Blokkaaminen aiheuttaa minulle hirveän olon ja saatan itkeäkin siitä
Minulla on selkeästi jokin trauma, tosin kyllä blokkaaminen ilman sitäkin tuntuisi tosi pahalta. Joku ventovieras tyyppi oli minulle tosi tyly netissä ja lähes välittömästi blokkasi minut, etten ehtinyt selittämään yhtään mitään. Hän oli selkeästi suhteessa, joten se selittää paljon tuollaista yli menevää tylyyttä (pitää näyttää ja todistella kumppanille), mutta silti se tuntuu ihan älyttömän pahalta. Vielä kun en ole tottunut niin tylyyn kohteluun livenä, niin netissä se on aina niin iso shokki millaista kohtelua voi osakseen saada. PMS varmasti tekee tästä pahemman kuin muuten, mutta jotenkin estetyksi tuleminen on minulle aina kamalan tuntuista ja minulle tulee niin tyhmä ja mitätön olo siitä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa niin teini-ikäisen tekstiltä, että kyllä kaikki alapeukut tulee ihan vain siitä ja minä ainakin saan kuvan, että ap on huonoitsetuntoinen ripustautuja, joka on pakko blokata, kun ei muuten usko.
Tuolla liikkuu niin tunne-elämältään keskeneräisiä ja pakkomielteisiä aikuisia seuraa etsimässä eivätkä itse edes tajua sitä. Netissä enemmän kuin livenä, koska tosielämässä mahdolliset ripustautujat on helpompi ohittaa. Yksi tai kaksi blokatuksi tulemista voisi vielä laittaa vastapuolen huonotapaisuuden piikkiin mutta jatkuva estetyksi tuleminen eri ihmisten taholta viittaa kyllä jo siihen, että omassa käytöksessä on jotain pielessä.
Aloittaja, jos olet herkkä niin pysy poissa täältä. (Ja kaikilta muiltakin ilkeiltä sivuilta.)
Täällä tulet saamaan henkisesti turpaasi. Ja minua kertaa.
Täällä vauvalla on oltava kova nahka, jos meinaa kestää.
Hylkäämisen pelko.
Siihen löytyy apu psykiatrilta.
Aloittajan on pakko olla trolli.