LinkedIn-päivityksiä: kuva itkuisesta työntekijästä ja
esimies päivittää: "eräänä kauniina kevätpäivänä astuin toimistoon ja siellä olikin toimiston Pirjo itkemässä". Empaattisena superverkostoitujana olin heti paikalla ja kysyin Pirjolta, mikä häntä vaivaa. Pirjo kertoi avomiehen kuolleen. Kysyin Pirjolta, mikä häntä voisi lohduttaa. Pirjo sanoi: "en tiedä". Sanoin Pirjolle, että kaikkihan me tässä elämässä etsitään vastauksia. Ojensin Pirjolle nenäliinan ja käviin hakemassa meille läheisestä konditoriosta rasvaiset munkkipossut. Pirjo rauhoittui ja jälkikäteen kiitti.
Opin tästä kaikesta, että kuolemakin voi tilaisuus kehittää empaattisen johtamisen taitoja ja toisaalta Pirjon alaistaidot varmasti kehittyivät.
The end!
Kommentit (22)
Kudos to you! P.s. mä rakastan mun esimiestä ja työtäni!
Kyllä vaan palautuminen on tärkeää töissä jaksamisen kannalta. Johdan itsenäni varmistamalla, että käytän aikaa palautumiseen tarpeeksi ja olen läsnä perheelleni. Katsokaa, kuinka hienoja laskiaispullia leivoin tänään tyttäreni kanssa. Tämän ansiosta huomenna jaksaa taas töissä tsempata!
Humbled and honoured aloitin viime viikolla opinnot Lohjan university of applied sciences master of business (tradenomi amk) koulutusohjelmassa!
Rasvaiset munkkipossut! Kyllä toimistotyössä prse leviää!
Päätin alkaa keskittyä enemmän itseeni ja tuloksia on alkanut näkyä
Kakkasin hieman housuun työmatkalla ja ilmoitin asiasta heti huomenet huutamisen jälkeen kaikille työkavereille! Peräaukonsulkijan löystyminen on vain luonnollinen osa ikääntymistä! Asiaan liittyy ihan tarpeetonta häpeää!
Mikä on sinun mielipiteesi ulosteenkarkailusta?
Vierailija kirjoitti:
Kakkasin hieman housuun työmatkalla ja ilmoitin asiasta heti huomenet huutamisen jälkeen kaikille työkavereille! Peräaukonsulkijan löystyminen on vain luonnollinen osa ikääntymistä! Asiaan liittyy ihan tarpeetonta häpeää!
Mikä on sinun mielipiteesi ulosteenkarkailusta?
Insightful! (lampun kuva -emoji)
On se harmi että meen työpaikalla ei ole pepputrikoita, voimaantumisessa on selvästi kehittämistä
Näetkö tuossa yhtymäkohtia SaaS-liiketoimintaan? Itsellä ainakin resonoi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan palautuminen on tärkeää töissä jaksamisen kannalta. Johdan itsenäni varmistamalla, että käytän aikaa palautumiseen tarpeeksi ja olen läsnä perheelleni. Katsokaa, kuinka hienoja laskiaispullia leivoin tänään tyttäreni kanssa. Tämän ansiosta huomenna jaksaa taas töissä tsempata!
Tulevaisuudessa AI leipoo pullat!
Laitamme kuvan linkkariin kuvan jossa peppumme on yliedustettuna - t. myynnin kehittäjä naiset
Laitan linkkariin videon jossa pieraisen johtoryhmän neukkarissa.
Viisas kirjoitus tärkeästä aiheesta <3
Toivottavasti tuollaista aloituksen esimiestä ei oikeasti ole olemassa, Pirjo parka :(
Me täällä Suomessa kehutaan itseämme ja toisiamme ihan liian vähän. Hyvä Me !
Aamu lähti käyntiin klo 05.30 juoksulenkillä ja samalla kuuntelin tehokas myyntiprosessi äänikirjaa. Siitä sai ahaa elämyksen miten AI voi tehostaa liidejä, resonoiko teillä muillakin AI prosessien kehittäjänä?
Olen huomannut että linkkarissa postaa ties mitä tyhjänpäiväisyyksiä tyypit joiden firmassa on menossa muutosneuvottelut ...
Voiko normaalilla ihmisellä olla jatkuva tarve tuoda itseään esiin koko ajan? Liukuhihnalta itse ylistystä?
OpentoWork-rinkula kirjoittaa: kyllä tämä työnhaku nykyisessä markkinatilanteessa on niin vaikeaa. Sen jälkeen kun poltin sillat yrityksessä X ja lähdin lätkimään kukaan ei ole pyytänyt töihin. Tässä olisi työnantajalle Tekijä tarjolla!
En yleensä päivitä mitään yksityiselämään liittyvää. Tällä kertaa teen kuitenkin poikkeuksen! Juoksi eilen kokonaisen maratonin. Valmistautuessani opin resilienssiä ja itsensä johtamista. Maratonin viimeisillä kilometreillä ajattelin Teitä rakkaat työtoverit ja LinkedIn-kontaktit, olette niin upeita tyyppejä! Teidän ansiosta selvisin maaliin!