Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muovipaikat hampaissa

Vierailija
05.03.2025 |

Onko muilla tätä ongelmaa että muovipaikat ei pysy hampaissa vaan joutuu uusimaan tosi usein.

Vaihdoin ultraääniharjaan (oclean) ja paikkoja alkoi irrota ihan vauhdilla. noin 2 kuukauden välein. Vaihdoin takaisin normaaliin sähköhammasharjaan nyt ja toivon että auttaa. Purentakisko käytössä.

Mikä irroittaa paikat? Posliinipaikat maksaa 700 euroa eikä ole varaa niihin. Kunnallisella hinnat ovat nousseet, paikkaus 80 euroa. Kohta olen vararikossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kanssa valitettavasti muovipaikkoja ja tyly fakta vaan on se, että niitä joutuu uusimaan. Muutamia vuosia pysyvät hyvinä. Itsekin vaihtaisin mielummin keraamisiin paikkoihin, mutta ei ole budjettia siihen, ainakaan nyt. Kun paikka lohkeaa, tai irtoaa, julkisella saa siihen uuden muovipaikan tilalle.

Vierailija
2/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan se olla, että ultraääniharja sitten jotenkin irrottaa paikkoja? Pitäisi varmaan hammaslääkäriltä kysyä. Onko aiheesta mitään tutkimusta olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen miettinyt minäkin vai olenko ainoa jolle näin käy?

Vierailija
4/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen miettinyt minäkin vai olenko ainoa jolle näin käy?

Vierailija
5/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö viisaampi ole laittaa kerralla posliinipaikat, jos vuosien aikana tuhlaat saman rahan tai vielä enemmän  jatkuvasti uusittaviin muovipaikkoihin?

Vierailija
6/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kanssa valitettavasti muovipaikkoja ja tyly fakta vaan on se, että niitä joutuu uusimaan. Muutamia vuosia pysyvät hyvinä. Itsekin vaihtaisin mielummin keraamisiin paikkoihin, mutta ei ole budjettia siihen, ainakaan nyt. Kun paikka lohkeaa, tai irtoaa, julkisella saa siihen uuden muovipaikan tilalle.

Niin kun vaan olisi sitä rahaa, mutta kalliksi tulee kyllä nytkin. Voisivat kunnalliset hammaslääkärit tehdä näitä keraamisia paikkoja.

Vierailija
7/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö viisaampi ole laittaa kerralla posliinipaikat, jos vuosien aikana tuhlaat saman rahan tai vielä enemmän  jatkuvasti uusittaviin muovipaikkoihin?

Joo tätä olen miettinyt, mutta eniten ihmetyttää miksi kaikki tuntuu irtoavan nyt kun käytän ultraääniharjaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme