Näkee taas, et Idolsista tippuu ensimmäisenä taas kaikista pulleimmat.
Kommentit (8)
paremmuusjarjestys eilisesta
1. Mia
2. Anna
3. Ari
4. Kristian
5. Krisiina
6 .pakko kai mainita, se yokottava panu... hyi!
ei Mian esitys suuremmin säväyttänyt. Johtui ehkä siitäkin, että oli ainoa biisi eilisistä, joka ei ollut tuttu ennestään. No, en sitä Annankaan biisiä ole kovin mota kertaa kuullut ennen, mutta se veti sen kyllä hienosti.
Mutta olipahan hienoa kuulla 80-luvun Maidenia Idols-finaalissa.
Luulen vain, että niillä, joihin Mia vetosi, on kisassa vielä mieluisampia esiintyjiä. Minua ainakin jäi harmittamaan, Mia oli iloinen vertailukohta esimerkiksi muoviselle Annalle.
Vierailija:
Luulen vain, että niillä, joihin Mia vetosi, on kisassa vielä mieluisampia esiintyjiä. Minua ainakin jäi harmittamaan, Mia oli iloinen vertailukohta esimerkiksi muoviselle Annalle.
En suostu uskomaan. Minuata Kristianilla oli eilen kehnoin esitys, vaikka viimeksi lauloikin loiria hienosti.
Vierailija:
Luulen vain, että niillä, joihin Mia vetosi, on kisassa vielä mieluisampia esiintyjiä.
Tuo on varmasti totta. Lisäksi moni, joka tykkää ei-pinnallisesta ja muutenkin vähän enemmän särmikkäästä tyylistä ei ole ihminen, joka edes viitsi äänestää noissa puhelinrahastuksissa (sitähän se on). Kuten minä, Lordi oli ainoa kerta, kun olen puhelimella äänestänyt ja sekin vain siksi, että asuin Britanniassa silloin ja sain siis ääneni siihen pottiin...
Suomen kansa ei kestä katsella oman itsensä näköisiä telkkarissa(kaan).