Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutteko te muut naiset joskus 'uhmalla" paljastelevasti? Siis

Vierailija
05.03.2025 |

Siksi, että "naisella on oikeus päättää pukeutumisestaan"?

Minä en. Olen mieluummin jokseenkin peitetty kuin vaistoan inhottavat kiilusilmät.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä päätän, kenelle itseäni näytän.

Vierailija
2/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se ei silti ole estänyt kommentoimasta minun ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran ilman pikkuhousuja kaupungilla (hame yli polvien) ja mies oli tästä vihainen. 

Vierailija
4/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en tykkää pukeutua paljastavasti. En myöskään halua katsoa muiden paljastelua eli tissit ja persevaot piiloon julkisilla paikoilla. 

Kesäisin kyllä kuljen usein ilman pikkuhousuja pitkähelmaisissa mekoissa tai hameissa mutta sehän ei kellekään näy. 

Vierailija
5/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en tykkää pukeutua paljastavasti. En myöskään halua katsoa muiden paljastelua eli tissit ja persevaot piiloon julkisilla paikoilla. 

Kesäisin kyllä kuljen usein ilman pikkuhousuja pitkähelmaisissa mekoissa tai hameissa mutta sehän ei kellekään näy. 

Miksi?????

Vierailija
6/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskoo? Tuo on taas niitä legendoja, joita pitäisi muka uskoa. Yhtä lailla talvella voi kulkea mekoissa ilman pikkuhousuja.

Vierailija
7/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä no tämä paljasteleva pukeutuminen? Rinnat tai alapää paljaana vai? En oikein keksi, mitä muuta voisi kutsua paljasteluksi. Ja en ole kyllä nähnyt kenenkään kulkevan vaikka alapää paljaana julkisesti. Onko näitä paljonkin?

Vierailija
8/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta nykyään paljastava pukeutuminen tuntuu uhmakkaalta teolta. Eletään jotain erikoista uussiveyden aikakautta jossa naiset itse vastustavat omaa esineellistämistä ja naisia vihaavat miehet haluaisivat myöskin säkittää naiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan