Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luovuttanut yksinäisyyden suhteen

Vierailija
05.03.2025 |

Kaikkea on vuosien aikana kokeiltu ja monta kertaa: harrastusryhmät, vapaaehtoistyö, tapahtumat joissa on tarkoitus tutustua muihin, kirjekaverit, deittisovellukset. Olen opetellut sosiaalisia taitoja netissä videoilta ja lainannut kirjoja aiheesta. Lopputulos: ei ystäviä eikä kumppania. Joku perustavanlaatuinen vika minussa on että ihmiset ei vaan pidä minusta. Puolet elämästä mennyt näin, sumussa, ulkoupuolisena, asioita jäänyt kokematta. Näin se menee sitten toinenkin puoli.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene terapiaan.

Kävin jo 3 vuotta ja nyt olen vain köyhempi, mutta mitään konkreettista hyötyä siitä ei ollut. 

Et siis suostunut näkemään vikoja itsessäsi että voisit muuttaa tapojasi tai käytöstäsi paremmaksi muita kohtaan vaan nyt syytä muita kun ei kelpuuta sinua, sinun tapoja tai sinun käytöstä

Vierailija
22/23 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin parisuhteen, jossa oltaisiin pääosin hiljaa. Mielestäni suurin osa sosiaalisesta kanssakäymisestä on vain turhaa hiljaisuuden täyttöä. Toki ei kaikissa keskusteluissa tarvitse olla sen syvempää merkitystä, ja varmasti sellaisen ihmisen kanssa, josta aidosti tykkää, olisi viihdyttävää kahvipöydässä mainita, kuinka ulkona sataa ja että itse pitää sateesta.

En tiedä. Kaipaisin vain toisen läsnäoloa vierelläni. Ja rakkauteni haluaisin osoittaa tekojen kautta.

Mutta enpä sitten tiedä, että mistä kaltaiseni löytäisin? Olen itse todella vähäpuheinen, kumminkin... Ja etsinnässä toinen yhtä hiljainen. Aikamoinen paradoksi! xD

Olen jo vähän varautunutkin siihen, että tulen viettämään elämäni erakkona. Kyllä siihenkin tottuu... Onneksi nykyään on sentään internet niin ei ihan ypöyksin joudu olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Frendie-sovellukseen, jos sieltä löytyisi ystäviä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi