Kannattaako Intiassa käydä lomareissulla?
Kommentit (57)
On. Siellä näkee miten miljoonakaupungin kastittomat p.askantaa samaan gangesiin, josta sitten otetaan juomavettä. Samoin ruumiit kelluu siinä ohi merelle.
Koet maailmankaikkeuden perseläven kaikkine saastaisuuden muotoineen!
Ainakin vatsataudin tulet saamaan. On siellä nähtävääkin. Kuten keskellä katua ulostavia ihmisiä, palavia ruumiskasoja kadunkulmissa, ganges aivan täynnä mätäneviä ruumiita, ruumiinosia junaraiteilla jne. Kaikkialla haisee pahalta ja mihinkään ei voinkoskea ilman pelkoa jostakin käsittämättömästä taudista, jota esiintyy vain Intiassa. Jatkuvasti joku roikkuu hihassa kerjäämässä rahaa, kaikkialla huijataan turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa hurjan turistiripulin niin sinne vaan.
Oli muuten ainoa paikka ikinä, jossa mieheni ei saanut ripulia. Yleensä aina reissussa menee maha sekaisin.
Riippuu mitä haluat ja mikä on sietokykysi. Yksinäisenä naisena en menisi, mutta monessa muussa Aasian maassa olen ollut yksin ongelmitta. Varaudu siihen, ettei mikään toimi, kaikkialla on likaa, ruoasta saat ripulin varmasti ja jos säästyt antibioottiresistentiltä bakteerilta niin tosi hyvä tuuri kävi. Olen ollut Intiassa reppureissaamassa, enkä mene uudestaan. En ole edes mukavuudenhaluinen, enkä hätkähdä pienestä. Sairaalarumbaa joka siitä jälkikäteen tuli kotimaassa, en halua enää kokea uudestaan. Suolisto toipunut vasta yli 8 vuoden päästä reissusta.
Ihmeellisiä viestejä täällä. Kyllä siellä näkee kurjuutta tosi paljon, mutta myös paljon kaunista. Ja on ainakin taatusti erilainen kuin teneriffat ja inglesit. Itse tykkäsimme kovasti.
No hyi helvetti. Eka menee 2 viikkoa ripulissa ja sitten vietät aikaasi melussa, autojen tööttäilyssä, paska haisee ja on kuumaa sekä likaista. Ei koskaan. Koko valtakunta pitäisi työntää mereen. 90% aasialaisista ei tee mitään muuta kuin syö nai ja kuluttaa.
Siellä voi katsella sitä valtavaa valhetta miten voi olla mahdollista että suomalaiset ovat suurempi uhka ilmastolle kuin intialaiset... silmät avautuvat ilmastovalheille
Aasiasta lähtee liikkeelle seuraava supervirus, joka tappaa satoja miljoonia.
Se miten siellä(kin) kohdellaan tyttöjä ja naisia luulisi riittävän syyksi boikotoida kys läpeä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi katsella sitä valtavaa valhetta miten voi olla mahdollista että suomalaiset ovat suurempi uhka ilmastolle kuin intialaiset... silmät avautuvat ilmastovalheille
Kaikki tuulivoimarunkkarit pitäisi sijoittaa tuonne kadulle Suomesta pariksi vuodeksi hengittämään. Oppisivat.
Loma on tuohon reissuun oikein sopiva ajanjakso.
jos kiinnostaa joukkorikastus ja kuolema niin sinne vaan
Saattaapi olla viimeinen lomareissu 😅
Olen käynyt vain Goalla, joka on entinen Portugalin siirtomaa, ja olin hyvin tyytyväinen reissuun. (En ole mikään hippi pilvenpolttaja.) Ei tullut edes ripashkaa. Intian valtameri on upea! Vaikka menetin sinne aurinkolasit. 😁
Kannattavuuden puolesta ei muualla kun Haaparannassa tai Virossa, saa tupakat ja viinatkin. Ehkä Saksassa jos olet käytettyä Mersua tai Bemua ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Aasiasta lähtee liikkeelle seuraava supervirus, joka tappaa satoja miljoonia.
Joka kehitetään siellä USA:n omistamissa laboratorioissa valmiiden suunnitelmien mukaan
Ei kannata mennä. Olen työn puolesta joutunut useamman kerran käymään. Toinen niistä maailman maista naapurin lisäksi, johon en astu enää koskaan jalallani.
Jos haluaa hurjan turistiripulin niin sinne vaan.