Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjoittaisin matkarattaat jollekin niitä tarvitsevalle...

Vierailija
09.03.2007 |

Inglesina Max Superit pyörivät varastossa ja haluaisin päästä niistä eroon tilaa viemästä.

Toimivat rattaat, irrotettavia kankaita ei ole pesty mutta mielestäni pienellä puhdistuksella saa tosi mukavaan kuntoon.

Jos rattaat kiinnostaa, niin voin laittaa kuvia kunhan annat sähköpostiosoitteesi. Rattaat sijaitsevat pääkaupunkiseudulla, saat rattaat omaksesi joko noutamalla ne Helsingistä (tai Tampereelta) - tai sitten maksamalla matkahuollon lähetyskulut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun rattaat ovat " auki" , on selkänojassa vain yksi asento - eli ei ole säädettävissä makuuasentoon.

Koottuna rattaat menevät ihan " suppuun" .

t. ap

Vierailija
2/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt aina ilmoituksen sossun ilmoitustaululle, onpa kyseessä olleet vaunut, rattaat, lastensänky, vaatteita, leluja, syöttötuoli yms.

Samalla tavoin olen myös päässyt kätevästi eroon vanhoista huonekaluista yms.

Siksi päädyin tällaiseen ratkaisuus, kun aikoinaan luin neuvolan seinältä vastaavia ilmoituksia, ja ihmiset kehtaavat pyytää todella törkeitä hintoja myymistään tuotteista. Ovathan he itse niitä jo käyttäneet (täyttäneet tehtävänsä), niin silti kehdtataan pyytää huimia summia... eri asia, jos tavara on esim. käyttämätön.

Joten, koska en nyt erityisemmin tarvitse tuotteista rahaa (olemmehan ne lapsellemme ostaneet, ja niihin on ollut varaa, joten käytön jälkeen ne ovat meille ylimääräisiä) niin anna ne mieluusti sellaisille, jotka niitä todellakin tarvitsevat. Miksi siis rahastaa, jos on olemassa aivan liian paljon ihmisiä, jotka joutuvat elämään niin pienillä tuloilla/köyhyysrajan alapuolella. :(

Vierailija
4/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kelpaisi, on ollut varaa vain emman matkiksiin, ja 2v poika ei niihin oikein mahdu hyvin. meillä oli vanhat vanhat (1993 tms) inglesinan sateenvarjorattaat, jotka kuitenkin hajosi :(

laita s-posti

hienot ät hotmail. com

:)

Vierailija
5/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen sähköpostiani taasen vasta illemmalla, laita paluupostia mikäli rattaat kiinnostavat.

t. ap

Vierailija
6/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lahjoitan tavaraa suoraan jollekin niitä tarvitsevalle.

Tuo sossu tai neuvolan ilmoitustaulu on kanssa ihan hyvä idea - täältä ehkä kuitenkin löytyy nopeammin ko. tavarasta kiinnostuneita henkilöitä.

Vierailija
7/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moona_tt @ yahoo. com

Vierailija
8/8 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

moona_tt @ yahoo. com