Olen elänyt 32 vuotta ja minusta tuntuu että
Olen jo nyt elänyt huomattavan pitkään tässä elämässä.
Muita ikätovereita jotka tuntee näin?
Kommentit (6)
Tuntuu tosiaan niinkuin olisin elänyt jo ikuisuuden, täytän 50.
Voe voe tässä sulle Erkki oma persmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Omat vanhemmat oli saman ikäisenä vakiduunissa, rakennuttivat talon ja tehtailivat lapsikatraan, elivät yltäkylläisyydessä ja suunnittelivat tulevaisuutta. Itse elän rotankolossa ihmetellen missä se työntekijäpula on, ja mietin että kauanko tätä elämää täytyy vielä kestää, tuntuu kuin olisin ollut täällä jo 100v, niin väsynyt olen elämään.
En tätä tarkoita pahalla ollenkaan, mutta yltäkylläisyys on vähän suhteellinen käsite. Suurin osa suomalaista elänee sellaisen keskellä enemmän tai vähemmän, ainakin jos perustarpeet täyttyy ja on tyytyväinen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Omat vanhemmat oli saman ikäisenä vakiduunissa, rakennuttivat talon ja tehtailivat lapsikatraan, elivät yltäkylläisyydessä ja suunnittelivat tulevaisuutta. Itse elän rotankolossa ihmetellen missä se työntekijäpula on, ja mietin että kauanko tätä elämää täytyy vielä kestää, tuntuu kuin olisin ollut täällä jo 100v, niin väsynyt olen elämään.
Ja olivat korviaan myöten veloissa. Ei se mitään "yltäkylläisyyttä" ollut. Tai jos oli, niin sua oottaa ihan kiva perintö. Kaikki eivät peri vanhemmiltaan yhtään mitään. Mieti sitäkin.