Onko tässä Suomen seksikkäin mur.haaja: Ainamaina Paalanen esittelee Jännätytön kodin!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011066310.html
Kaikissa juoppokämpissä aina samannäköistä, jopa asunnotkin samanlaisia. Jos juopot vaihtaisivat kännissä kotejaan niin mitään eroa noilla muuttajilla ei olisi uudessa kodissa entiseen verrattuna. Roskapusseja, paistinpannu aina valmiina liedellä ja kattilassa kovettuneita makarooneja. Varmaan mukava aina välillä käydä siistissä vankilassa!
Mur.hakuvassaan kyllä seksikkään oloinen tuollaisella nisti- tavalla, toki hänellä aina puukko mukanaan🔪
Kommentit (30)
On kyllä jotenkin seksikäs nainen. Varsinkin tuossa kuvassa jossa kädet uhrimiehen veressä, hyvin positiiviselta näyttää myös oikeudessa.
Keittiön kaapit hänellä päällystetty Aku Ankan kansikuvilla ja pöydällä Disneyn Minä, Milla Magia- sarjakuva- albumi. Lattialla Stephen Hawkingin Ajan lyhyt historia joka kohtuullisen vaativaa luettavaa.
Onko tullut suhteellisuusteoriasta riitaa miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tavis, ei mitenkään seksikäs.
Tavikset on juuri niitä seksikkäimpia, ei ne töröhuuliset tiktok-bimbot.
Vierailija kirjoitti:
Evita on enemmän mun mieleen.
Evitan ja tän lesbian pätkä tulossa OnlyFanssiin?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jotenkin seksikäs nainen. Varsinkin tuossa kuvassa jossa kädet uhrimiehen veressä, hyvin positiiviselta näyttää myös oikeudessa.
Keittiön kaapit hänellä päällystetty Aku Ankan kansikuvilla ja pöydällä Disneyn Minä, Milla Magia- sarjakuva- albumi. Lattialla Stephen Hawkingin Ajan lyhyt historia joka kohtuullisen vaativaa luettavaa.
Onko tullut suhteellisuusteoriasta riitaa miehen kanssa?
Pitäiskö mun naisena olla nyt kateellinen, ja valittaa kuinka paljon tuo saa ihailijapostia vankilaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten mäkin tihkun seksiä.
jotkut miehet tykkää jännä naisista. just epäilen että tulee kirjettä vankilaan.moni julkinen rikollinen saa kirja ja tv diilin.onko tää syynä et ei peitä enää kasvoja kaikki.
tyyppi näyttää nätiltä ja voisi olla normaali elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun sitä malttaisit antaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla hikeä ja hiivavisvaa.
Kaiken kruunaa tuo, mikä lie, saatananpalvoja- kirkonpolttajateemainen, susiruma huppari.