Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä villitys nykyään on tuoda koiria toimistoille?

Vierailija
05.03.2025 |

Ihan oikeesti melkein joka päivä joku on rahtaamassa piskinsä mukaan työpaikalle. Ei ennen ollut tällaista.

Kommentit (232)

Vierailija
201/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan mopata niitä pinttyneitä kuolajonoja julkisten tilojen lattioilta. Aikataulu on valmiiksi kireä.

Jos puhutaan "julkisista tiloista", niin eiköhän koiran kuola ole pienimmästä päästä murheita. Taitaa olla ihmiseritteitä enemmän siivottavana sinulla siellä.

Vierailija
202/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt koiran viimeiset 25 vuotta. Ei tulisi kuuloonkaan jättää koiraa kotia. Kaikki muutenkin tykkäävät isosta berhandilaisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koirat toimistolla ole juuri häirinneet, mutta lapset kyllä valitettavasti on. Töissä on innokkaita mummoja jotka tuovat välillä lapsenlapsiaan sinne ja nämä lapset sitten oikeasti juoksevat ympäri toimistoa riehumassa. Eikä kehtaa yhtäkkiä just silloin laittaa omaa ovea kiinni.

Hyi helvetti. Eihän tuollaista voi sallia. Toivottavasti sattuu "vahinkoja" ja vakuutushan ei näitä korvaa, koska kakarat eivät kuulu työpaikan vakuutuksen piiriin.

Vierailija
204/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ei ollut ? Minun äiti kävi joskus 80 luvulla kelalla ja työkkärissä koiran kanssa eikä kukaan ihmetellyt tai saanut "allergia", lue hysteriaa, kohtausta 

Juuri näin. Ennen sai koiria tuoda mihin vain, jopa ruokakaupaan, tervkeskukseen, ravintolaan jne. 

Laki taisi tulla joskus 90-luvulla, joka kielsi eläinten pitämisen kaupoissa. 

Eläinten lisäksi, myös lapset olivat työpaikalla. Esim. vauvoja tuotiin äideille imetettävksi ruoka- ja kahvitunnin ajaksi. Joskus 50-60-luvulla oli jopa eläviä kanoja. 

Eli osattiin sitä ap. ennenkin. 

Älä kirjoita höpöjä. Meidänkin lähikauppaan tuli varta vasten koirakärry, jossa koirulia (kissaa myös) voi työntää kauppaostoksia

Mutta kaiken maailman kahdella jalalla kävelevät paskatunkiot sen sijaan saavat vapaasti räkiä ja lähmiä kusisilla käsillään ympäri kauppaa. Jep.

Vierailija
205/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat eivät ole työntekijöitä. Tosiaan eivät kuulu työpaikalle. Vai voisinko minäkin alkaa tuoda pikkulapseni työpaikalle toimistolapsiksi? Kun eihän se nyt ketään häiritsisi, kun ovat niin suloisia.

Aika naurettavaa verrata pikkulasta ja koiraa tässä mielessä.

Pikkulapsi toimistolla: juoksee, meluaa, sotkee häiriten kaikkia ja vaatii vanhempansa huomion reilusti yli puolet työajasta.

Koira toimistolla: aamulla tullessaan kiertää tutkimassa paikat, loppupäivän nukkuu jossain omistajansa lähellä, tarvitsee käyttää tarpeillaan pari kertaa työpäivän aikana, mikä hoituu lounas- ja kahvitauoilla.

Ensin sanot aika naurettavaa verrata ja heti perään vertaat näitä kahta, jotka ovat niin eri asioita, ettei niitä voi verrata keskenään.

Vierailija
206/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon töissä ulkomailla ja meillä on lähes joka päivä joku koira toimistolla. Pikkupuudelista pitbulliin. Jännästi ei ole yhtään allergista (250 työntekijää) tai muutenkaan yhtään asiasta valittajaa. Koirat ovat tervetulleita ja sillä selvä. Torkkuvat pöydän alla ja välillä käyvät ulkona. Siinäpä ne päivän tapahtumat niille.

Eikö siellä ihmisillä ole muita lemmikkejä kuin koiria? Voisihan sinne tuoda mukanaan kissoja, rottia ja käärmeitä.

Onkin muutama kiva pikku tarantella lemmikkinä. Ovat niin ihkuja että tuon toimistolle maanantaina.

Vierailija
207/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hölmöintä on eräässä palvelutalossa, missä työntekijä tuo kaksi koiraansa työpaikalle, jossa ne vapaasti juoksevat jopa keittiöön. Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki toisivat?

Vierailija
208/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä typerää on tuoda vauvoja toimistolle etenkin flunssa-aikana. Mielummin kyllä koirista keskustelen kun vauvoista. 

Vierailija
209/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki alpakkani tulee toimistolle huomenna. Sylkee vieraita  pissii  nurkkiin ja muutenkin on arka ja vähän kummallinen mutta on söpö jos ette kestä niin vaihtakaa työpaikkaa. Ps. Jäljet tietenkin siivoaa siistijät en minä.

Vierailija
210/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä kirjoita höpöjä. Meidänkin lähikauppaan tuli varta vasten koirakärry, jossa koirulia (kissaa myös) voi työntää kauppaostoksia"

Mutta kaiken maailman kahdella jalalla kävelevät paskatunkiot sen sijaan saavat vapaasti räkiä ja lähmiä kusisilla käsillään ympäri kauppaa. Jep.

Perhana kun nämä lainaukset eivät mene oikein.........ylläolevaan siis vastaus tuo kommentti.

Vierailija
211/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo koko keskustelu. Ihme vänkäämistä. Normaalit ihmiset ymmärtävät, että eläimestä x joko tykkää tai sitten ei tykkää ja ei se mielipide muutu vänkäämällä tai ihmisiä haukkumalla.

Vierailija
212/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon töissä ulkomailla ja meillä on lähes joka päivä joku koira toimistolla. Pikkupuudelista pitbulliin. Jännästi ei ole yhtään allergista (250 työntekijää) tai muutenkaan yhtään asiasta valittajaa. Koirat ovat tervetulleita ja sillä selvä. Torkkuvat pöydän alla ja välillä käyvät ulkona. Siinäpä ne päivän tapahtumat niille.

Eikö siellä ihmisillä ole muita lemmikkejä kuin koiria? Voisihan sinne tuoda mukanaan kissoja, rottia ja käärmeitä.

Onkin muutama kiva pikku tarantella lemmikkinä. Ovat niin ihkuja että tuon toimistolle maanantaina.

Mulle kävis. Tutustuisin mieluusti tarantellaan <3 Ja kaikkiin eläimiin. Lapset sen sijaan heittäisin niskasta pihallle.

Vierailija
213/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä typerää on tuoda vauvoja toimistolle etenkin flunssa-aikana. Mielummin kyllä koirista keskustelen kun vauvoista. 

Eiku tuokaa vain, niin pyöräytän heidän tuttiaan vahingossa vessanpytyn istumarenkaan sisäpuolella. Saatte kunnon tuliaiset kotiin.

Vierailija
214/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikki alpakkani tulee toimistolle huomenna. Sylkee vieraita  pissii  nurkkiin ja muutenkin on arka ja vähän kummallinen mutta on söpö jos ette kestä niin vaihtakaa työpaikkaa. Ps. Jäljet tietenkin siivoaa siistijät en minä.

Alpakkaa olis ihana nähdä livenä!

Vierailija
215/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein hölmöintä on eräässä palvelutalossa, missä työntekijä tuo kaksi koiraansa työpaikalle, jossa ne vapaasti juoksevat jopa keittiöön. Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki toisivat?

Minä toivon, että vanhana pääsen palvelutaloon, missä on eläimiä.

Vierailija
216/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan mopata niitä pinttyneitä kuolajonoja julkisten tilojen lattioilta. Aikataulu on valmiiksi kireä.

Jos puhutaan "julkisista tiloista", niin eiköhän koiran kuola ole pienimmästä päästä murheita. Taitaa olla ihmiseritteitä enemmän siivottavana sinulla siellä.

Eipä taida olla eritteitä. Onpa mitä muuta likaa ja roskaa siivottavana, niiden lisäksi vielä pinttyneiden kuolatahrojen moppaamiseen menevä aika. Ja aika on kortilla.

Vierailija
217/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo avustajakoiran omaava ja olen tästä väännön käynyt kun eräs Karen ei periaatteesta halunnut koiraani sinne. Ei lähtenyt koira, enkä minä. Lähti Karen.

Jos joku työpaikallasi allergisoituisi niin sitten asia olisi eri. Silloin työnantaja irtisanoisi jomman kumman. Todennäköisesti parempi työntekijä jäisi.

Vierailija
218/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää koraa töihin tuovat ei ajattele sen lemmikinsä etua. Häkkiauto ovelle ja elukat pois niiltä jotka tuovat.

Vierailija
219/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku tuokaa vain, niin pyöräytän heidän tuttiaan vahingossa vessanpytyn istumarenkaan sisäpuolella. Saatte kunnon tuliaiset kotiin.

Hyvä vinkki. Tuon toimistolle myrkkynappuloita. Ei rakkiansa vahtiva omistaja edes tajua, mitä piski meni syömään.

Vierailija
220/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks pelle toi kerran. Rakki juoksenteli ympäriinsä. Kun joku kulki väliovesta, koira karkasi porraskäytävään. Olisi varmaan karannut ulos asti, ellei tunnollinen karkuuttaja olisi tunnustanut. Se ulos asti karkaaminen olisi ollut hauskaa, mut toki autoille, pyörille ym. niin vaaarallinen skenaario, että en sitä siksi toivo.