Uskotteko siihen, että jokainen mies on oikeasti homo?
Tuttu homomies väittää näin ja väitteelle syy on se kuinka moni 'hetero'mies haluaa panna hänen kanssaan
Kommentit (47)
Ei tuo ole uskon asia. Tuttu homomiehesi on väärässä.
M48, guru
Homon toiveuni. Heterosta ei saa homoa millään. Jo pieni lähentely nostaa karvat pintaan ja agressiot esiin.
Heteromies ei tarvitse toista miestä mihinkään - lähtökohtaisesti toinen mies on vihollinen.
M48, guru
Eturauhasen hieronta tuntuu hyvältä, mutta se ei tarkoita sitä että mies olisi homo. Se on ihan eri asia. Hieroa voi itsekin dildolla tai vaimo voi sormettaa tai naida straponilla.
Vierailija kirjoitti:
Eturauhasen hieronta tuntuu hyvältä, mutta se ei tarkoita sitä että mies olisi homo. Se on ihan eri asia. Hieroa voi itsekin dildolla tai vaimo voi sormettaa tai naida straponilla.
En ole koskaan osannut kaivata (sic.) eturauhaseni hyväilyä. Jos eturauhanen olisi yhtä ilmeisesti nautinnon lähteeksi tarkoitettu kuin klitoris, se olisi käden ulottuvilla.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vähän homo =)
Kunnia tuostakin lauseesta Jukka Takalolle (ex-Aknestik), joka sen kuuluisaksi teki.
Paikkaansapitävyyttä ei pop-lyriikoissa perinteisesti ole, pl. M.A. Numminen laulaessaan lakitekstiä.
M48, guru
Ei ole, mutta lähes kaikki naiset ovat joko lesboja, tai bi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta lähes kaikki naiset ovat joko lesboja, tai bi.
Olen aivan samaa mieltä, tämä perustuu kokemukseen
Ei kaikki tietenkään ole homoja, mutta sen tiedän, että homoja ja bissejä on miehistä paljon suurempi prosentti kuin mitä kuvitellaan. Sen verran paljon tullut elämäni aikana vastaan kullista kiinnostuneita miehiä. Hyväkroppaisena ja kuulemma myös katseenkestävänä miehenä tällaista huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tietenkään ole homoja, mutta sen tiedän, että homoja ja bissejä on miehistä paljon suurempi prosentti kuin mitä kuvitellaan. Sen verran paljon tullut elämäni aikana vastaan kullista kiinnostuneita miehiä. Hyväkroppaisena ja kuulemma myös katseenkestävänä miehenä tällaista huomaa.
Kuulostaa epämiellyttävältä.
Homojen tunkeminen iholle kuulostaa erittäin epämiellyttävältä ja ahdistavalta.
Tekisi mieli sanoa, että en usko. Tämä on vain yksi niitä asioita, missä kieltäminen saa aikaan sen, että kuulostaa syylliseltä.
Ei voi voittaa. 😙
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli sanoa, että en usko. Tämä on vain yksi niitä asioita, missä kieltäminen saa aikaan sen, että kuulostaa syylliseltä.
Ei voi voittaa. 😙
Kerro vielä mitä tarkoitat tuolla.^
Muuten olen sitä mieltä että ketjussa homomiehet yrittävät reaktioillaan normalisoida asiattoman käytöksen.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi voittaa. 😙
Muuten olen sitä mieltä että ketjussa homomiehet yrittävät reaktioillaan normalisoida asiattoman käytöksen.
M48, guru
Meinaan sitä, että mitä kovempaan ääneen huutaa "MINÄ EN SITTEN OLE YHTÄÄN HOMO!", sitä homommalta vaikutaa.
Olen pitkään miettinyt miksi miehet eivät vaan pariudu keskenään? Miehille seksi on tärkeintä,sen saamiseksi ollaan valmiita jättämään monen kymmenen vuoden aikainen kumppani, lapset jne. Jos sitä ei saa uhriudutaan. Miehille olisi paljon helpompaa olla toisen miehen kansaa joka haluaa päivittäin vain pikapanot tai vaihtuvat mieskumppanit kun seksiin ei tarvita tunnetta.
Älkää sotkeko naisten elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi voittaa. 😙
M48, guru
Meinaan sitä, että mitä kovempaan ääneen huutaa "MINÄ EN SITTEN OLE YHTÄÄN HOMO!", sitä homommalta vaikutaa.
Tuohan riippuu ihan vastaanottimen asetuksista.
En. Eikä kenenkään muunkaan pitäisi.