Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urakoin 9 avointa hakemusta

Vierailija
05.03.2025 |

Mitäs veikkaatte, monestako kuulen vielä tän jälkeen? Mä veikkaan, et pyöreä 0 (nolla). 

Kaikki tein räätälöidysti, mutta saman sapluunan mukaan, koska ovat saman alan melko samantyyppisiä yrityksiä. 

Hävettää vähän tällainen spämmäys, kun tiedän ettei alalla ole töitä, mut eipä tässä paljon muutakaan voi. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimista hakemuksista vuokrafirmoille ei ole kertaakaan tullut mitään haastattelupyyntöjä tai mitään muutakaan. Tuskin työpaikkoja edes on. Myyvätkö ihmisten hekilötietoja, vai mikä on tarkoitus? Eri firmojen nettisivutkin muistuttavat toisiaan. Joku kusetus. Normaaleista yrityksistä päässyt haastatteluun 25%, ja muutkin kertoneet prosessin etenemisestä.

Vierailija
2/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin kaks kertaa haastatteluun vuokrafirmaan, mut ei siellä mitään töitä ollu. Nyt laitoin suoraan sähköposteihin nuo hakemukset, kerran olen sellaisesta saanut kiitos-mut-ei-kiitos -vastauksen. Kaikki työni olen saanut ihan mollin avoimia työpaikkoja hakemalla vaikka eipä niistäkään yleensä kuulu mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien työnhakuvelvoitetta pitäisi nostaa kymmeneen hakemukseen kuussa.

Vierailija
4/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mEnE tÖiHiN

T nimimerkki riikka

Vierailija
5/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajat kannattaa tätä ideaa! 

Vierailija
6/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ei samantien 20? 

Vierailija
7/8 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään urakoitu jo viisi uutta! 💪💪💪💪💪

Vierailija
8/8 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimista hakemuksista vuokrafirmoille ei ole kertaakaan tullut mitään haastattelupyyntöjä tai mitään muutakaan. Tuskin työpaikkoja edes on. Myyvätkö ihmisten hekilötietoja, vai mikä on tarkoitus? Eri firmojen nettisivutkin muistuttavat toisiaan. Joku kusetus. Normaaleista yrityksistä päässyt haastatteluun 25%, ja muutkin kertoneet prosessin etenemisestä.

Minä olen joskus työllistynyt vuokrafirmojen kautta lyhyisiin 0-tunti työsuhteisiin ja siitä oli vaan haittaa.