Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomat naiset ns. vaativissa asiantuntijatöissä käyvät paljon terapiassa kun naisen luontainen vietti veisi lapsia ja kotia hoitamaan

Vierailija
05.03.2025 |

Valitettavasti

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sille on syynsä miksi viimeiset pari sataa tuhatta vuotta naiset hoiti lapset ja miehet keskittyi elatuksen hankkimiseen. 

Vierailija
2/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaablaa. 

Itse tiedän kaksi naista jotka käy terapiassa, molemmat naimisissa ja äitejä. Toinen joutui terapiaan kun meni naimisiin ja sai lapsia.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpönassu sun kanssasi, olet säälittävä tapaus. Sun luontainen viettisi sanoo, että lopeta idioottimaisuuksien spämmääminen. 

Vierailija
4/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativissa asiantuntijatehtävissä on myös lapsellisia naisia. Vaaditteko te saatana että 18- tai 30-vuotiailla lapsillakiin täytyy olla kotiäiti?

Vierailija
5/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaablaablaa. 

Itse tiedän kaksi naista jotka käy terapiassa, molemmat naimisissa ja äitejä. Toinen joutui terapiaan kun meni naimisiin ja sai lapsia.. 

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta ja sinun ystävistä.

Vierailija
6/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaa lähinnä sinulle, ap.

Vierailija
7/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n luontaisen vietti suuntautuu taas kerran suljetulle osastolle hoitamaan naisvihaansa.

Vierailija
8/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaablaablaa. 

Ennen tuota naimisiin menemistä ja äidiksi tuloa tuo nainen oli äärimmäisen tasainen ja tasapainoinen, joutui epätasapainoon heti kun meni naimisiin, ja terapiaan kun tuli äidiksi.. Ollut outoa katsoa, miten ennen niin järkevä ja tasapainoinen nainen on yhtäkkiä tuollainen. 

Vierailija
9/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin terapiaan ex-miehen takia, joka kohteli mua julmasti. Työelämä oli pelastusrengas, joka piti pinnalla sen kaiken yli. Nyt sinkkuna ja ammatillisen uran kukoistaessa elämä hymyilee!

Vierailija
10/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sille on syynsä miksi viimeiset pari sataa tuhatta vuotta naiset hoiti lapset ja miehet keskittyi elatuksen hankkimiseen. 

Well, minun äitini joutui menemään ansiotöihin jo 60-luvulla, koska isäni palkka ei riittänyt perheen elättämiseen.

Sinun ajatusmallisi mukaan tyttölasten ei tarvitse käydä koulua, opiskella eikä hankkia itselleen ammattia, koska heidän paikkansa on kotona. Niin kuin Afganistanissa. Siellä heidän kotitalossaan ei saa olla edes ikkunoita.

Vierailija
11/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomien naisten terapian tarve kasvaa kun he saavuttavat vaihdevuodet. Silloin ei enää saa lapsia.

Vierailija
12/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun me ollaan lapseton pariskunta ja molemmat asiantuntijatehtävissä, mutta meillä mies käy terapiassa ja minä en? Pitääkö siis antaa vauva tuolle ukolle hoidettavaksi, vai mikä siihen sitten auttaa? 

Vierailija
13/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaativissa asiantuntijatehtävissä on myös lapsellisia naisia. Vaaditteko te saatana että 18- tai 30-vuotiailla lapsillakiin täytyy olla kotiäiti?

Tämä. Monella menestyneellä naisella on useita lapsia. Hyvin suorituskykyisiltä älykkäiltä ihmisiltä onnistuu usein monet asiat yhtäaikaa. 

Vierailija
14/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaablaablaa. 

Ennen tuota naimisiin menemistä ja äidiksi tuloa tuo nainen oli äärimmäisen tasainen ja tasapainoinen, joutui epätasapainoon heti kun meni naimisiin, ja terapiaan kun tuli äidiksi.. Ollut outoa katsoa, miten ennen niin järkevä ja tasapainoinen nainen on yhtäkkiä tuollainen. 

Eiki. Älä puhu satuja.

Vierailija
15/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan onkin naiselleen kaiken luxuksen ja kotona puuhastelun mahdollistava provider, onhan? 

Vierailija
16/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun me ollaan lapseton pariskunta ja molemmat asiantuntijatehtävissä, mutta meillä mies käy terapiassa ja minä en? Pitääkö siis antaa vauva tuolle ukolle hoidettavaksi, vai mikä siihen sitten auttaa? 

Eiki. Kukaan ei tiedä kuka olet. Siksi EIKI. 

Vierailija
17/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen työ ei sovi naiselle ja siksi käyvät terapiassa kun mielenterveys ei kestä

Vierailija
18/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaablaablaa. 

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta ja sinun ystävistä.

Entivanhaankin osa perheenäideistä joutui ihan sairaalaan asti hermolomalle, kun mieli petti. Äitiys ja kotona oleminen ei todellakaan sovi kaikille naisille eikä tuo elämään onnea ja tasapainoa. Monet naiset on onnellisia, kun äitiysloma loppuu ja pääsee takaisin töihin. 

Vierailija
19/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai on narsisteja joita ei kiinnosta kuin ura.

Vierailija
20/57 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sen enempää terapiaa tarvi kuin muutkaan ihmiset. Yksi lapsi on ja on ollut töitä ja juuri hain kouluun, 2 vuotta noin menee siellä. Lapsi muualla hoidossa mutta saan hoitaa eläimiä, saan käyttää hoivaviettiä,a