Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä mieltä omalääkäristäsi?

Vierailija
16.09.2008 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk:ssa monen lääkärin vaje. Edellinen omalääkäri oli nuori mutta fiksu ja avoin mies. Tykkäsin kovasti, oli helppoa asioida (lasten asioissa) hänen kanssaan.

Vierailija
2/15 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin tosi paljon. Vaikka oli terveyskeskuslääkäri, niin paneutui potilaisiin ja oli ystävällinen.

Mutta nyt täällä uudessa kaupungissa, omalääkäri ei katso edes silmiin ja on muutenkin tosi välttelevä. Pitäisiköhän siirtyä yksityiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pysynkin terveenä, puuta koputtaen.

Vierailija
4/15 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa siirretty / sijainen ollut paikalla :(

Vierailija
5/15 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolatarkastuksen teki ilta-ajalla joku muu, oli kyllä oikein mukava lapsiin erikoistuva lääkäri.

Aikaisempi omalääkäri oli aivan ihana, omanikäiseni suunnilleen ja pätevä. Lähti sitten erikoistumaan, toivottavasti lastenlääkäriksi hänkin... ainakin sopisi siihen tosi hyvin. Olisin käyttänyt lapsia tk:ssa silloin ihan mielelläni, mutta sinne oli vaikea saada aikoja muuten kuin tosi hädässä. Kuumeettomat korvatulehdukset hoituivat helpommin yksityisellä.

Vierailija
6/15 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verran harvoin käyn niin eipä muista kuka on...

Vierailija
7/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nimeäkään.

Vierailija
8/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin saa maksusitoumuksella siirron yksityiselle. Käyhän se niinkin.

Vierailija
9/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee toimeen erittäin hyvin lastenkin kanssa. Hoitaa asiat todella hyvin, paljon asioita on hoitunut ihan puhelimitse. Pienehkön paikkakunnan etu että omalääkäri tuntee alueensa ihmisiä. Meillä varmaan hoituu norm.enemmän asiat puhelimitse kun tunnetaan niin hyvin toisemme (mm.tietää mun olevan itse sair.hoit. jne.)

Lapset käy kyllä pitkäaikaisjutuissaan ihan yksityisellä lastentautien ja lastenallergologian erikoislääkärillä, hän onkin sitten meidän lasten oikea omalääkäri :) sillä harvemmin lasten asioita hoidetaan tk:n oma lääkärin kautta. Omia asioita kyllä tulee hoidettua enemmänkin (ei ihan kaikkia kuitenkaan).

Vierailija
10/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuniinsa kyllästynyt empatia kyvytön 50+ äijä. tyypillinen kysymys kun olet kuvaillut oloasi ja oireitasi sille: niin mutta miksi sinä tänne tulit???

daa!!! no siks että voisin kuunnella vittuiluasi...?

Vierailija
11/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuuttiajat hoitaa päivystävä ja neuvolahommat eri lääkäri

Vierailija
12/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetettä jatkotutkimuksiin. Lähetteet erikoislääkäreille olen saanut hänen sijaiseltaan. Turhauttavaa mennä omalle, kun ei saa mitään apua, ei tajua, että minulla ei kotiäitinä ole työsuhdelääkäriä, kun työsuhteeni katkesi siihen kun tulin raskaaksi :( Onko niillä joku tulospalkkaus, kun eivät anna lähetteitä?

Hyvä, että sain lähetteet sijaiselta, sillä nyt olen leikkausjonossa ja odottelen ihotautilääkärin konsultaatiota.

Vierailija
13/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yhden valituksen tehnyt, tästälähin käyn vain yksityisellä.

Vierailija
14/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk:ssa monen lääkärin vaje. Edellinen omalääkäri oli nuori mutta fiksu ja avoin mies. Tykkäsin kovasti, oli helppoa asioida (lasten asioissa) hänen kanssaan.

Vierailija
15/15 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä synkkaa hyvin ja lääkärikäynnit ovat aina rentoja mutta asiallisia.