Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko saaneet jo kesälle hääkutsuja?

Vierailija
03.03.2025 |

Itse olen kahden vaiheilla, jos jättäisi nämä juhlat lopultakin väliin. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei. Vihaan häitä. Suurin osa on teennäisiä näytelmiä jotka päätyy eroon 5-10 vuoden jänteellä.

Vierailija
22/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen mietin että harmi kyllä, ainuttakaan kutsua ei ole kesälle tullut. Rakastan häitä.

Voi kun pääsisikin vaan vieraaksi mutta kun siihen liittyy aina tuota muuta hässäkkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kutsu on tullut, mutta jätämme ne väliin ihan kustannussyistä, on nimittäin jo häitä edeltävänä iltana harjoitusillalliset, sitten varsinaiset häät päivä- ja iltajuhlineen ja vielä häiden jälkeisenä aamuna aamubrunssi. Kaikkiin pitäisi olla eri asut ja jo pelkästään yöpyminen kutsussa osoitetussa paikassa kustantaisi meidän perheelle ihan liikaa.  Jos olisi ihan "perushäät" niin olisi kiva mennäkin.

Mitä on harjoitusillalliset?! Ja miksi ja mitä harjoitellaan? Syömistä? Kokkausta?

Vierailija
24/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa oli häät viimeksi 10 vuotta sitten eikä ole horisontissa tulossa lähitulevaisuudessa ainakaan. Ja on melko suuri suku ja paljon nuoria aikuisia, mutta eivät tietääkseni edes seurustele. Surullinen suunta. 

Vierailija
25/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussa oli häät viimeksi 10 vuotta sitten eikä ole horisontissa tulossa lähitulevaisuudessa ainakaan. Ja on melko suuri suku ja paljon nuoria aikuisia, mutta eivät tietääkseni edes seurustele. Surullinen suunta. 

Sukulaisten häissä en ole ollut vuosikausiin mutta ystävien juhlia on säännöllisesti.  Harva kutsuu kai enää sukua. 

Vierailija
26/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tullut, melkein kaikki parit eronneet

joiden häissä olen ollut.  En usko avioliittoon enkä

ikuiseen rakkauteenkaan.

Vierailija
27/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ja menen ilmaisen viinan takia sinne häihin.

Vierailija
28/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta, jotka suunnittelivat häitä tälle vuodelle erosivat tammikuussa :D

Vierailija
29/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tulossa, kaveri meni naimisiin viime syyskesänä eikä kutsunut mua, loukkaavaa!!

Vierailija
30/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että on kontettia kesäksi

Vierailija
31/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en. Joulukuulle on kyllä jo yhdet häät tiedossa. Tällä hetkellä ystävät ja tutut ovat enimmäkseen sinkkuja tai jo naimisissa, eli todennäköisesti vältän nuo kutsut taas muutaman vuoden. Rippijuhlia tullee tänäkin vuonna. 

Vierailija
32/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi olla saatu. Vihaan häitä. 

Sama. Hieveää rahanmenoa koko perheelle, kun harvoin edes kaikilla on sopivia vaatteita häihin. Lisäksi lahjat ym. Vaikka olemme keskituloisia, niin häärahat halutaan käyttää perheen lomaan ja matkusteluun. 

Vierailija
33/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en

Vierailija
34/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Hieveää rahanmenoa koko perheelle, kun harvoin edes kaikilla on sopivia vaatteita häihin. Lisäksi lahjat ym. Vaikka olemme keskituloisia, niin häärahat halutaan käyttää perheen lomaan ja matkusteluun. 

Näin kärjistetysti meillä on puntarissa minun ja puolison kuntosalikortit vuodeksi, tai nämä häät. 

Vierailija
35/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla häät menneet niin suureellisiksi, että on vain riesa saada kutsu sinne. Parempi kuin jokainen menisi nainisiin vasn pienesti maistraatissa tai kirkossa ja sitten häämatkalle. Ei stressiä eikä turhaa rahanmenoa muille eikä hääparille. 

Vierailija
36/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nykyään olen vieläpä törmännyt sellaiseen hääpari hyvää hyvyyttään järjestää juhlat -argumentointiin. Mä kyllä keksin rahalle, ajalle ja hyville säille (häät pidetään niin usein kesällä) parempaakin tekemistä. Tulen toki läheisen ihmisen tärkeää päivää juhlistamaan ja tapaamaan tuttuja, mutta ei se mikään palvelus minulle ole. 

Vierailija
37/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva kutsuu kai enää sukua. 

Voidaanko vaihtaa sukulaisia? -eri

Vierailija
38/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nykyään olen vieläpä törmännyt sellaiseen hääpari hyvää hyvyyttään järjestää juhlat -argumentointiin. Mä kyllä keksin rahalle, ajalle ja hyville säille (häät pidetään niin usein kesällä) parempaakin tekemistä. Tulen toki läheisen ihmisen tärkeää päivää juhlistamaan ja tapaamaan tuttuja, mutta ei se mikään palvelus minulle ole. 

Polttareihin olis pakko mennä. Mutta kun ne on tyyliä "ei mitään isoon tarvii, mutta oon aina halunnu illalliselle sinne yhteen paikkaan oikein pitkän kaavan mukaan". Joo kiitos matka jostain Oulusta, majoitus ja tuo 200e illallinen. 

Vierailija
39/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just eilen mietin että harmi kyllä, ainuttakaan kutsua ei ole kesälle tullut. Rakastan häitä.

Voi kun pääsisikin vaan vieraaksi mutta kun siihen liittyy aina tuota muuta hässäkkää. 

Totta, muuna kuin vieraana häät ovat ihan toisenlaista säätöä ja pakkopullaa. Siksi en enää itse osallistu kuin vieraana, kaason hommat on nähty.

Vierailija
40/42 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut ja menen ilmaisen viinan takia sinne häihin.

En ole ollut koskaan häissä, joissa olisi saanut ilmaista viinaa.