Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla käynyt koskaan niin, että seurustelu/deittailu on alkanut "vahingossa"?

Vierailija
02.03.2025 |

Niinkuin tässä jutussa mies autoa ajaessa selaili tinderiä autoa ajaessaan ja vahingossa pyyhkäisi oikealle kun tiehen tuli kuoppa ja kännykkä tärähti. Tämä vahinkopyyhkäisy johti sitten seurusteluun. 

https://www.esaimaa.fi/paikalliset/8330240

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa suhteista ole jonkinlaisia tyytymissuhteita, jotka vaan alkaa kun joku osui kohdalle, kun kaikilla muillakin on joku. Aika harva suhteista on suurta rakkautta, ellei lasketa mukaam romanttiseen haaveiluun taipuvaisen henkilön kuvitelmaa omassa päässä, hyvin harvoin molemmilla sama tunne tilanteesta.

Saatat olla oikeassa siksi sitä ikisinkku ihmettelee niin usein kuin ihmettelee, että miksi toiset onnistuvat toistamaan saman "vahingon" n kertaa ja itse ei saa mahdollsiuutat edetä kenenkään kanssa parisuhteeseen vaikka tietosiesti yrittää sellaisen mahdollsiuuden saada, eikä luottaa vain siihen että sattusii onnekas vahinko...

Turhaan ihmettelet, et jää mistään paitsi. Useimmat parit ovat yhdessä vain sosiaalisesta paineesta johtuen ja esim erään ystäväni sanoin "en halua me

Kiitos lohduttavista sanoistasi. - Mutta olsi se parisuhde silti edes kerran eläessä mukava kokeilla. - Kokea, että oliko se edes hieman sitä, mitä on vuosien saatossa ajatellut olevan.

Vierailija
22/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta jälkiviisaana voi todeta että liian hyviltä näyttävät asiat harvoin ovat sitä miltä ne näyttää. Kohtaloksi koituvat asiat ovat raadollisia usein mutta siksi niin todellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. nykyinen vaimoni.

Alkoi yhden illan juttuna. Ajattelin, että oli taas yksi satunnainen pano, eikä aikomustakaan edes ottaa yhteyttä. Tuli sitten seuraavana päivänä itse kämpälleni. En hirvinnyt poiskaan ajaa, ja pantiin taas.

Tuota sitten jatkui kesä satunnaiseen tahtiin ja syksyllä olinkin jo nalkissa...

Vierailija
24/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mutta jälkiviisaana voi todeta että liian hyviltä näyttävät asiat harvoin ovat sitä miltä ne näyttää. Kohtaloksi koituvat asiat ovat raadollisia usein mutta siksi niin todellisia.

Hyvä nosto. Liian hyvä on liian hyvää ollakseen totta. Esimerkistä käy suhteeseen kiirehtiminen tai yli-innokkuus. Nämä tyypit ovat usein yli-innokkaita muidenkin suhteen. Ja impulsiivisia vähän joka asiassa. 

Vierailija
25/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jees. nykyinen vaimoni.

Alkoi yhden illan juttuna. Ajattelin, että oli taas yksi satunnainen pano, eikä aikomustakaan edes ottaa yhteyttä. Tuli sitten seuraavana päivänä itse kämpälleni. En hirvinnyt poiskaan ajaa, ja pantiin taas.

Tuota sitten jatkui kesä satunnaiseen tahtiin ja syksyllä olinkin jo nalkissa...

Inhorealistista. 

Vierailija
26/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle seurustelu on pikkaisen eri asia kuin Tinderissä oikealle pyyhkäiseminen. Eli ei, ei ole edes mahdollista aloittaa seurustelua vahingossa. Kyllä se on aina tietoinen päätös. 

Vierailija
27/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asusteesta kohdatessa

Vierailija
28/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohduttavista sanoistasi. - Mutta olsi se parisuhde silti edes kerran eläessä mukava kokeilla. - Kokea, että oliko se edes hieman sitä, mitä on vuosien saatossa ajatellut olevan.

Ymmärrän sinua. Nuorena odottelin sitä oikeaa vuosia, ennen kuin vastaan tuli suhteen tapainen. Siitä selviytyessä meni pitkään, olin vuosikymmenen yksin kun kukaan ei vaan sykähdyttänyt. Sitten ajauduin parisuhteeseen ja sen keskiluokkaiseen arkeen.

Miekestäni olet myös säästynyt paljolta, useilta pettymyksiltä ja kyynistymiseltä. Toki ymmärrän, että haluaisit itsekin saada selville, miltä se tuntuu, onko se sellaista kuin niissä lauluissa lauletaan. Sinullehan periaatteessa kaikki on vielä mahdollista, kun useita suhteita käyneiltä, pahimmillaan syvästi sarjasuhteissaan kyynistyneiltä, kaikki on jo takanapäin.

Hyvää jatkoa. 

Vierailija
29/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mies luuli, että tapaillaan. Ei tapailtu.

Vierailija
30/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jees. nykyinen vaimoni.

Inhorealistista. 

No joo, mutta olen ollut tyytyväinen. Lapsille hellä äiti, ja minulle hellä vaimo. Yli 30v yhdessä.

Vierailija
31/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jees. nykyinen vaimoni.

Inhorealistista. 

No joo, mutta olen ollut tyytyväinen. Lapsille hellä äiti, ja minulle hellä vaimo. Yli 30v yhdessä.

...eli itselläsi ei ne syvemmät tunteet ikinä heränneetkään? Oliko kaikki naimisiinmeno ja lapsetkin vain hänen ideansa?

Vierailija
32/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jees. nykyinen vaimoni.

Inhorealistista. 

...eli itselläsi ei ne syvemmät tunteet ikinä heränneetkään? Oliko kaikki naimisiinmeno ja lapsetkin vain hänen ideansa?

Eikös tää oo aika tyypillinen "rakkaustarina"? 

Sivusta

Vierailija
33/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mies luuli, että tapaillaan. Ei tapailtu.

Heh, minullekin on varmaan käynyt näin. En ole aina ihan varma, mitä ne miehet kuvittelevat. Yhden kanssa asuinkin vähän aikaa kun oli pakko muuttaa edellisestä asunnosta ulos, ja seksiäkin hänen kanssaan oli, mutta ei mitään romanttista suhdetta. On pieni mahdollisuus, että hänen mielestään oli...

Ensimmäiseen seurustelusuhteeseenkin päädyin lähes vahingossa, kun kadulla tavattiin ja juteltiin ja sitten jatkoimme yhteydenpitoa. En siis mitenkään itse valinnut häntä, eikä hän mitenkään minulle sopiva ollut, mutta oli vaan kivaa kokeilla seurustelua ja saada siitä irti kaikkia hyötyjä (en tarkoita rahaa tms.) ja kokemuksia (olin jo lähes 30v. silloin). No, onneksi ei liian pitkään kestänyt se pöljäily, ja sen jälkeen olen tapaillut ihmisiä vähemmän romanttisessa mielessä.

Ja ennen kuin joku kauhistuu siitä, kuinka vaan "käytän miehiä hyväkseni": en ikinä väitä olevani ihastunut tai puhu suurista tunteista ja yhteisestä tulevaisuudesta, eikä minulla ja näillä miehillä ole ollut lähes mitään yhteistä ja hekin aivan varmasti ovat tienneet sen. Jos he silti ovat kuvitelleet, että se seksin merkeissä tapailu minun eli täysin randomin naisen kanssa on oikeaa seurustelua, se on heidän oma vikansa. Lisäksi miehet tekevät tuota ja kaikkea paljon pahempaa naisille koko ajan, joten heillä ei ole syytä marista.

Vierailija
34/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sen oikean löytäminen on vähän sattumaa. Onneksi sellainen sattumus minullekin kävi :)

Vierailija
35/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli joku soitto tyyliin aamuyöstä. Väärä numero tietenkin, mutta huvikseni intin että tämä on ihan oikea numero vaikka ei ollutkaan se mihin mies oli yrittänyt soittaa. Siinä sitten turistiin aikamme ja kävi ilmi että mies asuu tästä sadan metrin päästä. Mies kutsui käymään, sanoi että hänellä on olutta. Ei kiinnostanut ryyppääminen joten sanoin että ei kuule, mulla on aamulla työt, mutta mitä jos käytäis kahvilla. 

Me sitten käytiin ja oltiin jonkin verran yhdessä. Kiva mies ja tosiaan sattumalta samanikäisiä oltiin, sitä kaliaa meni vähän liikaa niinkuin olin ensi puhelulta arvellutkin

Vierailija
36/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jees. nykyinen vaimoni.

Inhorealistista. 

Häh? Mistä nyt tuonkin repäisit? Luuletko, että välittämättä olisin yli 30v naisen kanssa ollut? Ei olisi edes alkanut.