Pukeudutteko te muut naiset joskus 'uhmalla" paljastelevasti? Siis
Siksi, että "naisella on oikeus päättää pukeutumisestaan"?
Minä en. Olen mieluummin jokseenkin peitetty kuin vaistoan inhottavat kiilusilmät.
Kommentit (8)
En. Se ei silti ole estänyt kommentoimasta minun ulkonäköä.
Minä olin kerran ilman pikkuhousuja kaupungilla (hame yli polvien) ja mies oli tästä vihainen.
En koska en tykkää pukeutua paljastavasti. En myöskään halua katsoa muiden paljastelua eli tissit ja persevaot piiloon julkisilla paikoilla.
Kesäisin kyllä kuljen usein ilman pikkuhousuja pitkähelmaisissa mekoissa tai hameissa mutta sehän ei kellekään näy.
Vierailija kirjoitti:
En koska en tykkää pukeutua paljastavasti. En myöskään halua katsoa muiden paljastelua eli tissit ja persevaot piiloon julkisilla paikoilla.
Kesäisin kyllä kuljen usein ilman pikkuhousuja pitkähelmaisissa mekoissa tai hameissa mutta sehän ei kellekään näy.
Miksi?????
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskoo? Tuo on taas niitä legendoja, joita pitäisi muka uskoa. Yhtä lailla talvella voi kulkea mekoissa ilman pikkuhousuja.
Mitä no tämä paljasteleva pukeutuminen? Rinnat tai alapää paljaana vai? En oikein keksi, mitä muuta voisi kutsua paljasteluksi. Ja en ole kyllä nähnyt kenenkään kulkevan vaikka alapää paljaana julkisesti. Onko näitä paljonkin?
En, mutta nykyään paljastava pukeutuminen tuntuu uhmakkaalta teolta. Eletään jotain erikoista uussiveyden aikakautta jossa naiset itse vastustavat omaa esineellistämistä ja naisia vihaavat miehet haluaisivat myöskin säkittää naiset.
En. Minä päätän, kenelle itseäni näytän.