.

Monella miehellä se myös tulee automaattisesti, että laittaa kumin. 

Uuden suhteen alussa Molemmat käy testeissä ja sitten jää kumi pois. 

Yksi on ollut sellainen joka vei niin totaallisesti mukanaan etten siinä hetkessä pyytänyt. Laukesi sisään. Mutta hän kyllä jälkeenpäin laittoi viestiä ja pahoitteli ettei käyttänyt ehkäisyä. 

N30

Vierailija
18/22 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sen pyydän vaikka ehkäisy onkin omalta osaltani kunnossa. Sekä myös säännölliset testit.

Monella miehellä se myös tulee automaattisesti, että laittaa kumin. 

Uuden suhteen alussa Molemmat käy testeissä ja sitten jää kumi pois. 

Yksi on ollut sellainen joka vei niin totaallisesti mukanaan etten siinä hetkessä pyytänyt. Laukesi sisään. Mutta hän kyllä jälkeenpäin laittoi viestiä ja pahoitteli ettei käyttänyt ehkäisyä. 

N30

Laukesitko itse?

Vierailija
19/22 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä testattiin?

Yleisimmät testattavat on klamydia ja tippuri. Pyydettäessä mm. HIV, kuppa ja n******sankkeri.

Vierailija
20/22 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tullut kumilla aloiteltua, ekasta raskaudesta lähtien.