Ärsyttää myöntää, mutta kallis kosmetiikka ja ihonhoito oikeasti toimii.
En ollutkaan rumilus tai "huono-onninen", olin vain sekä pienituloinen että pihi.
Sain ruusufinnin kokonaan kuriin tuotteella joka maksoi lähemmäs sata euroa per pieni pullo jossa erilaisia ainesosia (mm. atselaiinihappo, kojihappo ja joitain muita)
Nuorempana käytin max. 20-30€ vuodessa johonkin halvimpiin kosteusvoiteisiin ja shampoisiin ja siinä se ihonhoito olo. No, ihan paska ihohan siitä tuli.
Onnekkaita ovat ne joilla aina heleä iho pelkällä vedellä. Minä en niihin kuulunut...
Kommentit (31)
Se ei ole vain kiusallista, vaan se voi johtaa jopa itsetuhoisuuteen tai itsemurhaan kun ympäristö ei lakkaa kyselemästä oletko kännissä tai onko sulla joku hätä kun oot noin punakka.
Onhan se hienoa, jos kallis kosmetiikka on tehonnut, - Muistui kuitenkin mieleeni kuinka joitain vuosia sitten jossain vertailussa edullsin ihonhoitovoide voitti vertailun ja jätti taakseen monta monin kertaisesti maksanutta. - Siitä vasta myrsky syntyikin. Ymmärrettävää. Onhan se ikävä havaita, että on mahd. itsekin on ollut heitä, jotka ovat uskoneet, että kalliin hinna maksamalla saisi parata tai aiankin parempaa.....
Metrogeeli ja ivermektiini toimii joillain muttei kaikilla. Ja vaatii ihotautilääkärin reseptin jonka vastaanotolle ei ihan noin vain saa lähetettä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoa, jos kallis kosmetiikka on tehonnut, - Muistui kuitenkin mieleeni kuinka joitain vuosia sitten jossain vertailussa edullsin ihonhoitovoide voitti vertailun ja jätti taakseen monta monin kertaisesti maksanutta. - Siitä vasta myrsky syntyikin. Ymmärrettävää. Onhan se ikävä havaita, että on mahd. itsekin on ollut heitä, jotka ovat uskoneet, että kalliin hinna maksamalla saisi parata tai aiankin parempaa.....
Riippuu ihan tuotteesta. Kyseisessä mainitsemassasi testissä vertailtiin ainoastaan kosteusvoiteita. Nivea peittosi monet 50€ tuotteet tuplasokkotestissä.
Se onkin yksi harvoja asioita ihonhoidossa johon ei kannata omaisuuksia satsata. Valtaosassa kosteusvoiteita pääraaka-aine on äärimmäisen halpa petroleumi, sheavoi, skvalaani tai glyseriini. Tärkeintä on, että on *joku* kosteuden säilyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Atselaiinihappo on hyvä ainesosa ja sitä on myös halvimmissa tuotteissa. Itse sain aknen kuriin Temun n. 5 euron voiteella, jossa kyseistä happoa. Tyhmästä päästä kärsii yleensä koko keho, oli rikas tai köyhä. Enkä saanut ihottumaa tai mitään myrkkyjä tuosta tuotteesta.
Edes reseptillä saatava Skinoren (="hieman" korkeampi atselaiinihappopitoisuus kuin ilman reseptiä myytävissä tuotteissa) ei yleensä auta akneen yksistään. Näppysi joita akneksi kutsut olisivat lähteneet ihan ilman temutustakin. Aika helvetin hölmö pitää muuten oikeasti olla että tilaa Temusta ihonhoitotuotteita.
Olen köyhä, ruma ja lihava, mutta pärjään täysin ilman tällaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atselaiinihappo on hyvä ainesosa ja sitä on myös halvimmissa tuotteissa. Itse sain aknen kuriin Temun n. 5 euron voiteella, jossa kyseistä happoa. Tyhmästä päästä kärsii yleensä koko keho, oli rikas tai köyhä. Enkä saanut ihottumaa tai mitään myrkkyjä tuosta tuotteesta.
Edes reseptillä saatava Skinoren (="hieman" korkeampi atselaiinihappopitoisuus kuin ilman reseptiä myytävissä tuotteissa) ei yleensä auta akneen yksistään. Näppysi joita akneksi kutsut olisivat lähteneet ihan ilman temutustakin. Aika helvetin hölmö pitää muuten oikeasti olla että tilaa Temusta ihonhoitotuotteita.
Kuka idiootti tilaa Tempusta tai Sheinistä jotain mikä menee iholle. 😂 Tulee jotain lyijyvoidetta
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuote ap:lla tehosi ruusufinniin?
Rikkihappo
Kiinnostaisi että millaista ruokavaliota palstan iho-ongelmaiset noudattavat? Esim. Maitotuotteiden määrä, kasvisten määrä, paljonko lihaa, rasvanlähteet. Onko lääkkeitä tai päihteitä käytössä. Useinhan nuo lähtevät sisältäpäin vaikka toki purkistakin saa korjattua.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi että millaista ruokavaliota palstan iho-ongelmaiset noudattavat? Esim. Maitotuotteiden määrä, kasvisten määrä, paljonko lihaa, rasvanlähteet. Onko lääkkeitä tai päihteitä käytössä. Useinhan nuo lähtevät sisältäpäin vaikka toki purkistakin saa korjattua.
Ei se syömisestä johdu. Maito tosin pahentaa mutta vaikka sen jättäisi kokonaan pois, niin ei vaan parannu.
Jotkut ovat vakavan rosacean vuoksi joutuneet uudelleen kouluttautumaan, naama voi mennä illaksi, turvonneeksi ja nenä kasvaa, "Pekka jonkun tms ...juopon nenäksi" tms.....vakava muoto usein miehillä. Olen nähnyt parilla livenä esim. ikeassa ja bussissa