Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin! Nyt se sitte minäkin väsähdin!! :(

Vierailija
09.03.2007 |

Joulukuun alussa alkoi lapsilla (4kpl) sairastelukierre ja loppua ei näy. Kaikki vuorotellen jossakin taudissa. Sukulaiset auu kaukana (200km) Heiltä ei apua saa. Ainut joka tässä lähellä asuu on anoppi josta ei ole mitään apua. Kulkee vaan kylillä ja suu vaahdossa selittää miten miniä on laiska. Kun ei joka viikonloppu jaksa viedä mattoaj ulos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tänään olen vain istunut ja katsonut kun lapset riekkuu ja levittää koko kämpän. Teksi mieli soittaa anopille ja valaista vähän.

Vierailija
2/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan ole kiinnostunut lapsista tai minusta. Tekis mieli pistää ukko anopille asumaaan niin ei tartteis anopin stressata! *olen vihainen*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoatte sitten sotkun porukalla joskus ensi kuussa.

Vierailija
4/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Vierailija
5/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joulukuun alussa alkoi lapsilla (4kpl) sairastelukierre ja loppua ei näy. Kaikki vuorotellen jossakin taudissa. Sukulaiset auu kaukana (200km) Heiltä ei apua saa. Ainut joka tässä lähellä asuu on anoppi josta ei ole mitään apua. Kulkee vaan kylillä ja suu vaahdossa selittää miten miniä on laiska. Kun ei joka viikonloppu jaksa viedä mattoaj ulos.

Meillä sama tilanne, onneksi lapsia vain kaksi niin pakkasin ne junaan ja matkustin vanhempieni luo pitkäksi viikonlopuksi vähän lepäämään, saa lapset ulkoilla ja minä lepuuttaa ja tavata ihmisiä, isovanhemmat on innoissaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi