Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤MAALIsmassujen perjantai¤¤¤

09.03.2007 |

Linkkiä eiliseen voisi laittaa taas se joku pätevämpi...

Kommentit (49)

Vierailija
2/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka taitaa olla ihan samat fiilikset kuin eilen, toissapäivänä ja sitä edellisenä. Kaikki ovat kärsimättömiä, enemmän ja vähemmän oloonsa kyllästyneitä :)

Minä en kohta jaksa tuota miestä kun se on ihan luvattoman levoton. Eilen kysyin siltä, että miten se ei aikaisemmin ole tuolleen käyttäytynyt ja selvisihän se. Se pelkää ihan tosissaan, että en ennätä synnärille ja vauva syntyy kotiin. No, sitähän minäkin pelkään mutta ei tässä nyt muuta voi kuin odottaa.

Ja jälleen oli liskojen yö, neljä kertaa heräsin vessaan. Sitten ei saa unen päästä kiinni kun särkee tuonne liitoksiin ja se järkky painontunne pers...ä on v-mäinen (ihan suomeksi sanottuna). Jokainen kyljeltä toiselle kääntyminen on sellainen urheilusuoritus, että silmistä valuu vesi. On tämä sitten rankkaa =)

Illalla supisteli taas aika tavalla mutta mikä tässä nyt ahdistaa, ettei ne lähde sitten kerralla kunnolla vaan tuolla tavalla yksi silloin ja toinen tällöin.

Jaa-a, odottavan aika on pitkä. Tuntuu, että joulusta tähän päivään ollaan tultu vauhdilla mutta nyt kun on viimeiset päivät käsillä (toivottavasti) niin aika ei kulu millään.

Niin ja tänään en tee kääretorttua =)

Zeldatar, lähtee viemään lapset tarhaan. 39+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä tää on mun tyyli että aamuisin kirjotellaan kun lapset on vielä niin unisia (lue=rauhallisia) että saa suht rauhassa naputella!

Onnea Masu-mammalle pienestä nyytistä! Kukahan se onkaan seuraava, jännitys tiivistyy...

Eilen kävin siellä neuvolassa ja olipa vähän höpö-höpö-täti se terkan sijainen! Paino oli vähän laskenu vaikka turvottaakin ja turvotuksen se merkkas +/- koska se vaihtelee vuorokauden aikana. Oma terkka on merkannu + jos turvottaa, ++ jos turvottaa paljon ja - jos ei turvota, että siinä mielessä kumma merkintä mulle! Sykkeet Dumbolla oli samaa luokkaa ku ennenki, 154. Ja olipas poju ymmärtänyt kääntyä pää alaspäin,jipiiiiiiii! Enää ei tarvi murehtia leikkausta ja kipuja ja mitään apulaisia! Mutta toisaalta mie tiiän satavarmasti, että täällä palstaillaan sitten vielä huhtikuussakin! Ja uskokaa tai älkää,sitä mie toivonki! Edellisetki on menny 8-10pv yli la:n niin varppiin menee tämäki. Terkka arvioi vauvan pieneksi eli vahvisti myös mun tuntemuksia, tänäänhän se selviää... Siis siksi mie toivon että yliajalle mennään kun vauva tuntuu olevan niin sirpukka. Nuo nelikiloset on ollu niin paljon ns.helpompia lapsia kun ei ole tarvinnu herätellä syömään.

Tän päivän positiivarit:

+ Tänään äitipolilla käynti (synn.tapa-arvio ja pelkopoli)

+ Vieläkin olen niiiiiin iloinen tulppaanikimpusta ja lahjakortista kokovartalohierontaan Rovaniemen parhaimmalle (ja kalleimmalle!) hierojalle

+ Ulkona on +asteita niin on helpompi löytää vaatteita päällensä

Tosiaan, muistihan se mies eilen mua naistenpäivän kunniaksi, oli ihana ylläri. Tuli sitten huomattua, että ehkä se sittenkin kuulee mitä mie sille höpötän vaikkei niitä aina noteeraakkaan. Oon nimittäin haaveillu saavani joskus tulppaaneita yhteen tiettyyn maljakkoon tuohon keittiön pöydälle. Ja yhden kerran oon käyny 5vuotta sitten hierojalla 10min käynnin kun se rusautti mun niskat kondikseen ja just tuolla sedällä kävin. Mie tykkäsin että se oli hyvä ja asiantuntava ja kiva, mutta kallis. Sitten mie oon rutissu ukolle että en uskalla mennä kelle tahansa hierojalle ja tuo kiva setä on niin kallis etten raski... Ja nyt mie saan käydä siellä oikein kokovartalohieronnassa. On se ukko-kulta kyllä herttanen!

No mutta, tulipas taas lätistyä. Tuun illemmalla kertoileen polikuulumisia, nyt hyviä päivän jatkoja toivottaa hän!

-N4- +3+Dumbo rv37+5

Vierailija
4/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kerrakin istua näin aamusta tähän koneelle.Lapset tosiaankin ovat vielä rauhallisia ja antavat äidinkin olla rauhassa.

Yö meni aika kurjasti, supisteli useaan otteeseen ja kääntyminen onkin ihan erikseen suoritus, joten jos ei ole pakko yöllä kuvetta kääntää-->makaan mielummin samalla kupeella. Yöllä en käy vessassakaan jos ei ole pakko, koska liikkuminen on äärimäisen hankalaa, tuntuu, että joku halkaisee puukolla tuon alakerran.

Vauvelin pää on laskeutunut tuonne alas jo ja painaa siis tosi kipeesti. Olisin valmis synnyttämään vaikka heti. Tosin verenpaine on alkanut nousemaan ja turvotukset pahentuneet ja tuota päätä on alkanut juilimaan joten on vain ajan kysymys milloin hyökkään tuonne äitipolille ja sairaalasta en suostu lähtemään kotiin ennen kuin on nyytti kainalossa.

Supistelulta ei kärsi oikein mitään tekemään, mutta joka päiväistä ulkoilua en suostu jättämään. Ensinnäkin nyt on niin hyvä ulkoilu ilmakin kun on niin lämpöiset ilmat.

Nyt seurailemaan olotilaa ja syömään tuota aamupalaa.

Kaksosmamma1 rv 39+1

Vierailija
5/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä mäkin olen koneella aamusella.

Joka aamuinen päänsärky on alkanut vaivaamaan, turvotuksetki lisääntyy päivä päivältä, eilen illalla rupes jalkoja pistelemään ja ne turpos ihan palloiksi, onneksi eivät ole enää sellaiset. Alamaha on hirveän kipeä, joten paljoa ei tee mieli liikkua, liikkuminen kun saa nuo alkerran luutkin vihlomaan, kai sevaavi painaa niin pahasti, että alamahaan koskee?

Huomenna lähdetään sitten kohti Joensuuta ja toivon, ettei mun tarvii siellä synnyttää, ollanhan me sitten kahdessa tunnissa, takaisin Kuopiossa. Ihana, että päästään ristiäisiin ja musta tulee sylikummi! :)

Jospa se synnytys lähtis käyntiin takaisin tulo matkalla ;).

Eipä mulla mitään järkevää kirjoiteltavaa ole, joten annetaan tilaa muille!

Kovasti täällä odotan vauvauutisia!

Möhkis ja tiitiäinen 38+0 *POKS* *POKS*

Vierailija
6/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken veis turvotuksen puispuis?? Kännyt on kun pullataikinaa, nilkoissa on pehmeet pallerot luupattien tilalla..jalkoja pistelee ja vi#uttaa..(mies sanoo ettei saa vit#ttaa kun raskaus on ihanaa aikaa...buahhahhaaa)

Mäpäs oonki säästyny öisiltä juoksuilta viimeöinä - hähäää..eilen kävin ihan potkuroimassakin, mut koht ei kelkka kule ja jumissa ollaan :( entäs sit?

( . ) ihan tylsää on, ei mitään viitettä siitä et Puksu saattas joskus haluta ulos. Ehkä sitä täytyy vaan hautoa sinne eskari-ikäseks asti - ei kiva juttu ollenkaan. Tahtoo vauvan ulos....enkä taida olla ainoa.

Tappert ja Puksu ja mies 39+5...lähtee siivoomaan, ja sauvakävelemään ja saunomaan ja shoppailemaan...jotain täytyy tehdä, ei tää näin voi mennä..

Vierailija
7/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappertilla meinaan. Miten niin raskaus on niin mukavaa aikaa?? Onhan se varmaan joo mutta tämä viimeinen kuukausi ei ole enää kyllä mitään superherkkua. Kivut ja säryt ja tämä odottaminen on syvältä.

Minulla on jokin pakkomielle ollut jo viikon, että likapyykkikoppa pitää olla koko ajan tyhjä ja puhtaat pyykit heti silityksen kautta kaappiin. Ihan kuin ne täällä jäisivät ilman vaatteita jos minulle lähtö tulee... kyllä taitaa pääkoppa pehmetä ihan tosissaan. Koti on tiptop, kaikki valmiina mutta taitaa tosiaan tulla uusintakierros siivoukselle jos ei ala kohta tapahtumaan.

Minä olen niin väsynyt ja turvonnut ja kiukkuinen ja paksu....

valivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivali

Z

Vierailija
8/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä jo unohdettu minut? ;)

Nojörr... Viimeiset pari viikkoa on olleet ihan hurjaa hulinaa. Juostu on lekurilta toiselle pojan asioissa. Kaikki on siis ihan hyvin, mut noita kontrolleja vaan sattu nyt kovasti viime ajoille.

Poika senkun kasvaa. Viime punnituksessa oli jo huimat 3550g ja 50,5cm. Kova on poika syömäänkin. Nyt ei enää tarvitse pikkumiestä herätellä syömään ja maitoakin saa antaa niin paljon kun poika syö... Jippii! :)

Ensi viikolla meillä on sitten se kauan odotettu magneettikuvaus. Josko siinä sitten selviäisi jotain.

Te olette rakkaat siskot olleet mulle sellainen terapiaryhmä, että oksat pois. On saanut käytyä tavallaan raskauden loppuun teidän mukana, vaikka fyysisesti se päättyikin jo hyvä tovi sitten. Kiitos siitä :))

Sitten vielä Masu-Mammalle paaaaaljon onnea! Ja sellainen vinkki, että keskosvanhempien yhdistyksen sivuilla www.kevyt.net on keskustelemassa paljon SGA-vauvojen äitejä (siis pienipainoisten), eli sinne vaan rekisteröidyt niin pääset " vertaistuen piiriin" :)

Vierailija
9/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih, no LA on juu.. vaan ei taida tämä täältä sittenkään olla tulossa.

Hitsi kun niin hyvin tuntui tuossa muutama päivä sitten että kyllä se nyt sieltä tulee ja olo oli tosi kehno niin ..ei..

+ ei ole turvotuksia

+ vessajuoksut yöllä on vain 1krt

+ollaan koko perhe kotosalla " lomalla"

ONNEA Masu-mammalle :)

Ei tässä tämän kummempaa, odottelua vain ja senhän tiedetään käyvän pitkäksi kun siihen ryhtyy! Mut nyt suihkuun ja kaverille kaffelle niin josko se tästä unohtuis tämä odottelu ;)

S rv40

Vierailija
10/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti olla sua unohdettu, just yks päivä mietin, että mitähän sinne kuuluu! Ihana, että sinäkään et ole meitä valittajia unohtanut :)

Vierailija
11/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia ei hirveästi nyt kyllä löydy,olen sen verran kypsä tähän lyllertämiseen.Yritetään nyt kuitenkin jotain:

*Huomenna anoppi tulee hoitamaan lapsia

*miehellä tänään vapaata

*Ulkona lumet sulaa,tulisko kevät?

Tuntuu kaikilla olevan samat fiilikset,eli kypsyttää oikein urakalla.Kaiken muun mukavan lisäksi kärsin viime yönä jumalattomasta hammassärystä.En oikein voi hempulääkäriäkään varata,kun ei pysty hetkeäkään olemaan selällään,enkä tiedä hoitavatko lekurit pystyasennossa.

Keskiviikkona kävin neuvolassa ja siellä kaikki hyvin.Vauveli on kuulemma hyvissä lähtöasemissa,mutta sehän ei tarkoita vielä mitään...Keskiviikkona supisteli mukavasti(ekaa kertaa tässä raskaudessa),mutta sittenhän sekin loppui kun seinään,eikä tullut lähtöä.

Nimistä oli ollut keskustelua.Pojalla on nimi,on ollut jo esikoisen syntymästä lähtien.Kolme tyttöä olen saanut,ja nimet noudattavat tiettyä kaavaa ja jos taas tulee tyttö,alkaa nimivaihtoehdot olemaan vähissä.Eihän sitä kaavaa tarvitse noudattaa,mutta kun kerran on aloittanut,on vaikeaa lopettaa.Joo hölmöä on,mutta eipä sitä luonteelleen mtn voi.

Millainen äiti olen?Tiukka,mutta rakastava.Olen ehdoton käytöstapojen suhteen,välillä ehkä liikaakin.Tunteita meillä näytetään vapaasti,niin ilot kuin surutkin.Välillä lapsia varmasti harmittaa,kun olen niin jämpi,mutta toivottavasti vanhempana ymmärtävät ja opetukseni kantavat hedelmää...

tityli 38+6

Vierailija
12/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ei tarvi vaihtaa alaa, ei musta tuukkaan ennustajaa

Eli hirveesti ei tälle päivälle noita plussia löydy.

Nukkumaan mennessä alapäähän vihloi oikein kunnolla. Ei voinut kylkeä kääntää ja Hippu veti taas sellasta jumppaa, ettei siinä nukkumisesta tullut mitään. Puolilleöin taisin valvoa. Kaksinkerroin piti vessaankin mennä Ja tietty 5 kertaa.

Kävely sattuu ihan pirukseen tonne värkkiin, ei tätä jaksa. Taidan kuitenkin olla urhea ja mennä tekemään vk-lopun ruoka ostokset. Tulkoot vedet vaikka Stokkan lihatiskille; lähdetään sit tyylillä jos kerta ei suosiolla osaa tulla. Ja kannan niin pirun painavia kasseja, kun vaan saan survottua (jos ostaiski pelkkiä säilykkeitä).

Duppis: kiva kuulla, että poika on jo noin iso ja voi hyvin. Toivottavasti kuvauksen uutisetkin on sitten positiivisia. Kohtahan me ollaan tuolla vauva-puolella kaikki, VAI????

Nyt keittokirjojen pariin miettimään herkkuja, taas :))

-m- ja Hippu rv 40+2

Vierailija
13/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten pääse koskaan eroon tästä mahasta. Oli niin lupaavia säännöllisiä ja pikiä supistuksia, jotka vielä niin hienosti piirtyi siihen paperiin kättärillä, mutta EI!

Lähdin siis silloin toissailtana kotiin nukuumaan ja täällä kotonahan sitä yhä vain ja edelleen ollaan. Eilen oli muutama säälittävä supistus päiväseltään ja illalla vähän säännöllisempiä, jotka sitten kuitenki loppu.

No, sehän tulee siltä kun se on valmis, mutta mikä auttais valmista odottajaa?? Vinkkejä kiitos! Miten ihmeessä saa tän loppuajan kulumaan. En tahtois nyt lähteä shoppailemaankaan kun on rahat vähän tiukilla, ja sieltä sairaalastakin muistavat aina synnytyksestä ja olosta laskun lähettää...

Autolla ajoin viimeksi toissapäivänä, mutta nyt on niin höntti olo, ettei sitäkään oikeen uskalla. Käsitöitä en osaa, ja kaikki leipomiset menee aina päin persettä. MITEN SAA AJAN KULUMAAN??

Duppaduulix:

Ihanaa että poika on kasvanut noin hyvin. Sehän on nyt just sen kokonen mitä vauvat on syntyessään.

Toivon että kaikki menee hyvin teillä kuvauksissa! <3

Kai mä sitte oon vaan ikuisesti raskaana...

Positiivari juttuja siitä että on vielä masussa vauva

+ei mee rahaa vaippoihin

+yösyötöt eivät rasita

+ei oo liikaa pyykkiä...

lallallaa----t.raikku rv 40+4

Vierailija
14/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin synntapaarviossa ja alakautta lähdetään yrittämään. Vähän kyllä pelottaa vaikka toista odotankin, koska en ole kertaakaan alakautta synnyttänyt. Miten jaksan sen kivun ja ponnistamisen???

No, papereihin merkattiin kuitenkin että jos käy kuten ekalla kerralla niin ei odotella synnytyksen edistymistä enää vuorokautta vaan leikataan.

Positiivista sekin. =o)

Negaa on että esikoinen on vieläkin flunssassa mutta onneksi jo parantumassa - minä sitä vastoin sain sen flunssan ja nyt on 37,4 lämpöä! Ihanaa olla kotona hoitamassa vauhdikasta toipilasta ja ite ihan naattina ja viimeisillään! TÄTÄ MÄ OLEN AINA HALUNNUT!

Toivottavasti ei sittenkään tule ihan lähipäivinä lähtö synnyttämään! Voisi olla aika kokemus flunssan kourissa ponnistaa...

Ihme kyllä täällä siis EI TOIVOTA LÄHTÖÄ tänään tai huomenna!

=oD

Vierailija
15/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikun mua ois huijattu ja sanottu että laskettu aika oliskin vasta reilun kuukauden päästä, sitten en vielä odottelis mitään edistystä ja merkkejä synnytyksestä ja aikakin kuluis paljon nopeempaan. Nyt sitä vaan koko ajan vahtaa että miltä siellä alakerrassa tuntuu..plääh!

Tityli: Mä oon käynyt ahkerasti hampilääkärissä ihan näille viikoille asti ja selältään makuu ei tee hyvää varsinkin jos värkätään jotain ylähampaisiin joutuu olemaan pää alempana kuin muu kroppa. Kerran sitten meinasinkin todella pyörtyä, suu oli täynnä tavaraa ja yritin huitoa että taju menee. Onneksi ymmärsivät yskän. Sain sen jälkeen olla siinä tuolissa mukavassa kylkiasennossa, pää tosin niin suorassa kun mahdollista mutta hienosti on hoidot menneet sen jälkeen kun tuo kylkiasento on mulle ihan mukava. Eli sitä kannattaa ainakin kokeilla jos pystyt olemaan kylkiasennossa. Pystyasennossa ei varmaan hoitoa voida tehdä, kosak pää ei ole silloin " vakaasti" .

Duppis: Mukava kuulla että teillä menee noin hyvin! Toivotaan kaikkea hyvää myös niihin tutkimuksiin.

(.) Vauva liikkuu ihan tosi paljon vielä, varsinkin iltaisin tuntuu että tulee nahan läpi ihan justiin. Yöllä heräsin vauvan hikkaan, joka tuntui ylävatsalla! Vauvan kun PITI olla tukevassa raivotarjonnassa. Kuuntelin sitten tolla kotidoplerilla ja sydänäänet kyllä kuului sieltä alhaalta. Miten se hikka tuntui sitten ylävatsalla?!? Ihme juttu. Toivottavasti on nyt jokatapauksessa oikein päin.

Vielä jos latelis noi positiivarit:

+Viikonloppu edessä

+Pääsee viikonloppuna häihin

+Ihanat vauva-ajatukset

Lilia rv 37+4

Vierailija
16/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että mulla riippuu minun omasta asennosta, missä se hikka tuntuu, heiluuhan se koko vauva kun sitä hikottaa. Joskus mulla pomppiikin koko maha kun tiitiäisellä on tosi paha hikka :)

Vierailija
17/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LILIA;

Mulla tuntu kans hikka ylämasussa, vaikka Puksu onkin pää alaspäin. Kai se hytkyy koko kakara ja tuntuu missä millonkin.

DUPPIS;

Eheeei, ei sua unohdeta..olikohan eilen peräti kun funtsin että miten teillä mahtaa mennä, ja onko se pään kuvaus jo tehty ja joutuuko pieni vielä leikkaukseen vai...että kyllä teidät muistetaan :) ja ihanaa että jaksat käydä väliin kuulumisia kertoilemassa.

Kumpa joku oliski aikanaan antanu la:n vaikka kahenkin viikon päähän oikeesta - olis " ihana" ylläri päästä synnyttämää..eikä tarttis jatkuvasti kytätä joka vihlasua ja toivoa turhia :( *ai minäkö toivoni menettäny?*

Ei taida Puksu syntyä ilman avustusta..toivottavasti se tohtori on vielä maanantaina sitä mieltä että ottavat käynnistykseen - en jaksais tätä kupua enää yhtään.

POLIMAKSUISTA muuten tuli mieleen..sillonhan mä joskus ekan kerran jälkeen manasin että unohdin maksaa sen käynnin kun en tienny minne se piti maksaa (EKKS:sa), nyt sitte ollaa käyty sen jälkeen vielä kahdesti eikä vieläkään ole maksettu mitään..eikä ole kyllä laskuakaan tullu. Millonkohan ne sen lähettää..varmaan sitte sairaalamaksujen kans samaan aikaan.

Et sil viistee. Tekemisen puute vaivaa täälläki, siivotakaan kun ei oikein jaksais -ei huvita ei...

Tappitaatti

Vierailija
18/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,ei täällä tylsää ole,ei.Lapset istuu ruokapöydässä ja itse odotan malttamattomana postia.Posti tuo meille tänään vaavin ensisängyn,ihanaa!!

Pienet on ilot,tiedetään,mutta sängyn saaminen tuo taas vauvan syntymän konkreettisemmaksi.

tityli 38+6(edelleen)

Vierailija
19/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai ainakin pelottelee!

Perskeles sentään! Nyt on verenpaineet pompanneet kympillä ylöspäin, ja tänään pyöritään 150/100-tietämissä. Kyllä ahistaa! Aamulla oli neuvola, jota ennen mittailin kotona paineita, kun neuvolassa ovat enivei miulla korkeammat kuin kotona, ja kyllä sai pari kertaa uusinnan tehdä. Mutta mihinkäs ne siitä. Muuten kaikki on ok, ei valkuaista eikä muita oireita, vauvan sydänäänet 135/min jne, mutta nuo paineet! Soitin sitten vielä äitipolillekin, kun ei ihan aina täysin nämä kunnalliset terkkasysteemit vakuuta, ja sieltä sain ohjeeksi olla viikonlopun rauhassa; ei MITÄÄN ylimääräistä, mitata paineita ja valkuaista ja ottaa heti yhteyttä, jos muita oireita ilmaantuu. Ahistaa vaan niin saakutisti! Ja miulle tämä tämmönen olotila ei sovi sitten yhtään, mietin ja pyörittelen vaan asioita mielessäni, ja paineet nousee varmaan vielä senkin takia. ARGH!

Nyt on minulla olleet ensimmäiset säännölliset supistukset, tosin erittäin kivuttomat. Eilisiltana tuntisotalla tuli supistuksia n. 10 min välein, samoin yöllä aina asentoa vaihtaessa. Tänään aamulla sama homma jatkui, mutta tuossa päikkäreitten jälkeen on säännöllisyys hävinnyt. Kyllä välillä supistaa, mutta ihan milloin sattuu. Ja tosiaan ne vain jomottelee, ei todellakaan koske, eli sinällään mitään äksöniä niistä ei vielä saa aikaiseksi (kai).

Terkka käski aamulla seurata vauvan liikkeitä tarkasti, etteivät hiivu tai vähene tai veltostu. Miksi?! Onko miun verenpaineen takia vauvan henki vaarassa?! Täti ei suostunut antamaan asiaan kuin poliitikkovastauksia, joista ei ottanut mitään selvää, enkä äitipolilta tietenkään tällä aivosolumäärällä varustettuna muistanut asiaa kysyä. Mutta ahistaa tuokin asia. VOI AHISTUS!

Nyt tuli niin omaa napaa kuin vain mahdollista, mutta en edes muista, mitä olitte tarinoineet. Ei tänään plussia löydy, ainakaan vielä. Nyt on vain paha olla.

Raisa 38+5

Vierailija
20/49 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAPPI; Ehkä ne ei ikinä lähetä sit laskua, jos ne ei rekisteröiny sun käyntiäs siellä toimistopuolella laisinkaan. =)

MASULI; Minähän sanoin sulle, että 13.3. Pitääkö sitä aina hötkyillä? ;-)

DUBBIS; Ilo autuas meidän puolellamme. Ei täällä kukaan ois näinkään täyspäinen, jos ei meistä toisillemme tukea ois. =D Kiva kuulla, että poika voi hyvin ja kasvaa hienosti. Tulehan kertomaan myös ne magneettikuulumiset.

MASU-MAMMAlle kovasti onnea tosiaan pienokaisen johdosta. :)

Päivän positiiviset on vaikea valita, kun niit on niin kamalan paljon.. ;-), mut koitetaan:

+ neuvola takana, siitä kohta lisää

+ mies kuorii lihasoppapotut valmiiksi

+ tänään on perjantai

PUNKELI sitten vissiin meni eilen synnyttämään?? Ei oo näkynyt. Onnea kovasti matkaan (vaikka luultavasti on jo vaavi kainalossa..) :)

Neuvolassa käytiin miehen kanssa juu. Kaikki oli hyvin. Sf-mitta oli lyhentynyt 3cm ja vaavi siis erittäin alhaalla. (Ilmankos mä saankin happea vähän paremmin!) :)

Painokin oli lakannut nousemasta isosti, +400/vko ja vaaka 65,1. Hemppaa ei ottanut, kunei se tässä vaiheessa kert enää laske. Hermanni oli kyllä sellasessa asennossa, että vähän oudoksui sitä se terkkakin. Kiertää jotenkin tuolta toisen kyljen kautta sellasen oudon mutkan. Painoarvio oli " taatusti alle 3500g on" ja tilaa on paljon sekä vettä on hyvin. Hih, ihanaa, että kaikki oli kunnossa. :)

Lupasi, etten vielä laskettuun aikaan mennessä synnytä, joten antoi uuden ajankin. Se lupaus nyt ei niin kovasti lohduttanut, mutta tietäähän sen itsekin, ettei tässä vielä mihinkään lähdetä..

Papu ja Hermanni 39 *pokspoks*