Kuinka paljon maksat vuokraa ja missä päin asustelet?
Itse asun vanhempien luona enkä maksa vuokraa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kaksio Helsingissä, työttömänä yksin. itse maksan tavallaan 67€/kk.
ET maksa eurookaan vaan me työssäkäyvät maksetaan.
48 neliön kaksio ilman saunaa kerrostalossa.
Savonlinna.
480€/kk + vesi + sähkö + autopaikka + vakuutus
Vierailija kirjoitti:
100 neliöinen talo , oma eikä lainaa.
Kysyttiinkö täällä velan määriä yms? Jännä, miten pitää tulla joka ketjuun kertoilemaan tämmöistä ja iloisesti aiheen ohi.
Vierailija kirjoitti:
620 €/kk, Vaasan keskusta ja isohko kaksio 58 m2. Vesi 23 €/kk. Kaukolämpö ja se sisältyy tietenkin vuokraan, samoin taloyhtiön valokuituverkko.
Vois muuttaa Vaasaan.
Asun Etelä-Pohjanmaalla omakotitalossa vuokralla. Vuokra on 550€. Toki päälle tulee sitten muut kulut kuten kaukolämpö (talvella isot laskut), sähkö, jätemaksut, vesi, pihan auraus.
Vierailija kirjoitti:
En maksa vuokraa omakotitalossa asumisestani, sähkölämmitys (140 m2 talo) 230 euroa/kk, vakuutus 75 euroa/kk, jätehuolto 20 euroa/kk ja vesimaksu 20 euroa kuukaudessa. Asumisen kulut 345 euroa kuukaudessa. Talo vanha ja velaton.
Järkyttävä sähkölasku.
Pieni kunta Etelä-Pohjanmaalla. Rivitalokaksio 49 neliötä, vuokra 495 euroa. Kaukolämpö sisältyy vuokraan.
En maksa vuokraa. Aikoinaan maksoimme puolison kanssa vuokraa yhteensä 1800 euroa.
Nyt kuukausittainen kulu omassa talossa on öbauttiarallaa 300 eukkoo per kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 neliöinen talo , oma eikä lainaa.
Kysyttiinkö täällä velan määriä yms? Jännä, miten pitää tulla joka ketjuun kertoilemaan tämmöistä ja iloisesti aiheen ohi.
Miula on 100 000€ osakesalkku.
868€ sisältää autopaikan, veden ja lämmityksen. 75 neliöinen kolmio pohjois-pohjanmaalla, lähellä isoa kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
748e, kaksio Helsingin kantakaupungissa.
" Halpa" vuokra. Neliöt?
Pohjois-Hki, 60 neliön kaksio, jossa kunnollinen keittiö, iso kph + sauna, 960 e/kk, sis. veden. Kaikki palvelut lähellä. Maksan itse kokonaan, en saa tukia.
En maksa vuokraa omakotitalossa asumisestani, sähkölämmitys (140 m2 talo) 230 euroa/kk, vakuutus 75 euroa/kk, jätehuolto 20 euroa/kk ja vesimaksu 20 euroa kuukaudessa. Asumisen kulut 345 euroa kuukaudessa. Talo vanha ja velaton.