Jännittääkö kaikilla kun ostaa ekat kondomit?
Minä en voi ostaa niitä kun kaupassa ja kassajonossa on muita asiakkaita. Pitää yrittää uudelleen myöhään illalla kun siellä on tyhjää.
Kommentit (36)
Jännitti ja lopulta tuli ostettu valtavan isoa mallia. Nykyisin o. Helppoa kun kaiken saa netistä ja halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa voi vaikka ajatella silleen, että siellä kaupassa ostoksilla olevista aikuisista lähes jokainen on jossain elämänsä vaiheessa ostanut kondomeja. Kassalla oleva myyjä varmasti niitä piippaa hihnalla monta kertaa joka ikinen päivä.
Ei kukaan ajattele sun ostoksista yhtään mitään. Enintään semmoinen "aha, toi osti kondomeja" sitten se ajatus on jo unohtunut. Hyvin vähän ketään kiinnostaa tuntemattomien ihmisten ostokset.
Minä en ole käyttänyt niitä koska nuorena todettiin lateksiallergia. Miehet ovat aina joutuneet odottamaan testituloksia.
Kaupasta saa lateksittomia kondomeja. Monet suosii niitä muutenkin kun ne on ohuempaa materiaalia ja kehon lämpö tuntuu niiden läpi paremmin. Miinuspuolena ne on pikkuisen kalliimpia.
Enemmän kuin niiden ostaminen jännää ja pelottaa niiden käyttäminen / paikalle saanti..... Olsi ollut ni-in paljon mukavampaa jos olsi ollut nuiori ja kokematon kuin nyt vanha ja kokematon. - No jos sama meno jatkuu, niin eopä tarvitse tätäkään asiaa pelätä kun oma kohtalon on ollut päästä tai joutua vain ns. friendzonelle, eikä ystävistäni tai kavereistani yksikään edusta minulle potentiaalista seksikumppania; tai sitten tarvitisis tapahtua, jotain hyvin odottamatonta, koska en myöskään ole, enkä ole ollut kiinnostunut mistään sex with benefits tyyppisestä suhteesta tai viritelmästä; vaikka aiknani podinkin syyllisyyttä kun sitä ensimmäisen kerran nainen esitti ja kieltäydyin siitä jotenkin vaistomaisesti, kun hetkeä aiemmin hän oli kertonut kuinka toivoisi saavansa lapsia. - Ehkä siis hukkaisn näin elämäni ensimmäisen ja viimeisen tilaisuuden harrastaa seksiä millään tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä. Kortsut saa paljon halvemmalla, etenkin jos tilaa ison määrän kerralla.
Mitäs jos saakaan piparia ja menee kaikki kortsut hukkaan?
Sitten on ainakin syy yrittää löytää halukas naaras. Menee muuten kallisarvoiset kumitarvikkeen haaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassa palvelee myös incelliä.
Ap on 17-vuotias nainen.
Et ole. Kortsut ostaa mies kokonsa perusteella. Liian iso ei pysy, liian pieni menee rikki. Verkkokaupoissa on kokotaulukko. Mittailemisiin, neitsyturpo.
Eräs julkkispariskunta meni naimisiin muutama vuosi sitten, ja lähtivät tietysti häämatkalle ja majoittuivat hienoon hotelliin.
Sitten tuore aviomies tuli hotellin receptioniin, tuttavallisemmin respaan, ja osti sieltä kondomeja. Lähti takaisin huoneistoon aviovaimonsa luokse. Mutta hetken kuluttua mies tuli takaisin ja sanoi respalle, että nämä ovat liian pieniä. Respa vaihtoi ne suuremmiksi ja mies poistui, mutta tuli taas hetken kuluttua takaisin sanoen, että nämäkin ovat liian pieniä ja puristavat ilkeästi. Respa kysyi, että mistä ne puristavat, niin aviomies vastasi että polvesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 17-vuotias nainen.
Mielisairas. Alikehittyneet sukupuolielimet. Läski neitsytpoju.
Korjadin todenmukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä. Kortsut saa paljon halvemmalla, etenkin jos tilaa ison määrän kerralla.
Mitä jos saatkin ja pääset elareita maksamaan.
Todella jännää oli käydä vieraissa kun oli pakko ostaa kondomeja lähikaupasta. Olisi saattanut joku tuttu hieman ihmetellä jos olisi nähnyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan asettaa ensimmäistä kertaa paikoilleen.
Sitähän pitää treenata yksin hyvissä ajoin etukäteen.
Ei se ole sama asia, vaikka äkkiseltään saattaisi niin luulla. Tai mistä minä tiedän kun en ole päässy etenemään kenenkään kanssa niin, että olisi ollut tarve kaivaa kortsu(ja) ja laittaa se paikalleen. - pelkään, että pelkästä jännitykestä pilaan koko jutun, vaikka muutoin tulen ja olen tullut yleisesti hyvin juttuun niin naisten kuin miesten kanssa. Tilannettani ei helpota yhtään se, että ikävuosia on karttunut pikemminkin päinvastoin. - On hetkiä, jolloin olen miettinyt, että olinko siis oikeasti vain idiootti kun en yrittänyt päästä harrastamaan seksiä yhdenkään tapailukumppanin kanssa, vaan kuvittelin oelvani muka herrasmies kun en yrittänyt johdatella asiaa siihen. Mitä ihmettä tuolloin oikein kuvittelin. - Laihana lohtuna voin ajatella, että nuo naiset voivat ajatella, että minun kanssa saattoivat tehdä ja kokea monta muuta asiaa, mutteivat koskaan edetä harrastamaan kanssani seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 17-vuotias nainen.
Et ole. Kortsut ostaa mies kokonsa perusteella. Liian iso ei pysy, liian pieni menee rikki. Verkkokaupoissa on kokotaulukko. Mittailemisiin, neitsyturpo.
Höpsistä! Tottakai naisetkin ostaa kondomeja. Jossei muuten niin tutustuakseen ensin itse siihen miten sellaista käytetään. Valtaosalle miehistä sopii ihan se perus keskikokoinen malli. Tottakai voi hifistellä ja etsiä sen kaikkein parhaiten itselle sopivan mallin, mutta kyllä se normikoko asiansa hoitaa lähes aina.
Jos näkisin että edellä oleva ostaa kondomeja, niin on se niin harvinainen näky että varmasti miettisin että "jahas, tuo ostaa kohdomeja juuri nyt tänä maanantaina 3.3.2025 kello 13.55. Jahas, tuon näköinen tyyppi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos saatkin ja pääset elareita maksamaan.
On se sen arvoista.
Incelinä olen ostanut kortsuja vain silloin, kun on ollut paljon muita ostoksia, joiden sekaan olen saanut piilotettua ne. Paketti on täytynyt valita sen mukaan, mikä näyttää vähiten kortsupaketilta ja kassalle olen mennyt vasta sitten, kun on ollut monta tyhjää kassaa, eikä vaaraa, että takana oleva näkisi korsupaketin liukuhihnalla. Tuo on sen verran kuumottava tilanne, että yleensä ostan monta pakettia kerralla, niin menee samoilla häpeämisillä. Mutta voi vitsi sitä helpotuksen tunnetta, kun pääset sydän jyskyttäen autolle ja saat kortsut käsiisi - ihan voittajafiilis 🤗
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin netistä mySize toiseksi isoin kokoisia vuonna 2008, mutta ne on edelleen käyttämättä
Mitäs tilasit liian isoja