Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermo menee viikonloppuisin mieheen

Vierailija
02.03.2025 |

Teen viikpnloppuvuorojakin, ja harvoin on koko viikonlopun vapaa. Mies valittaa tästä ja väittää odottavansa yhteisiä viikonloppuja.

No eilen aiottiin mennä kävelylle. Tein aamulla muita juttuja mutta olin koko ajan odottavalla kannalla. Mitään ei tapahtunut, vaikka mies koko iltapäivän hoki menevänsä kohta suihkuun. Klo 18 mennessä olin jo vittuuntunut odottelemaan ja sanoin, etten lähde enää ulos. Koko päivä oli valunut hukkaan.

Tänään samaa virttä." Kohta suihkuun". Puoli tuntia sitten puin vaatteet ja sanoin lähteväni ulosm mies käski odottaa. 

Nyt varmaan pitää lenkillä puida hänen tunteitaan kun sanoin liian painokkaasti.

Mitään ei koskaan voi tehdä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap:n mies on vain saamaton, eikä tajua, että koko päivä tai jopa koko viikonloppu kuluu tuollaisessa jahkailemisessa. Hän ei varmaankaan kaipaa mitään sen kummempaa tekemistä, vaan hänelle kiva viikonloppu tarkoittaa sitä, että ollaan kotona eikä tehdä ns. mitään. Jos nyt sinne suihkuun raahautuu tai vähän ulos happea haukkaamaan, se olikin siinä ja loppuaika menee levätessä.

Ap itse on suhteessa se aktiivisempi, joka haluaisi tehdä muutakin kuin olla möllöttää.

Tässä tapauksessa on kolme vaihtoehtoa: a) tyytyä tilanteeseen b) nostaa kissa pöydälle ja kestää mahdolliset seuraukset (riita, huuto, mökötys tai olankohautus) c) erota

Vierailija
22/26 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääsitkö ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä suihkuun ennen kävelylenkkiä?  Lenkin jälkeenhän käydään yleensä suihkussa.

Vierailija
24/26 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku on perässä vedettäviä, se on sitten eri seikka jääkö tuollaseen.

En katsois itse mitään epämääräistä vätystelyä.Yhdessä sovitaan ja toimitaan.Liitto epävakaan kanssa on todella hankalaa, joutuu joustamaan aivan kaikessa, ja se ei ole oikein.

Vierailija
25/26 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo puhumalla selviä?!

Vierailija
26/26 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap odottaa vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan