Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaverin polttareihin pakko osallistua?

Vierailija
03.03.2025 |

Kaverillani on tiedossa polttarit, jotka vietetään pidemmän ajomatkan päässä ja siellä menee koko viikonloppu. Budjettina kolmenumeroinen summa per henkilö, jos lasketaan aktiviteetit ja bensakulut yms mukaan. Opiskelen tällä hetkellä ja on paljon muitakin kuluja maksettavana eikä rahaa tule mistään. Olen myös todella surkea nukkumaan muualla kuin kotona ja minulle on nykyään ihan painajaista mennä isolla porukalla johonkin mökille kauemmas.

Ilmoitin polttareiden järjestäjälle etten pääse tulemaan koska ei ole varaa ja sanoin rehellisesti, ettei vaan ole mun juttu mikään mökkiviikonloppu isolla porukalla. Hän hyökkäsi minua vastaan välittömästi ja kyseenalaisti että nuo ovat tekosyitä. Hän väitti että morsian tulee suuttumaan minulle ja loukkaantumaan, ja että muutkin kuulemma ihmettelivät hänelle yksityisviestillä että ei voi olla totta ettei minulla olisi varaa. Välttelen konflikteja joten taivuin hänen tahtoonsa ja sanoin osallistuvani kuitenkin ja revin rahat sitten jostain.

Mielipiteitä tai kokemuksia? En edes ajatellut että tuosta voisi suuttua. Itseäni ei haittaisi, vaikka oma siskoni ei pääsisi minun polttareihin osallistumaan. Morsian on samassa kaveriporukassa mutta ei mikään erityisen läheinen kaveri.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan älytönhän sinä olet, kun tarvitset vauvapalstalta ohjeita tällaiseenkin asiaan. Ilmeisesti et ihan terve muutenkaan, jos osaat nukkua vain kotona (voiko oikeqsti tylsempää ihmistä olla)?

Vierailija
42/42 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan älytönhän sinä olet, kun tarvitset vauvapalstalta ohjeita tällaiseenkin asiaan. Ilmeisesti et ihan terve muutenkaan, jos osaat nukkua vain kotona (voiko oikeqsti tylsempää ihmistä olla)?

Onko itse järjestäjä eksynyt paikalle. xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla