Muita, joiden lapsi hemmotellaana ivan piloille mummolassa?
Hieno homma, lapsi oli viikonloppuna yökylässä mummolassa eikä ole koko aika syönyt muuta kuin jotain prinsessamuroja kermavaahdon ja hillon kera. Oli saanut valvoa niin kauan kuin jaksoi ja käyttää koko ajan balleriina-asua. Paluu karuun arkeen on taas kova. HUOH!
Kommentit (5)
Mä en tiedä kuinka usein teidän lapset on hoidossa koko viikonloppua. Meillä ehkä kerran vuodessa, jotenen oikein keksi miten voisivat hemmotella, että pilalle menisivät. Tietty jos lapset olisivat siellä esim. joka viikonloppu, niin sitten voisi olla toinen juttu. Mutta miksi joku antaisi lapsensa hoitoon _joka_ viikonloppu?
Meillä anoppi hemmottelee kaikella enemmän.Mun äiti ei, kun tietää etten tykkää jos siellä saa olla miten sattuu ja syödä miten sattuu. Äidilleni siis kehtaan sanoa, anopille en.. =/
Mutta ei minua se haittaa, mitä anoppilassa tekevät. Ei meidän lapset ole kotona yrittäneetkään jatkaa samaa rataa, tajuavat kai että se ei täällä toimi.. =)
Ps. Mitä haittaa noista asioista on, joista kerroit? Jos kuitenkin olette saaneet omaa aikaa itselle? Ja mummo haluaa hoitaa, musta se on paras juttu! Kuhan ei nälässä pidä tai muuta.
Onko kyse sun vai miehen vanhemmista, voi kai noille sanoa, etenkin jos lapsi noin usein siellä hoidossa. Meillä mummolassa ovat yötä ehkä kerran tai kaksi vuodessa ja minulle on aivan sama vaikka olisivat alasti ja söisivät pelkkää sokeria pari päivää. Hyvähän se vaan on että arki ja juhla erottuu, jäähän siitä lapsellekin mukavat muistot mummolasta. Lahjontaa parhaimmassa muodossa :)
Vietiinkö illalla hoitoon ja haettiin aamupäivällä? Silloin söi siis iltapalan ja aamiaisen? Kuulostaa jo ällöltä yhdistelmälle prinsessa(aamiais?)murot ja kermavaahto, yök, No ehkä heillä oli hauskaa.
Mutta jos oikeasti joku aikuinen syöttää lapselle kermavaahtoa ja muroja vielä päivälliseksi, lounaaksi ja välipaloiksi niin outoa.
Keskustelitteko asiasta asiallisesti?
Millä kyllä mummo hemmottelee kauhealla määrällä jäätelöllä ja antaa periksi asioita mitä kotona ei saa, mutta minä vaan naureskelen niille ja silti kotona lapset eivät edes pyydä moisia, kun tietävät ettei se kuuluu vain mummolaan.
en ikipäivänä antaisi isovanhempien hoitaa lasta - tarkoitan siis päivittäin. Ehkä meillä syödään ok, mutta lapset saavat tehdä kaikkea, mitä lystäävät.