Blokkaaminen aiheuttaa minulle hirveän olon ja saatan itkeäkin siitä
Minulla on selkeästi jokin trauma, tosin kyllä blokkaaminen ilman sitäkin tuntuisi tosi pahalta. Joku ventovieras tyyppi oli minulle tosi tyly netissä ja lähes välittömästi blokkasi minut, etten ehtinyt selittämään yhtään mitään. Hän oli selkeästi suhteessa, joten se selittää paljon tuollaista yli menevää tylyyttä (pitää näyttää ja todistella kumppanille), mutta silti se tuntuu ihan älyttömän pahalta. Vielä kun en ole tottunut niin tylyyn kohteluun livenä, niin netissä se on aina niin iso shokki millaista kohtelua voi osakseen saada. PMS varmasti tekee tästä pahemman kuin muuten, mutta jotenkin estetyksi tuleminen on minulle aina kamalan tuntuista ja minulle tulee niin tyhmä ja mitätön olo siitä.
Kommentit (24)
Vaikka monet tästä määkivätkin että mitä väliä niin kyllä minuakin viduddaa jos joku vain blokkaa minut ilman mitään syytä. Ja syitä blokkaamiseen ei edes ole. Tuo on vain niin törkeää. Alunperin tuo toiminto oli häirikköjä ja hyypiöitä varten, ei sen takia että jotkut passiivis-aggressiiviset osoittavat mieltään kun toinen sanoo oman mielipiteensä jne.
Joku vammainen taas alapeukuttamassa kun ihmiset kertovat tunteistaan. Niin tyypillistä, mölöt huonokäytöksiset pökäleet vaanivat joka ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki erot ovat menneet melkein samalla kaavalla, että mies vain blokkaa minut täysin enkä saa mitään kontaktia mitään kautta. Sitä ennen tietysti jätetään kaikki vain ilmaan roikkumaan. Siksi reagoin tosi vahvasti mihin tahansa blokkaukseen. Se on niin tylyä ja ylimitoitettua ottaen huomioon mistä se on edes johtunut.
Nämä alapeukuttajat taitavt olla näitä munattomia äijiä jotka eivät osaa katkaista suhdetta niin kuin aikuisen kuuluu vaan vain blokkaavat lapsellisesti. Itse hämmästyin tähän käytökseen jo 2000-luvun lopulla. Ukkelit blokkasivat vaikka olisi ollut kivaa yhdessä ja vaikka mitä suunnitelmia. Nykyään tämä on jo ihan normi ja oksettaa ihmisten käytös.
Vierailija kirjoitti:
Joku vammainen taas alapeukuttamassa kun ihmiset kertovat tunteistaan. Niin tyypillistä, mölöt huonokäytöksiset pökäleet vaanivat joka ketjussa.
Uli uli
Olen blokannut 2 vuoden sisällä monia, lähinnä siksi että eivät ole uskoneet että olen parisuhteessa. Myös sinkkuna olen blokannut eri syistä: muutama tapaili liikaa muita enkä halunnut olla yksi monista, koska itselläni oli tunteita enkä saanut mitään mitä halusin, 2 tyyppiä paljastuivat pelottavaksi jo ennen ensitapaamista, muutamasta tulin niin epävarmaksi, en osannut lukea mitä edes haluavat, muutama otti selvästi yhteyttä vaan seksin toivossa.. varmaan mun listalla joku 20 miestä 😅 Mua ei olla blokattu ikinä. Olen nainen.
Milloinkohan vauvalla pystyy blokata. Blokkaisin heti sut, äo70 ja winnerin.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro ongelmistasi julkisesti. 80% ihmistä ei kiinnosta ja loput 20% on onnellisia siitä, että sulla on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen blokannut 2 vuoden sisällä monia, lähinnä siksi että eivät ole uskoneet että olen parisuhteessa. Myös sinkkuna olen blokannut eri syistä: muutama tapaili liikaa muita enkä halunnut olla yksi monista, koska itselläni oli tunteita enkä saanut mitään mitä halusin, 2 tyyppiä paljastuivat pelottavaksi jo ennen ensitapaamista, muutamasta tulin niin epävarmaksi, en osannut lukea mitä edes haluavat, muutama otti selvästi yhteyttä vaan seksin toivossa.. varmaan mun listalla joku 20 miestä 😅 Mua ei olla blokattu ikinä. Olen nainen.
Juuri tällaista varten se blokki-nappula onkin. Saa häiriköt ja ihme hyypiöt pois. Miehet usein blokkailevat naisia ilman mitään järkevää syytä. Varmaan joku voimaannuttava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaista varten se blokki-nappula onkin. Saa häiriköt ja ihme hyypiöt pois. Miehet usein blokkailevat naisia ilman mitään järkevää syytä. Varmaan joku voimaannuttava juttu.
Onko tullut mieleen, että ehkä miehet blokkailevat naisia ihan samoista syistä, kun naiset miehiä? Saa häiriköt ja ihme hyypiöt pois elämästä kuluttamasta energiaa.
Taitaa tuo turha blokkaaminen mennä käsi kädessä lapsellisten angsti alapeukuttelujen kanssa. Ei tarvitse edes kertoa kumpaa sukupuolta tuo käytös edustaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro ongelmistasi julkisesti. 80% ihmistä ei kiinnosta ja loput 20% on onnellisia siitä, että sulla on ongelmia.
Joo tää on niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleen, että ehkä miehet blokkailevat naisia ihan samoista syistä, kun naiset miehiä? Saa häiriköt ja ihme hyypiöt pois elämästä kuluttamasta energiaa.
Tietenkin, mutta se ei selitä miksi niin monet miehet lopeattavat oikeat parisuhteet juuri ghostaamalla ja blokkailulla. Tai, hyvien treffien jälkeen vain blokkaavat naisen.
Blokkaamiseen on aina jokin syy ja se löytyy omasta käytöksestäsi.
Nyt kuulostaa niin teini-ikäisen tekstiltä, että kyllä kaikki alapeukut tulee ihan vain siitä ja minä ainakin saan kuvan, että ap on huonoitsetuntoinen ripustautuja, joka on pakko blokata, kun ei muuten usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, mutta se ei selitä miksi niin monet miehet lopeattavat oikeat parisuhteet juuri ghostaamalla ja blokkailulla. Tai, hyvien treffien jälkeen vain blokkaavat naisen.
Ei ole tainnut olla kovin hyvät treffit, jos sinut on blokattu
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuo turha blokkaaminen mennä käsi kädessä lapsellisten angsti alapeukuttelujen kanssa. Ei tarvitse edes kertoa kumpaa sukupuolta tuo käytös edustaa ;)
Blokattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli
ulit on housuissas pienipallinen teinipenikka. Mitä jos painuisit takasin sinne laudalle?
Penikka olet itse, jos itket moista.
Kaikki erot ovat menneet melkein samalla kaavalla, että mies vain blokkaa minut täysin enkä saa mitään kontaktia mitään kautta. Sitä ennen tietysti jätetään kaikki vain ilmaan roikkumaan. Siksi reagoin tosi vahvasti mihin tahansa blokkaukseen. Se on niin tylyä ja ylimitoitettua ottaen huomioon mistä se on edes johtunut.