Is extra: sofia kuoli nukkuessaan, ruumiinavauksessa paljastui jotain harvinaista. Mitä paljastui?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Maksa juttu ja lue ihan itse.
En maksa kun tekevät tuollaisia klikkiotsikoita! Sitten jutussa ei kuitenkaan ole mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sofia? Joku julkku?
Berlörffi
Vierailija kirjoitti:
Kuka sofia? Joku julkku?
Ei kukaan julkku. Tämän is extra tarinan ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen oli ummessa
Tämä! Naiset, antakaa sitä kakkosta niin ei henki lähde!
Ensimmäinen askel on sammuttaa uteliaisuutensa noihin iltapäivälehtien maksullisiin klikkiotsikoihin. Niin kauan kuin annat ymmärtää, että sinua kiinnostaa kyseiset maksulliset jutut, lehdet ylläpitävät maksumuuria.
Itse meinasin jo ryhtyä tilaajaksi jossain vaiheessa, mutta sitten opin ymmärtämään ne pelkkinä klikkibaitteina ja sammutin mielenkiintoni niihin. Nyt ohitan Extra- ja Plus-merkillä varustetut otsikot ihan aivan ilman tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa kun tekevät tuollaisia klikkiotsikoita! Sitten jutussa ei kuitenkaan ole mitään erikoista.
Siitä huolimatta olet lokki, siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri. Yleensä nuo jutut tulevat vkl printtilehteen, käy ostamassa silloin lehti kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen oli ummessa
Ei saa naisia uhkailla. Kakkosta vain vapaaehtoisesti.
M50
Siinä kävi niin että tyttö kuoli yllättäen eikä selitystä löytynyt. Lääkäri arveli että jotain sydänperäistä.
Kirjoita tää ChatGPT lle niin se kertoo loput
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen oli ummessa
exit only. Pokaa miehiä, hinurien hommaa
Ei edes ruumiinavaukses näkyny mitään. Mtuta sydänperäisiä äkkikuolemia tuppaavat olemaan
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita tää ChatGPT lle niin se kertoo loput
Tämä on yleensä hyvä neuvo, varsinkin terveysaiheisissa maksumuurijutuissa - voi olla, että saat parempaa infoa kuin jutussa itsessään, tai ainakin sen avulla löydät netistä sellaista (jos medialukutaidot ovat kunnossa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä huolimatta olet lokki, siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri. Yleensä nuo jutut tulevat vkl printtilehteen, käy ostamassa silloin lehti kaupasta.
Paskanmarjat. Informaation pitäisi jo lähtökohtaisesti olla ilmaista
Jos olikin unianpeda eli lakkasi vain hengittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sofia? Joku julkku?
Berlörffi
Mitä höpötät? Sofia Belorf on ihan eri henkilö ja elossakin.
Varmaan tutkitusta ja turvallisesta rokotteesta johtuva turha kuolema. Näitä nyt riittää, mitäs menitte lampaat sankoinjoukoin piikitetteväksi!
Vierailija kirjoitti:
Ei edes ruumiinavaukses näkyny mitään. Mtuta sydänperäisiä äkkikuolemia tuppaavat olemaan
Melkoinen avaruusalien siis tyttö taisi olla jos ei avauksessa sisältä löytynyt mitään?!