Hermo menee viikonloppuisin mieheen
Teen viikpnloppuvuorojakin, ja harvoin on koko viikonlopun vapaa. Mies valittaa tästä ja väittää odottavansa yhteisiä viikonloppuja.
No eilen aiottiin mennä kävelylle. Tein aamulla muita juttuja mutta olin koko ajan odottavalla kannalla. Mitään ei tapahtunut, vaikka mies koko iltapäivän hoki menevänsä kohta suihkuun. Klo 18 mennessä olin jo vittuuntunut odottelemaan ja sanoin, etten lähde enää ulos. Koko päivä oli valunut hukkaan.
Tänään samaa virttä." Kohta suihkuun". Puoli tuntia sitten puin vaatteet ja sanoin lähteväni ulosm mies käski odottaa.
Nyt varmaan pitää lenkillä puida hänen tunteitaan kun sanoin liian painokkaasti.
Mitään ei koskaan voi tehdä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ai jäit vielä odottamaan?
No on siellä suihkussa nyt. Vein roskat ja pahvit tässä odotellessa.
Joo miehelle lohdutusta nyt. Siinä se sun viikonloppu menikin.
Kerrot miehelle samat asiat kuin mitä kerroit tässä. Kysyt että miksi näin ja miten aikoo tilanteen korjata.
Jos ei aio korjata niin vaihdat miestä.
Kuulostat TODELLA rasittavalta nalkuttajalta, ap.
Onko mies ihan neuronormaali? Sillä eihän tuo ihan terveen aikuisen ihmisen käytökseltä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
#sunnuntaitrolli
Olisipa trolli. Kuulostaa kyllä kirjoitettuna siltä. Mutta kun ei ole edes ensimmäinen tällainen viikonloppu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#sunnuntaitrolli
Olisipa trolli. Kuulostaa kyllä kirjoitettuna siltä. Mutta kun ei ole edes ensimmäinen tällainen viikonloppu.
Ap
Juu juu. 🤦🏻
No mene toki itkemään tätä terapiaan ensi viikolla.
Ap, olen pahoillani, ettet arvosta itseäsi tarpeeksi ollaksesi normaalin ihmisen kanssa parisuhteessa.
Minkälainen rölli se oikeen on jos ei voi kävelemään lähteä ilman suihkua?
Miksi et ap vaan itse lähtenyt ulos?
Mä olen mies ja ehdotin että kertoo tuolle miehelleen samat mitä tänne kirjoitti. Silloin palaute menee oikeaan osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen rölli se oikeen on jos ei voi kävelemään lähteä ilman suihkua?
Miksi et ap vaan itse lähtenyt ulos?
Niin, useammat varmaan menevät ensin kävelylle ja sitten suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot miehelle samat asiat kuin mitä kerroit tässä. Kysyt että miksi näin ja miten aikoo tilanteen korjata.
Jos ei aio korjata niin vaihdat miestä.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat TODELLA rasittavalta nalkuttajalta, ap.
Mies on saamaton nahjus.
Ai jäit vielä odottamaan?