Kuinka usein peset vieras käsipyyhkeet?
Eli itse pesen käsipyyhkeet suunnilleen 3-5 kertaa vierasvessaa käyttävän jälkeen. Eli voi olla vaikka 2 vierasta kylästä niin sen jälkeen.
Kävin eilen kylässä, missä viimeksi kävin ennen joulua. Siellä perheessä vain 1 käsipyyhe vessassa ja se oli likaisen oloinen ja näytti samalta kuin aina muulloinkin. Kysyin ohimennen asiaa perheeltä, ja eivät kuulemma kovin usein pese pyykkiä tai siivoa, eikä se heitä haittaa. No ei tietysti ole minunkaan asia, mutta mielenkiinnosta:
Kuinka usein itse vaihdat vieras-käsipyyhkeen vessasta?
Kommentit (40)
Kerran viikossa kun pesen pyykkiä.
Mulla ei juuri koskaan käy ketään kylässä, joskus menee viikkojakin ennen kuin joku kyläilee niin pyyhe ei ole kovassa käytössä.
Onko sulla huono pesukone vai miksi ihmeessä peset noin monta kertaa?
Itse vaihdan vieraspyyhkeen jokaisen vieraan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Desinfioitko kahvat ja rinkulan joka käynnin jälkeen.
Ei mulla ole sellaisia. Eikä ole vieraitakaan.
Meillä on useampi samanlainen pyyhe. Ja pyyhkeet menevät pesuun heti vieraiden lähdettyä. Ja samalla laitan uuden pyyhkeen tilalle.
Ei onneksi käy vieraita paitsi kännissä ja silloin on ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Desinfioitko kahvat ja rinkulan joka käynnin jälkeen.
Kuinka likaisia paskaperseitä sun luona oikein käy?
Mul on useampi pyyhe, joten vaihdan pyyhkeet usein ja pesen yhdessä muiden pyyhkeiden kanssa eli n. Kerran viikossa pesen vieraspyyhkeet.
Ei meillä ole käsipyyhkeitä ollenkaan.
Meillä ei just tuon takia ole vieraille vieraspyyhkeitä vaan paperisia käsipyyhkeitä. Jotta ei tarvii pestä eikä vieraiden epäillä.
Kun olen vieras en pese silloin käsipyyhkeitä.
Käyttävätkö kaikki vieraat edes käsipyyhkeitä?
Meillä on vessassa talouspaperia ja roskakori.
Kun vieras/vieraat on lähtenyt, heitän vieraspyyhkeen pyykkiin. Uusi sitten kaapista kun seuraavaksi tulee vieraita. Oman käsipyyhkeen vaihdan noin joka toinen viikko.
Se on koristeena, ei käy vieraita pahemmin
Jokaisen vierailun jälkeen.