Liikkuvat takana uimahallin suihkussa
On kuulemma merkki siitä, että hakevat auttavaa kättä tai suuta. Varsinkin jos suihkuttelee selkä seinää vasten.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa runkataan (muka pestään) mulkkua isommaksi.
Se on muuten jännä juttu miten paljon suihkuttelun aikana tyypit räplää vehkeitään. Sivusilmällä huomaa helposti, että kädet käy useimmilla munissa vähintään 10 sekunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä juttu miten paljon suihkuttelun aikana tyypit räplää vehkeitään. Sivusilmällä huomaa helposti, että kädet käy useimmilla munissa vähintään 10 sekunnin välein.
Jaa säkö se olitkin kun kuikuili suihkussa ja kellotti jotain urheilukellollaan? Luulin että virittelet kelloon uintiohjelmaa valmiiksi, mutta mielenkiinto olikin muualla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni johtuu ainakin siitä, että siellä on aika monta liikkuvaa ja elävää kohtaa. Kassien ja peniksen koko vaihtelee lämpötilan mukaan ja esari liikkuu välillä taaemmas ja saattaa kutittaa veden alla. Suihkussa on aika usein mukavuuden takia tarve vähän oikoa paikkoja.
Kysymys kuuluukin miksi miehet esittelevät miehille terskojaan? Eihän naiset siellä uimahallissa näe kun vedellään tattispalat paljaana, ja käsi käy "oikomassa" munia vähän väliä.
Miehistä on paljon suurempi osuus bi-kiinnostuneita tai biseksuaaleja kuin ajatellaan. Itse heittäisin, että kevyesti ainakin kolmannes miehistä. Kuulun itse joukkoon. Mitä enemmän asiasta on kertynyt kokemuksia, sen paremmaksi tutka on kehittynyt.
Sen vaan tietää monista juuri tapaamistaan toisista miehistä, että jotkut heistä ovat selvästi joko homo- tai bi-miehiä. Ei se sitä tarkoita, että mitään tapahtuisi. Monesti vain nauttii siinä hienovaraisesta jännitteestä, kun oma ja kaverin viisari selvästi vähän värähtää. Eroottisesti viivähtäviä katseita toisen etumuksessa! Käsi saattaa vahingossa hipaista toista. Molemmilla on selvästi jo puolijäykkä housuissa.
Ajatuksissa tekisi mieli ehdottaa toiselle, että haluaisiko hän minun koskettavan itseään. Nautinnollinen vaikka työpaikkarunkkaus, jossa kumpikin tarjoaa kättään toiselle. Molemmat saavat laueta ja kohta edessä on kahdet spermalastit. Pesemme käteemme, asiaa jää meidän väliseksi, eikä siihen palata. Ihana jatkaa töitä pussit vähän kevyempänä.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu vetävän uimahalleissa esinahan taakse esitelläkseen terskaansa.
Monilla esinahka ei peitä terskaa levossakaan juuri ollenkaan tai vain vähän. Ei välttämättä ole vedetty taakse.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä on paljon suurempi osuus bi-kiinnostuneita tai biseksuaaleja kuin ajatellaan. Itse heittäisin, että kevyesti ainakin kolmannes miehistä. Kuulun itse joukkoon. Mitä enemmän asiasta on kertynyt kokemuksia, sen paremmaksi tutka on kehittynyt.
Sen vaan tietää monista juuri tapaamistaan toisista miehistä, että jotkut heistä ovat selvästi joko homo- tai bi-miehiä. Ei se sitä tarkoita, että mitään tapahtuisi. Monesti vain nauttii siinä hienovaraisesta jännitteestä, kun oma ja kaverin viisari selvästi vähän värähtää. Eroottisesti viivähtäviä katseita toisen etumuksessa! Käsi saattaa vahingossa hipaista toista. Molemmilla on selvästi jo puolijäykkä housuissa.
Ajatuksissa tekisi mieli ehdottaa toiselle, että haluaisiko hän minun koskettavan itseään. Nautinnollinen vaikka työpaikkarunkkaus, jossa kumpikin tarjoaa kättään toiselle. Molemmat saavat laueta ja kohta edessä on kahdet spermalastit. Pesemme käteemme,
🤣 Homolla fantasiat tulilla vähän joka ketjussa.
Hyvähän se on semmosta perkeleen tattia näytellä.