Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuisitko USAn presidentin päälle?

Vierailija
02.03.2025 |

Osaatko käytöstavat?

Kommentit (221)

Vierailija
101/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zelenskyillä on sama villapaita kesät ja talvet. Nytkin meni Lontooseen samat rytkyt päällä. Onkohan käynyt edes suihkussa. Itse en tuollaista apinaa päästäisi edes kotiini.

Ei hän ole Pietarin slummeihin tulossakaan Iigor.

Vierailija
102/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrannollinen tilanne: kun Risto Ryti pyysi Saksalta apua jatkosodan loppuvaiheessa, hän tuskin käyttäytyi kuin Zelenskyi. Apua tuli ja Suomi säilytti itsenäisyytensä. Kommunistit tosin pistivät Rytin sitten linnaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on kiusaaja, eli kyllä puhuisin päälle.

Joo, oikea rauhannobelisti Ahtisaari varmaan aloitti myös aina myös tunnustelut pikkuv*ttuilulla, jonka jälkeen haukkui jomman kumman osapuolen maanrakoon. Kun on saatu mukava tunnelma päälle, sanelee ehdot pikkukiristysten kera.

Vierailija
104/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verrannollinen tilanne: kun Risto Ryti pyysi Saksalta apua jatkosodan loppuvaiheessa, hän tuskin käyttäytyi kuin Zelenskyi. Apua tuli ja Suomi säilytti itsenäisyytensä. Kommunistit tosin pistivät Rytin sitten linnaan...

Onko teillä joku komitea miettimässä näitä idiotismeja siellä Pietarissa, vai tuleeko nämä Moskovasta?

Vierailija
105/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zelenskyillä on sama villapaita kesät ja talvet. Nytkin meni Lontooseen samat rytkyt päällä. Onkohan käynyt edes suihkussa. Itse en tuollaista apinaa päästäisi edes kotiini.

Jaa että puku tekee miehen räähjhhää,tekee turhanpäiväisen öykkärin ja trumpin punainen kravatti ,punaliput vaan salkoon putin olen kaverisi.

Vierailija
106/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä Trumpin kaudella puolet 20 kansallisen mestaruuden voittaneesta urheiluoukkueesta kieltäytyi kutsusta Valkoiseen taloon. Oranssi ei ole järki-ihmisten listoilla ihmisiä, joita haluaisi vapaaehtoisesti tavata.

Eivät selvästikään olleet oransseja vaan mustia...

Vierailija
107/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on nyt kuitenkin täysin väärä ihminen puhumaan kunnioituksesta :D :D :D :D :D

Ei jessus soikoon, nauroin itseni kipeäksi kun tuo oranssi sika vinkui jotain kunnioituksen puutteesta..

Pelle joka ei ole puhunut kunnioituksella kuin suurelle johtajalleen, Putlerille :D

Vierailija
108/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N:liiton kätyrit, suomalaiskommunistit, eivät saaneet koskaan palkkaansa.

Vierailija
109/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on nyt kuitenkin täysin väärä ihminen puhumaan kunnioituksesta :D :D :D :D :D

Ei jessus soikoon, nauroin itseni kipeäksi kun tuo oranssi sika vinkui jotain kunnioituksen puutteesta..

Pelle joka ei ole puhunut kunnioituksella kuin suurelle johtajalleen, Putlerille :D

Euroopassa oltiin paljon vieraskoreampia, kun ei kannettu valehtelevaa partajeesusta Münchenin kokouksesta ulos.

Vierailija
110/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin hänen päällä, hyppisin hänen päällä.

Vierailija
111/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä Trumpin kaudella puolet 20 kansallisen mestaruuden voittaneesta urheiluoukkueesta kieltäytyi kutsusta Valkoiseen taloon. Oranssi ei ole järki-ihmisten listoilla ihmisiä, joita haluaisi vapaaehtoisesti tavata.

Miten Häkkänen saadaan naukumaan kuin kissa, tuikataan sträppäri kuivana kakkoseen.

Sinähän sen tiedät - peräpään ritari.

Vierailija
112/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelisin hänen päällä, hyppisin hänen päällä.

Tekisin hänestä trampoliinin.

Vierailija
113/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhivathan Trump ja Vansekin koko ajan Z.n päälle. Vielä törkeämmin. Miksi sitä ei ihmetellä?

Vierailija
114/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina ottanut sellaisen käytöstavat, että jatkan puhumistani, kun joku alkaa puhumaan päälle. Meillä töissä varsinkin on yksi henkilö, joka keskeyttää ja alkaa höpöttää omaa asiaansa. Ennen hiljenin ja annoin hänen puhua. 

Nyt teen samoin kuin Zelenskyi, jatkan vaan puhumistani vaikka toinen alkaa puhumaan ja korottaa ääntään ( ja lopulta syyttää marttyyrinä minua päällepuhumisesta). Palavereissa on meillä usein monia muitakin, ja kaikkien aikahan siinä menee hukkaan, kun kaksi ihmistä puhuu pitkän aikaa samaan aikaan. Kummankaan jutusta ei saa selvää. Mutta ei ole minun vastuullani. Miksi se olisi sen alkuperäisen, ensimmäistä puheenvuoroaan pitävän syytä? Joku voisi joskus sanoa hänelle, että antaisi minun sanoa asiani loppuun.

Vierailija
115/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump koko ajan puhui Zelenskyin päälle, keskeytti jatkuvasti

Vierailija
116/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

115. Sitä ei vain saa ihmetellä... Trump kun loukkaantuu moisesta... Voi tsiisus sentään, että on mennyt hulluksi tämä maailma!

Vierailija
117/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta korjaisin sen solmiota tiukemmalle, paaaaljon tiukemmalle.

Vierailija
118/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhuisin, jos sellaiseen asemaan päässyt raukkamainen idiootti halveeraisi minun maani taistelua ja lukemattomia siinä kuolleita, samalla myötäillen heidän tappajiaan. 

Oltuani itse kaksi vuotta Venäjän tappolistan ykkönen ja yötä päivää töissä ja erossa perheestäni. Kauheissa paineissa. 

Ja sitten kaksi vellihousua alkaisi nälviä. 

Zelenskyi oli ihmeellisen korrekti tosiasiat huomioiden.

Vierailija
119/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin viime viikolla Britannian pääministeri teki näin ja Ranskan presidentti kun Trump puhui valheita. Macron jopa otti kädestä kiinni, että hiljensi 🤗

Jos raivohuutava dementikko, jolla on hauras ego, laittaa käden sun polvelle, niin fiksumpi kertoo, että neuvottelut ovat nyt ohi ja lähtee itse huoneesta ja jättää oranssinaaman huutelemaan seinille.

-winner-

Niin, Zelenskyitä fiksumpi.

Zelensky nimenomaan oli fiksu. Ei oikeastaan paremmin voi näyttää maailmalle, ketä ja millaisia henkilöitä on USA:n johdossa. Kunniastaan tarkat narsistit tarttuivat syöttiin 100-0. Voi kun olisi vielä ollut Putler paikalla.

-winner-

Vierailija
120/221 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vielä päivä, jolloin Trumpin kanssa pistetään painiksi ko. tilaisuudessa. Sitten otetaan miehestä mittaa ikiaikaisen luolamiehen tapaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi