Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~Marrasmurut viikonloppuun~~~~

09.03.2007 |

Siinäpä se sitten tulikin...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi huomenia..

Tämä aamu oli järkytys, ei enää aamu kahvia!! OO SHOCK!

Miten hiivatissa mä herään????

Eli kaaressa tuli ulos aamu kahvit ja pelkkä hajukin sai oksentamaan...

Siis mä en saa itteeni enkä päivää käyntiin ilman aamu kahvia...Nytkin jo vaan ajattelen että kohta päätä jomottaa...

Ja oireiatahan on tullu sitten han urakalla, toivottavasti ne sitten loppuiski jo siihen...

Eli eilen illalla kun oltiin saunassa, ni toinen rinta vuoti. Ja ne on tosi kipeet. Ja sitten vielä kaiken lisäksi ilta pahoin voinnit iski. No minä siinä sitten miehelle että oispa ennemmin aamulla, sais olla rauhassa illat...Vielä mitä, jos tää nyt alkaakin oleen koko päivästä...hohhoijaa...

Alavatsaa kun kokeilee, se on ihan kova, siis sillain ovelasti. Välillä on pikku vihlasuja, mutta ihan (kai) normaaleja...

Nii ja tää väsymys...Nyt on menno kolme iltaa niin että olen ollut sänkyssä jo 10 aikoihin ja tursottanu täyttä häkää...

Niin että pitäis kai sitä vissiin sinne neuvolaan kohta soittaa...

Mutta aikaahan tässä on, en varmaankaan saa ensimmäistä aikaa ku vasta tuonne huhtikuun puolelle.

Mites muut, joko ootte soitellee neuvolaan?

Lämpimät tervetulotoivotukset multakin kaikille uusille ja onnea odotukseen!

Buam & Orion 5+6

Vierailija
2/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas herätty 7 aikoihin, mikä on outoa mulle, kun tytön kans kotona ollaan oltu eikä minnekään oo ollut kiire..Tytsi siis heräs vasta äsken, minä saattelin miehen jo töihin lähtemäänkin.

Mulle vielä maistuu kahvi, viime raskaudes kyllä muistan miten ällötti koko hajukin. Ja kun koulua sillon kävin ja jotkut toi välitunnilta kahvimukit mukanaan luokkaan, niin yih, kun teki pahaa.. No, vielähän sekin ällötys ehtii tulla.

En oo soittanut vielä neuvolaankaan, pitää ensin koittaa sisäistää tää juttu itselleen. Että tekis mieli kertoa yhelle kaverille, viimekin raskudesta kerrottiin tai tiesivät jo yritysvaiheessa, ja nytkin ovat kovasti välillä kyselleet, että ettekö meinaa toista tehdä..Kyllähän nuo muutkin kyselevät, vanhemmat ja muut sukulaiset

Viimeksi anoppi arvas raskauden, eka ehkä just siitä etten juonutkaan kahvia heillä käydessä ja sit kun mies soitti ja kysyi et arvaappa missä just käytiin..siis ekan neuvolan jälkeen, niin sanoi anoppi vaan et kävittekö neuvolassa?

Mulla on nyt ollut vähä semmoista polttelua ja menkkakipujen tapaista alamahalla..kyllä pelottaa et tässäkö tää nyt oli, mut ei oo vuotoa ainakaan näkynyt. Toivottavasti ei näykään.

Juu, mut nyt tytölle aamupalaa!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah viikonloppu... Eilen iski migreeni =(. Olen täällä kädet ristissä että jäisi tuohon yhteen kertaan. Niinhän sitä sanotaan et jos alkuraskaus menee hyvin, niin menee sit loppukin. Olisikin näin.

Neuvolaan soitin heti alkuunsa, mulla on aika tuossa 1,5 viikon päästä. Ensin käyn ultrassa katsomassa että sydän lyö =). Ehtii kats sitten sen neuvolan perua jos kaikki ei menekkään hyvin (ikuinen pessimisti =p). En nyt muuten ois sitä neuvolaa näin aikaisin ottanut, mutta kun on nuo epilepsialääkkeet... Haluan heti alkuunsa neuvotella niiden vaikutuksista yms.

Nyt siivoomaan kun on energiaa tuon migreenin jälkimainigeista =)

Vierailija
4/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin taas jo ennen kellonsoittoa ja totesin, että oksettaa ja ällöttää... Odotin tätä oloa vasta ehkä ensi viikolla, mutta tulikin jo nyt. Kahvia kuitenkin puoliväkisin join, koska mulla on sama ongelma buamin kanssa eli pää tulee kipeäksi... No, huomenna varmaan ei voi enää edes kahvia ajatella ja kyllä siihen kahvittomuuteen pääkin pian tottuu. Ainakin viime raskaudessa tottui nopeasti.

Neuvolaan en ole vielä soitellut, ensi ti on alkuraskauden ultra ja jos kaikki ok niin varailen sitten saman tien aikaa. Loma alkaa tiistaina enkä viitsi jättää neuvolanvarausta sen jälkeen, haluaisin ajan jo seuraavalle viikolle, kunt ullaan reissusta.

Eipä tässä muuta kai nyt. Onnittelut uusille plussanneille! Palaan takaisin työntekoon.

Harmon (rv 6+2)

Vierailija
5/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulikin mieleen, niin muistaakseni mulla alkoi suunnilleen samoilla viikoilla viimeksikin nää pahoinvoinnit.

En oo varma, mutta aika aikasin kuitenkin.

Elämäni ilo...aamu kahvi...vieläki vituttaa....

siis kun mä oon sellanen kahvin juoja että mä en paljon muulloin sitä kavia juo kun aamusin, sillon juonki useemman kupillisen.

Että näin...

Nytkin vaan väsyttää kahta kauheemmin..Leuka pielet repiää...

Kuiteski, nyt on pakko mennä kans hommaileen.

Buam (taas)

Vierailija
6/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan uskomatonta tää väsymys, heräsin siinä kuuden aikaan laittaan miehen ja pojan matkaan ja puol ysiltä olin jo ihan valmista pataa uudestaan nukkuun. Mutta kun on töitä tehtävä niin ei auta kun pidellä niitä tulitikkuja silmissä:)

Neuvolan varaamisesta oli puhetta; mä varasin neuvolan maanantaina mut tosiaan sen varhaisultran heti seuraavana päivänä kun olin testin tehny (edellisellä viikolla). Mussa kans vielä hieman pessismistin vikaa, pakko saada varmistus sille että kaikki on hyvin:)

Huono olo on tänään voimistunut, mutta en sentään vielä oo oksentanu. Jotenkin saan aina kerättyä itseni, mutta eipä sitä tarvi kun vaan ajatella ni jo kaottaa...:) Rinnat ei oo enää nimeksikään kipeät...???!!!??? Heti epäilykset herää... Mutta vatsaa nippailee, et eiköhan se vauveli siä jo kasva kovaa vauhtia=D

NÄLKÄ!!! Ihan jatkuvasti, just söin aamupalan ja matkalla töihin oli jo suden nälkä! Koitan jossain välissä livistää hakeen kaupasta ruokaa, eilenkin söin salaa töitten jalkeen hampparin. Meillä on meinaan mies päättäny, että nyt syödään tosi terveellisesti, eikä mitään herkkuja sallita kun vaan lauantaina... PLÄÄH... Onko jollain muulla yhtä tiukka ruokavalio? (ei siis niin kauheesti omasta tahdosta:))

Taas töihin!!

katya rv 5+5 (pian vaihtuu viikko!!!)

Vierailija
7/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritän heräillä, kun pitäisi mennä taas töihin... Toinen viikko menossa yhdellä vapaa päivällä. Huominen vapaa päivä menee harrastuksen parissa eli ei kotona levätessä.

Mulla on neuvola 29.3 ja en tiedä ottaako ne ultraa, kun ei ollut puhetta. Saas nähdä. Ei ole isommin pahaa oloa ollut. Sellaista pientä. Alamahassa nippailee näköjään aina ennen viikonloppua. Luulen että meidän " ufo" kasvaa eniten loppu viikosta/viikonloppuna. Muuta selitystä en keksi :). Pari päivää sitten nännienpäitä alkoi aristamaan, muuten odottelen vielä rintojen kipeytymistä.

Siinäpä oli taas (.). Kirjoittelen taas maanantaina. Hyvää viikonloppua kaikille!

rv 5+5 :)

Vierailija
8/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄSYMYS: tuli tosiaan nukuttua pommiin aamulla, heräsin siihen kun luokkakaveri soitti koululta... niin, ja kuten tuosta voinee ehkä päätellä niin tajuton väsymys vaivaa. pitkin päivää tulee hetkiä jolloin voisi nukahtaa kirjaimellisesti pystyyn. lämpimässä suihkussa varsinkin.

BUAM: päivä ilman kahvia.. päivä nukkuessa sängyssä :D no, ainakin tiedät olevasi raskaana, heh, jos jotain positiivista koitetaan kaivaa oksennuksesta. yök, olihan sana muoto...

ALAVATSA: mul on kans silleen jänskästi kova vatsa tuosta kohdun kohdilta. ei mitenkään supistus kova, mutta kiinteä. joo, kiinteä kuvaa paremmin. ja jos laittaa käden siihen ni kyllä sen masun huomaa pikkuisen ulospäin tulleen. ei niin paljoa että paljaalla silmällä huomaisi, mutta kädellä tuntee.

NEUVOLA: mul on ens keskiviikkona eka neuvola heti aamusta. soitin sen sillon aika heti kun olin varman plussan saanu. en muista oonko kertonu, mutta kävi hyvä säkä kun meillä vaihtu omaterveyden hoitaja ja nyt sitten tää uus on myös kätilönä ollu. kivaa että on sitten koko raskauden ajan sellanen henkilö joka varmasti tietää asioista hyvin.

UUDET: tervetuloa :) ja paljon onnea. lisäsin eilen tuonne laskettujen aikojen listaan teidät.

PÄÄSÄRKY: migreeni on tämänkin rouvan kiusa. onneks ei oo ollu nyt raskaus aikana montaa kertaa. toissa iltana tuli migreenikohtaus ja heräsin vielä eilen aamulla siihen että edelleen hirvee pääkipu. tänään aamulla särkee kans pää, mut ei kyllä onneks oo migreeni kohtaus nyt. tuntuu että korvaon kipee enemmänkin ja sit säteilee päähän.

hei muuten, voiko aikuisella on korvatulehdus? tuli vain mieleen että kun on ollu tää flunssa päällä jo hyvän aikaa ja nyt sittne korva on kipee. se varsinkin sattuu jos yritän putsata vanupuikolla.

KAHVISTA: niin , vielä piti tuohon kahvi juttuu lisätä että mä oon kans sellanen et alkaa pääsärkee jos ei saa kahvia edes yhtä kuppia päivässä. ja muutenkin, jos en jois aamukahvia ni eihä mulla sit olis aamupalaa lainkaan. muuta kun en normaalisti muuta aamulla suustani alas saa, tosin koululla sitten kun on oltu jo pari tuntia hereillä syön aamupuuron

ULTRASTA: taitaa olla aika yleinen nykyään toi varhaisultra. tuntuu että jokaine puhuu menevänsä sinne... pitäisköhän meijänkin ;) ei vaa, ite ajattelin malttaa odottaa ihan siihen oikeeseen ekaan ultraan. kuukausihan siihen mulla enää on pyöreesti. ihan tajuttoman nopeaan muutes! esikoisen kanssa tuntu että eka ultrakin oli vasta joskus sadan vuoden päästä.

NÄLKÄ JA RUOKAVALIO: miulla myös jatkuva nälkä. koulupäivät on aika tuskaa kun aamupuuron jälkeen pitäis pystyä odottaa puolille päivin asti että saa sapuskaa. ja sitten taas kotiin asti pitäis pärjätä. pakko myöntää että tulee osteltua kaikkea patukoita sun muita pitkin päivää välitunneilla. ruokavalio ei onneks oo tiukentunu siitä mitä on normaalistikkaan. itseasiassa melkein vois sanoa että löystyny. mies ei enää valita kun hiippailen jääkaapilta kuudennen kerran iltaruoan jälkeen syli täynnä leipiä ja herkkuja :D aika jees :)

no niin. kalevalan mittainen eepos taas näpytetty. aika siirtyä pelaamaan spider pasianssia :D mä oon NIIN nörtti :D noh, ei nyt ihan. siinä vaiheessa kun alan ohjelmoimaan ni sitten. eli ei hätää.

jep jep. viikonloppuna ei meikäläisestä kuulukkaan mitään kun meen vähän pojan kanssa kyläilemään. joten sunnuntai-iltaan sitten varmaan :)

freya & katkarapu

Vierailija
9/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin nyt vasta pääsin koneelle ensimmäistä kertaa kunnolla tänään. on niin kiireistä tää kotiäidin elämä ;) ei vaa, ei oo kehannut istua nenä kiinni ruudussa kun appi ja anoppi on meillä vierailulla, Ja vierailun syy mitä ihanin, toivat TISKIKONEen. mun ei enää tarvi tiskata, ihann!!! inhosin sitä hommaa sydämeni pohjasta. no, totuuden nimissä, siltä meillä välillä näyttikin...

MAHA:nyt on alkanut nipistelyt alavatsalla. ihan tuntuu kuin olisi pieniä muljahduksia ja venytyksiä. ehkä kuvittelen mutta ihan kuin olisi lieviä supistuksia. siis ei mitään kovia,eikä yhtään kipeitä, mutta nyt kun tässä istuu, tuntuu kuin mahaa välillä kiristäis.

mulle on iskenyt kamala keskenmenon pelko, aina kun käy vessassa pelkää onko alkanut vuoto... Tyhmää. tiedän.

Ja kauhea mahataudin pelko edelleen ilmassa, mies on oksentanut koko päivän aamu 7 asti :(

Mites muuten, onko fetajuusto kiellettyjen ruokien listalla? jos se on tehty pastöroituun maitoon? mietin tässä kun huomasin pari iltaa sitten että feta salaatti on ihan taivaallista! En kai sit joudu olemaan marraaskuulle asti ilman sitä... En siis ennen tykännyt fetasta yhtään! :)

nyt lähdenkin tästä syömään lettuja, anoppi tuolla paistaa niitä, nami :P

-ebba-

Vierailija
10/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin minäkin pitkästä aikaa tänne vauva-lehden sivuille. Ilmoittautuisin kanssa marraskuun odottajien sakkiin mukaan. Kolmas lapsi olisi meille tulossa(edelliset 03/04 ja 06/05), ja La ois nettilaskurien mukaan 6.11.2007.

Vielä en oo tästä tulokkaasta uskaltanut kenellekään hehkutella, kun aina hiipii pieni pelko takaraivossa mukana. Mutta toivon mukaan kaikki menee hyvin, ja päästään kertomaan iloisia vauvauutisia sitten ekan ultran jälkeen.:)Ellei sitten joku arvaa sitä ennen...

Vielä ei mulla mitään ihmellisiä oireita ole ollut, paitsi tää ihan järkky väsymys. Pahoinvointia ei oo vielä ollut, mutta innolla odottelen,koska se mahtaa alkaa.Tai oikeastaan toivoisin, että pahoinvointi alkais, niin tietäis että kaikki on mahd. hyvin..Kahviakin onneksi pystyy vielä juomaan, muuten ois kyllä mun päivä pahasti pihalla.

Mutta nyt ruuanlaittoon!

Vierailija
11/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain kaikki!

Ajattelin nyt siirtyä sitten tänne puolelle, kun niin onnellisesti kävi, että plussaa näytti testi. :) LA ois 14.11. ainakin jonkun laskurin mukaan. Toivon sydämeni pohjasta että kaikki sujuu hyvin ja meillä on marraskuussa sylissä pikkuinen nyytti.

Oireita ei ole minkäänlaisia, paitsi että paino on pysynyt viimeiset viikot samoissa lukemissa, vaikka olen epätoivon vimmalla yrittänyt pitää kalorit kurissa. Laihdutuskuuri menossa siis. :) Jaa-a, saattaapa olla että pitää nyt vähän löysätä tuon kuurin kanssa, kun ei raskauden aikana ilmeisesti saisi kovasti laihduttaa. Jatketaan vain terveellisen ruokavalion kanssa, niin ei pitäisi tulla ongelmia siinä suhteessa.

Innolla (tai vähemmän innolla ;) odottelen pahoinvointeja sun muita. Esikoinen on siis masussa, joten kaikki on uutta ja ihmeellistä. Tässähän sitä sitten opetellaan odotusta ja äidiksi tulemista. :)

Mukavaa päivänjatkoa ja viikonlopun alkua kaikille!

t. ama-riia (melkein onnesta sykkyrällä)

Vierailija
12/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun meidän sakki entisestään kasvaa ja vahvistuu:)

Mulla ei nyt erityisemmin asioita, töissä edelleen ja kauhee sipsin himo=P Masua nippailee kivasti, tässä " kuullostelen" ja odotan että työaika vihdoin loppuis!!!

katya rv 5+5

Vierailija
13/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi aikuisellakin olla korvatulehdus. vaikka onkin ns.lastentauti

Vierailija
14/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan.. kahvit pyrkii ylös täälkipäin.. pöh. mul rv7.0 ja neljäs tulossa. eka ultra jo 23.3 ja neuvola 21.3. muuttokin seuraavalla viikolla..ääh. hyvä et jaksais sängystä nousta. masuu vihloo hirviästi välil,ihanku menkkakipui. mut ohi kai ne menee.. jeps. mut nii,muutan yksin odottaa tätä tai näitä... :) pelottaa hiukan mut helpottunut olo. jatqoja kaikille... ja toivottavasti nää sumppi ongelmat hellittää.. :)

Vierailija
15/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin tänään puoli tuntia.

Mutta siis: Ultrassa näkyi sellainen 5 millin möykky, alkiopussi. Vähän nestettä oli oikean munasarjan lähettyvillä. Vielä ei tiedetä, onko tämä ulkopuolinen raskaus. Onneksi en ainakaan vielä vuoda.

Minulta otettiin verikoe, missä mitataan hormonitasapaino. Menen sunnuntaina uudelleen mittaukseen ja jos taso on laskusuunnassa, niin tulos on kannaltani katastrofi. Jos taas on nousussa, niin hätää ei ole. Kivuista ei osannut sanoa mitään. Sunnuntaina olen sitten viisaampi kaiken suhteen.

Minulta on rintojen arkuus hävinnyt, eikä ole enää paha- olo. Ainoa ns. Posittivinen oire raskauden suhteen on hirmuinen väsymys.

Minulla ensimmäinen neuvola- aika on perjantaina 30.3. Varasin sen heti, kun raskaus varmistui terveydenhoitajalta maanantaina.

Olen aika huonoilla fiiliksillä asian suhteen, enkä osaa rentoutua. pelkään pahinta.

Unelma 5+3

Vierailija
16/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Unelma, isot halit sinulle! Toivotaan että pieni ois kuitenkin oikeessa paikassa ja kaikki kunnossa, vaikka varmasti tuollaiset uutiset huolestuttaa..Peukut on pystyssä.

Tänne ei mitään uutta, mulla ei mahaa oikeen ees nippaile ku harvakseltaan, enemmän on semmosia juilimisia. Toiv. se ei meinaa mitään ikävää..

Rv 4+3

Vierailija
17/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt viettämään viikonloppua jos vaikka saisin jotain muuta ajateltavaa.

Tulen viimeistään sunnuntai- iltana kertomaan tuloksista. Oikein ihanaa viikonloppua marrasmurusille.

Vierailija
18/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meneekin taas töiden merkeissä kuten tämäkin päivä. Aamulla joskus kymmenen jälkeen alkoi töissä väsyttää ihan hirveesti. Tuntui ettei enää jaksa mitään. Vatsassa tuntuu välillä jotakin pientä lähinnä oikealla puolella. Kaikki tuntemukset on niin uusia kun ei ennestään kokemusta ole. Rinnat oli aluksi tosi kipeet, mutta nyt ei enää niin kamalan paljon. Vai onko siihen vain tottunut jo :0

Olen tässä miettinyt sitä ultraa. Pitäisikö varata aika yksityiseltä vai ei? Onko se loppujen lopuksi turhaa jos selviääkin ettei kaikki ole kunnossa, mitä sitten? Toisaalta tämäkin odottaminen tuntuu pitkältä. Keskenmenon pelko on koko ajan mielessä. Viimeksi se tapahtui viikolla 9+0.

No, oireita on nyt ainakin vähäsen....pahaa oloa oli viikko sitten ihan vähän, mutta nyt ei juurikaan enää. Nyt on vaan kääntynyt niin päin ettei mikään ruoka maistu. Ei tee pahaa, mutta ei tee mitään mielikään. Ja väsymys on rajua....vaikka ainahan mä olen hyvin nukkunu milloin vain ja missä vain, mutta tosiaan jo ennen yhdeksää illalla on ihan zippi! Pelottaa jo ens viikon iltavuorot töissä!

Niin ja onnea kaikille uusille tulokkaille! Meitähän on täällä jo vaikka kuinka.

-Dragondream 6+1-

Vierailija
19/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu monella tuntuvan mahanippailua, niin minullakin, joten eiköhän se ole vain normaali raskauden ensioire, eikä toivottavasti mitään ikävää. Toivotaan ainakin kaikkien puolesta niin;)

Tänään ja eilen on ollut yllättävän hyvä olo, ei ole pahoinvointia, niinkuin aikaisempin apäivinä. Mutta tuskin se pahoinvointi siihen jäi, vaan tulee varmaan lähiaikoina voimakkaampana takaisin... Väsyttää kyllä kovasti ja nälättää jatkuvasti. Koko ajan himottaa kaikkea suolaista ja rasvaista, vaikka yritän itseäni kovasti hillitä. PIeniä polttoja aina mahanpohjassa tuntuu, mutta se on vaan hyvä merkki, tietää että jotain siellä on.

Onko kuinka moni uskaltanut jo synnytystä miettiä? Tiedän siihen on pitkä aika, mutta kyllä se nopeasti menee ja kitenkin joskus on edessä jos kaikki hyvin menee. Minua vähän aina arveluttaa, että miten sen täysipäisenä tulee kestämään, kun kuiteskin aika matala on tuo meikäläisen kipukynnys. Oon kyllä löytänyt itselleni jo mantran, jota aion hokea ja se menee näin: " Kipu kuolee huutamalla" ...;) En tiiä auttaako, mut toivotaan. Eikö se ois vähän sama kuin se synnytyslaulu ;)

Onko monelle tullut jo tilanteita eteen, joissa ois melkein pakotettu paljastamaan että on raskaana? Mulla viimeks tänään, ku yks kaveri kävi kylässä ja rupesi siinä illanistujaisia suunnittelemaan, aiko lähiaikoina ilmotella et millon voitas pitää ja senpä tietää että porukka ihmettelee jos kuivin suin koko illan istuu. En kuitenkaan haluais vielä kertoo kun on niin alussa. Toisaalta en haluais tekosyitäkään keksiä, miksi en menis, kun niin harvoin keritään näkemään ja yhdessä aikaa viettämään, et ois kiva kyllä istua sitä iltaa, mut se kuningas alkoholi, sitä kun kuitenkin kylässä tarjotaan ja kovasti ihmetellään jos ei kelpaa, eli arvaavat et oon raskaana. Mitenköhän sitä osais homman hoitaa, että kaikille jäis hyvä mieli ja ötökkä pysyis salaisuutena. Pitää varmaan omat siideripullot mukaan ottaa ja täyttää ne limpparilla;)

Vierailija
20/55 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita tilanteita tulee. Toistaiseksi olen saanut välteltyä, mutta viikonloppuna on kova paikka edessä. Huomenna työporukalla syömään ja JUOMAAN....siis toiset en minä. Siinähän sitä varmaan jo moni ihmettelee. Sunnuntaina anopin luo kylään ja varmasti ihmettelee kun kahvi ei kelpaa!! HHHmmm....