Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taas teillä tietämättömillä.. En tiedä miksi jaksan tätä viikosta toiseen ja vuodesta toiseen..

Vierailija
09.03.2007 |

Viimeksi piti tipattoman tammikuun, juu.. Muuten se kalja ja viina maistuu vähintään kerran viikossa, joskus useamminkin. Olen vain niin onneton ilman ammattia (johon opiskelen paraikaa) etten ole uskaltanut erota :(

Todennäköisesti uskallan erota sitten kun olen aivan varma, että pärjäämme lasten kanssa taloudellisesti. Pitää toivoa, että saan jonkinlaisen työpaikan sitten kun valmistun. Tai viimeistään sitten, kun lapset ovat jo maailmalla :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko se jotenkin paremmin HALLITTAVISSA?

Siis harmittaako ylipäänsä dokaaminen vai ennemminkin se, että miehesi on epäluotettava ja et tiedä, koska ja minne hän häipyy?

Jos nimittäin kyse on jälkimmäisestä, niin siihen voisi löytyä ratkaisu keskinäisestä sopimisesta. Mies saa vapaaillan, mutta siitä pitää etukäteen kertoa sinulle.

Vierailija
2/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlaista. Mies meni omia menojaan kyselemättä ja selittelemättä. Maaliskuussa hän oli 16 iltana kapakassa tai muissa menoissa, huhtikuussa myös. Kävin lastenvalvojan luona selvittelemässä asioita ja kun kerroin asiasta miehelle, hän säikähti, kun tajusi, että olen tosissani. Hän ei ole juonut sen jälkeen. Ikävä tätä on sanoa, mutta se olet sinä, joka teet miehen juomisen mahdolliseksi. Jos on pakko erota, niin sinä pärjäät kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko sitten niin helvetin pitkä pinna vai turtunut koko juttuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä