^^LOKALutusten perjantai>^^
Kommentit (24)
En ole ainankaan viikkoon ehtinyt täällä kirjoitella kun on ollut ihan TAPPO viikko töissä. JOka päivä 9-10 tuntia, onneksi alkoi vapaa viikonloppu
Bloomille tsemppiä toivotaan että kaikki menee kuitenkin hyvin. Uusiakin on tullut paljon mukaan, tervetuloa.
Miulla tämä raskaus on kyllä ollut aivan erilaista kun esikoisesta. Kaikki oireet alkanut myöhemmin ja Paaaljon lievempinä. Pahoinvointia on pikkuisen aamuisin vain muutamana aamuna on pitänyt ottaa lukua. Rinnat on arat ja väsyttää sekä ruokahalu on uskomaton. Kohtua venyttää ihan tautisesti. Mutta esikoisesta oli niin paljon vehvemmat tuntemukset että ihan outoa. Vasta viikko ultrasta ja olisi jo kiva päästä uudelleen. En ole kyllä vielä edes neuvolaa varannut. Eipä muuta, iltapalalle ja nukkumaan
Hyvää viikonloppua kaikille
Pepsi rv 7+6
Moikka,
en ole taas pitkään aikaan ehtiny kirjoittaa ku olin hiihtolomalla tossa kotipuolessa etelässä. Siellä nyt lähimmät sitten tietää veljet, vanhemmat ja isovanhemmat. Muut varmaan kuulee uutiset sitten ku asia tulle puheeksi tai ne huomaa. : )
Pahoittelut kaikille kenellä on epävarma tilanne. Täytyy vain toivoa niitä tarrasukkia tosiaan.
Onneksi olit tullut myös paljon iloisia uutisia. Nyt sen huomaa miten äkkiä tää sitten kuitenkin etenee.
Mulla on ens viikolla neuvolalääkäri. Ihana pääsät kuuntelee ekan kerran sydänääniä. Maaliskuun lopulla on sitten kunnan np-ultra. Pikku hiljaa noita käyntejä vaan kalenteriin ilmestyy.
En tiedä onko maha oikeasti kasvanu mutta kyllä musta tuntuu ettei se enää normaalikaan ole. Oon saanu kyl painoo varmaan kans sen plus 4 kg! Neuvolatäti sano et ei haittaa mitään et lähtöpaino on niin hyvä. Tulee silti aika suuri olo...
Hyvää viikonloppua kaikille. Minulla viikonloppu menee töiden ja urheilun merkeissä. Yritän taas ehtiä palstailemaan.
RV 10
Ihan ensiksi pahoittelut kaikille vuotojen kanssa tuskaileville. Pidän peukkuja, että olisivat vain harmittomia.
(.) Lievää etomista, joka alkaa yleensä vasta aamupäivän aikana ja jatkuu vaihtelevana iltaan saakka. Aamulla on ihan hyvä olo. Ruoka maistuu kohtalaisesti, parin tunnin välein kyllä tulee jotain syötyä. Rintojen aristusta ei ole, aavistuksen pinkeällä vain ovat. Mahassakaan ei kovasti mitään tunnu, joskus repii ja vihloo hieman.
Alkuviikosta olin tajuttoman väsynyt, mutta nyt on hieman helpottanut. Pieni flunssa on päällä, yskäksi muuttunut ja hieman keuhkoissa vinkuu. Toivottavasti menisi ohi ihan ilman mitään lääkkeitä.
Ensi viikolla pitäisi minunkin se neuvola vihdoinki soittaa. Ja edelleen arvon alkur. ultraa. Tosin työkiireet rajoittavat käyntimahdollisuuksia, joten jos en sitä ensi viikolle saa, sitten menee yli viikon eteenpäin ennenkuin seur. kerran pääsen. Eli kävisin rv 7+ 0-3 tai sitten rv 8+3->. No, ainakin varmasti näkyy jotain jos on näkyäkseen.
Nyt en ole ihan tarkkaan kärryillä mistä kaikesta täällä on puhuttu, joten enpä osaa enenmpää mihinkään ottaan kantaa. Ensi viikolla toivottavast ennätän taas ahkerammin palstailemaan.
Uutu rv 6+5
mukaan tähän pinoon. pieni esittely: oon kolmen vauhdikkaan lapsen äiti maalta. nyt siis nelonen tulossa. neuvolaan menossa en oo pitänyt mitään kiirettä, ehtiihän siellä käydä... tosin aattelin soitella ens viikolla aikaa, että saa sen lääkäriajan ennen kelan antaman aikarajaa. mutta nettilaskurien mukaan la ois lokakuun 2.-7. päivä. tuo heitto siks että en osaa sanoa kierron pituutta, kun on ollut niin epäsäännöllinen...
pahoinvointi alkoi mulla tosi aikaisin, jo rv 3. onneksi ei oo tarvinnut oksennella vielä, vaikka lähellä se on ollut. löysin hyvän helpottajan, ne apteekista saatavat raskausinkiväärikapselit! hakekaa ihmeessä muutkin, ne oikeesti auttaa! jo parissa päivässä oireet lieveni reilusti. aiemmin sai yökkiä monta kertaa päivässä, nyt saatan selvitä parilla kerralla.
en välttämättä kovin usein kirjoittele kuulumisia tänne, kun mulla tämä tietokoneen kirkas näyttö aiheuttaa huonoa oloa samoin kuin kaikki kirkkaat valotkin. mutta kiva käydä lukemassa miten muilla raskaus etenee...
ihanaa kun tulee kevät ja on jo niin valoisaa. lumetkin saa kyytiä, jos tuota vauhtia vettä sataa kuin nyt. tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kestämiseen, eiköhän se joskus lopu!