JUURI NYT: Donald Trumpilta tulossa suuri ilmoitus!
Trump julistaa Truth Social alustalla tekevänsä suuren ilmoituksen huomenna illalla. Mikä se oikein voi olla? Saadaanko Ukrainaan sittenkin rauha? Poistuvatko pahvipillit lopullisesti? Tuleeko Krasnov ulos KGB-kaapista? Mistä voi olla kyse?
https://www.verkkouutiset.fi/a/donald-trump-aikoo-tehda-suuren-ilmoituk…
Kommentit (358)
En edes osaa arvata! Voi olla mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT?! Eikös se ole vasta huomeniltana paikallista aikaa eli joskus keskiviikkoaamuna Suomen aikaa?!
Kuten otsikossa lukee, se on nyt tulossa, huomenna Trump pakistaa sen itsestään ulos. Tekee tuloaan koko ajan.
Mutta kummasta päästä?
Ei sillä ole väliä. Samanlaista sontaa tulee kummastakin.
Vierailija kirjoitti:
Verkkouutisten uutinen 😂, ei kovin uskottavaa.
Et luota kokkari lehteen tässä asiassa?
Jos Trumpetti ymmärtäisi puoletkaan tästä ketjusta, seuraava karjunnan kohde olisi Stubb :D
Vierailija kirjoitti:
Trump paljastaa alienien kanssa tehdyn sopimuksen.
Ei varmana. Trumphan haluaa alienit pois USAsta.
Usa osallistuu Euroviisuihin Vance laulajana, koska ovat avustaneet Ukrainaa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaa lähtevän muskin kanssa häämatkalle marssiin.
Voi, älä nyt herätä toiveita. Tuo olisi jo liian hyvää. Ja Vance mukaan niin saavat kolmen kimpan.
Oranssi pökäle lahjoittaa Alaskan takaisin Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump paljastaa alienien kanssa tehdyn sopimuksen.
Ei varmana. Trumphan haluaa alienit pois USAsta.
Musk takapiruna, tuskin.
Trump ilmoittaa menevänsä rakkaan ystävänsä Putinin kutsumana Venäjän voitottoman päivän juhlaan toukouussa.
Kertoo nimenvaihdoksesta Donaldista Dianaksi?
Vierailija kirjoitti:
Trump ilmoittaa menevänsä rakkaan ystävänsä Putinin kutsumana Venäjän voitottoman päivän juhlaan toukouussa.
Näin voi käydä ihan oikeastikin. Muistaakseni Bätmän jo suunnitteli, kuinka USA:n armeija marssii venäläisten rinnalla.
Musk on afroamerikkalainen, jopa syntyny siellä tosin kuin useimmat yön timot siellä ameriokoissa
Vierailija kirjoitti:
Trump kertoo vaihtaneensa sukupuolta ja menevänsä naimisiin sergei lavrovin kanssa
Silti mikään ei oikeastaan muutu. Hääyönä Sergein istua tuolissa ja koko ajan hiljaa ja semmoinen kiihottava isolierinen hattu päässään ja Donald yrittää epätoivoisesti pussailla ja hipelöidä polvea ja selittää että "isn't this GREAT?"
-winner-
Jatkossa googlen kartoissa lukee Amerikan sijaan Länsi-Venäjä ja Amerikanlahti muuttuu Länsi-Venäjänlahdeksi.
Paljastaa Kennedyn ampumisen todellisen tarinan.
Trumpetti puhuu niin epäselvästi eikä pysty muodostamaan Kunnon lauseitakaan, joten epäilen että toistaa niitä minä tiedän minä tiedän juttujaan ja perään minä olen oikeassa 😅.
Trump ilmoittaa menevänsä katsomaan Putinin kanssa elokuvaa, jossa hän on pääosassa. Elokuvan nimi on Moskovahotellin kultaiset suihkut.
Eikös Presidentti Musk ilmoittanut jo asiasta?