Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tunnusti, että himoitsee eskimoita!

Vierailija
09.03.2007 |

Siis sitä kansaa, ei jäätelötikkuja:(



Mitä mä nyt teen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietenkin siinä tapauksessa, että miehesi harkitsee metsästysmaiden vaihtoa.

Vierailija
2/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kerrassaan mykistävät.



Värjää hiuksesi mustaksi, meikkaa silmäsi eskimomallisiksi ja tarjoa miehellesi raakaa hylkeenrasvaa. Osta jostain netistä inuiittien kansanmusiikkia tunnelman luomiseksi ja houkuttele mies Ikeasta ostetulle valkealle taljalle, jonka voi kuvitella olevan jääkarhun talja. Sitten käytte avoimen pakastimen eteen istumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta tuntuu, että toi meidän puolivuotias vauva pilaa vaikutelman:( Se kun on tollanen kalju ja kalpee.



Kantsisko mun värjätä sekin, kääriä kuutinnahkaan ja maalata sen huulet sinisiksi, niin, et se vaikuttaisi oikealta palelevalta eskimovauvalta?!



ap