Onko kenelläkään kokemusta mielenterveys/kriisichatista?
Esim Mieli Ryn sivuilla on kriisichat aikuisille, jossa voi keskustella koulutetun auttajan kanssa. Onkohan mitään apua? On niin paha olo eikä ketään kenelle puhua.
Kommentit (11)
Puhu minulle.
Nyt heti. Kuuntelen ja mytäelän.
Vierailija kirjoitti:
Puhu minulle.
Nyt heti. Kuuntelen ja mytäelän.
Ei täällä voi puhua, kiusaajat hyökkää heti.
Vierailija kirjoitti:
Puhu tekoälylle, kokeile edes
Tekoälyn kanssa keskustellessa mieli vääristyy kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanutkin tekoälylle. Jossain asioissa voi vähän auttaa selkiyttämään ajatuksia. Mutta jos oikeasti haluaa avautua raskaista asioista, ärsyttää se tekomyötätunto ja liiallinen positiivisuus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanutkin tekoälylle. Jossain asioissa voi vähän auttaa selkiyttämään ajatuksia. Mutta jos oikeasti haluaa avautua raskaista asioista, ärsyttää se tekomyötätunto ja liiallinen positiivisuus. Ap
Samaa ne oikeat ihmiset tekevät chatissa.
Kokeile, täältä on vaikee saada järjellistä vastausta mihinkään.
Kerran koitin, en muista minkä sivun kautta. Jossain kohtaa tuli tunne että se chattaaja ei ottanut tilannetta todesta. Oli väkivaltainen parisuhde kyseessä ja otin vaivihkaa sinne yhteyttä sillä aikaa kun ex puoliso oli suihkussa. En ottanut toista kertaa.
Kokeile tuota kriisichattia, Ap. Tuskin siitä on haittaakaan.
Parempia vointeja Sinulle, voimia!
Muista että olet arvokas ja tärkeä, rukoilen puolestasi, Ystävä!
Voit myös itse kääntyä rakastavan Jumalan puoleen. Näin tein itse neljä vuotta sitten kriisitilanteessa. Pian sen jälkeen sain ottaa uskoa vastaan ja uudestisyntyä, Jeesus tuli elämääni.
Hän toi rauhan ja elämäni muuttui. Hänen kanssaan on mahtavaa kulkea, tässä kaottisessa maailmassa!
T.N 54 v
Tekoäly ei ole hyvä idea tällaisessa asiassa. Mieli ry päivystää vuorokauden ympäri, kannattaa soittaa sinne. Jos on oikein paha vointi, niin sitten 112.
Ei ole mitään hyötyä.
T: kokenut mielisairas.