silmä mustana - miten piiloon?
nyt jotain meikkivinkkejä tms kehiin, silmä on sinisenvioletti ja turvoksissa, lisäksi poskikin turvoksissa! mites sen sais ees vähän piiloon? silmälapulla vai auttaako mikään meikki? en haluais mökkihöperönäkään olla kunnes paranee... Help!
Kommentit (12)
Ei sitä mustaa silmää taida saada piiloon millään..
Mulla on jatkuva poskiontelokierre leikkauksesta huolimatta. Nyt taisit vähän valehdella. Ei kovin pienestä läpsystä silmä tule mustaksi ja puoli naamaa turvoksiin. Melko kovasti on saanut mies lyödä saaden naaman tuollaiseen kuntoon. Turhaan puolustat miestä.
kaikki uskoo kuitenkin että oot saanut äijältäs turpaan
joe blascon meikkivoide auttaa vähän, mutta näkyy se silti ihan selvästi.
Sun on vaan uskallettava ihmisten ilmoille naama sinikeltaisena.
tai sit ulkoilet vaan aurinkoisilla keleillä lasi päässä :(( miten muuten sait tuon silmäsi tuohon kuntoon??
me leikittiin miehen kanssa eilen ja läpsittiin toisiamme poskille :D mulla on poskiontelontulehdus ja vaikka en ees kovaa iskuaa saanut niin musta silmä tuli :( mistään hakkaamisesta ei siis ole kyse vaikka siltä voi kuulostaakin :D
ap
niin että kaipa se poskiontelontulehdus jotenkin vaikutti siihen että puolinaamaa paisui valtavaksi ja silmä on mustana!
Ihme leikit joillakin. Ei kai ihan pikkuleikistä puoli naamaa ole mustana ja turvoksissa.
Taas joku pahoinpidelty akka puolustaa miestään!
itse olen peittänyt serkun mustan silmän joe blascon meikkivoiteella täysin piiloon. ja jos tuntuu että ei riitä niin onhan noita sinisen/punasen/keltainen neutraloijiakin olemassa joilla takuulla saa piiloon.
niin ja joe blascolta löytyy tattoo cover jolla saa tatuoinninkin piilotettua täysin. että kyllä meikillä saa piiloon.
ai juu, ja grimasin meikkivoiteella oon kanssa peittäny mustan silmän kerran. myös tarpeeksi pigmenttiä.