Jännittääkö kaikilla kun ostaa ekat kondomit?
Minä en voi ostaa niitä kun kaupassa ja kassajonossa on muita asiakkaita. Pitää yrittää uudelleen myöhään illalla kun siellä on tyhjää.
Kommentit (36)
Ei, ostin netistä kun kaupassa myydään vain pienimunaisille kortsuja. Menevät heti rikki ne kaupan kumit...
Tilaa netistä. Kortsut saa paljon halvemmalla, etenkin jos tilaa ison määrän kerralla.
Muistathan sitten, että se kondomi ei ole läheskään 100% ehkäisykeino.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassa palvelee myös incelliä.
Ap on 17-vuotias nainen.
Eikö sen pitäisi olla paljon nolompaa jos joutuu jättämään kortsut ostamatta kun on ikisinkku?
Vierailija kirjoitti:
Sun naama on 100 % varma ehkäisykeino. Voi ihan huoletta jättää kumit kaupan hyllyyn.
Itse tilasin netistä mySize toiseksi isoin kokoisia vuonna 2008, mutta ne on edelleen käyttämättä
Vierailija kirjoitti:
Kondomi on oikein käytettynä luotettava ehkäisyväline. Ehkäisyteho on 97 - 98 % (eli 2-3 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi)
"Jännittääkö teitä" kirjoittaa nainen. "Jännittääkö teillä" kirjoittaa tollo pikkumies.
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin netistä mySize toiseksi isoin kokoisia vuonna 2008, mutta ne on edelleen käyttämättä
Ne voi laittaa roskikseen. Kondomit ei säily ikuisesti. Niissä lukee viimeinen käyttöaika päällä. Se on varmasti ohitettu jo yli viisi vuotta sitten.
Todella harvoin olen nähnyt edellä menevän ostoksissa kortsupaketin, ehkä kerran tai kaksi koko elämäni aikana.
2000luvun alussa muistan sen jännityksen. Piti aina hihnalle mättää kaikkea muuta ja kortsut ns. sinne sekaan. Nyt naurattaa, mutta silloin nuorena jännitti
Asiaa voi vaikka ajatella silleen, että siellä kaupassa ostoksilla olevista aikuisista lähes jokainen on jossain elämänsä vaiheessa ostanut kondomeja. Kassalla oleva myyjä varmasti niitä piippaa hihnalla monta kertaa joka ikinen päivä.
Ei kukaan ajattele sun ostoksista yhtään mitään. Enintään semmoinen "aha, toi osti kondomeja" sitten se ajatus on jo unohtunut. Hyvin vähän ketään kiinnostaa tuntemattomien ihmisten ostokset.
Temussa oli kielikondomeja jos haluaa lirputella ilman tartunnan pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
2000luvun alussa muistan sen jännityksen. Piti aina hihnalle mättää kaikkea muuta ja kortsut ns. sinne sekaan. Nyt naurattaa, mutta silloin nuorena jännitti
Korsupaketin voi piilottaa kassahihnalle kun laittaa sen päälle isoja kurkkuja ja liukuvoidetuubin.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa voi vaikka ajatella silleen, että siellä kaupassa ostoksilla olevista aikuisista lähes jokainen on jossain elämänsä vaiheessa ostanut kondomeja. Kassalla oleva myyjä varmasti niitä piippaa hihnalla monta kertaa joka ikinen päivä.
Ei kukaan ajattele sun ostoksista yhtään mitään. Enintään semmoinen "aha, toi osti kondomeja" sitten se ajatus on jo unohtunut. Hyvin vähän ketään kiinnostaa tuntemattomien ihmisten ostokset.
Minä en ole käyttänyt niitä koska nuorena todettiin lateksiallergia. Miehet ovat aina joutuneet odottamaan testituloksia.
Ei, vaan asettaa ensimmäistä kertaa paikoilleen.
Ei yhtään, ei minua kiinnosta mitä muut minusta ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan asettaa ensimmäistä kertaa paikoilleen.
Sitähän pitää treenata yksin hyvissä ajoin etukäteen.
Itsepalvelukassa palvelee myös incelliä.