Mikä idea siinä on, että perheen vanhemmat eivät pakkaa eväitä mukaan pitkälle automatkalle vaan pysähdytään aina kalliilla bensa-asemilla
Kommentit (298)
abc kuiva ruisleipäkäntty 5 euroa
samanlaisen ja maukkaamman tekee itse 2 eurolla
elämä on valintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt hyvät eväät mukaan liikkuessani autolla tai jopa laivamatkalla. Pysähdyttyäni autolla käyn vain vessassa ja eväät syön siististi eväspurkki leivän alla suojana. Liikun vain siistien ihmisten kanssa eli mukanaolijatkin osaavat syödä siististi autossa.
Maksatat siis vessareissusi niillä asiakkailla, jotka ostavat tuotteita asemalta? Jostakin ne vessojen kulut pitää kattaa.
Kyllä, entä sitten? Ei minua kiinnosta kuin oma talouteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne pitää kuitenkin mennä vessareissua varten.
..PaskomaanJa sotkemaan paikat.
Ja viemään hiekkaa lattialle. Ostetaan joku Tupla-patukka joka jaetaan viiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
elämä on valintoja
ABC noutopöytä 7-15 euroa iästä ja ajankohdasta riippuen. Ei mikään ongelma keskituloisellekaan. Pihuus on sairaus.
Wanhoina hyvinä aikoina teiden varsilla oli pysähdyspaikkoja joissa oli pöytiä ja tuoleja. Monet olivat järvien tai lampien rannoilla tai muuten kivoilla paikoilla. Enää niitä ei ole ja mukavaa pysähdyspaikkaa saa etsiä ihan tosissaan. Autotkin ovat kyllä niin hyviä ettei tarvi pysähtyä yhtä usein.
Matkustaminen on muuttunut niin että automatka on vain keino päästä perille, ei retki sinänsä. Parempi ajaa minimipysähdyksillä perille ja hoitaa pakolliset pysähtymiset nopeasti ja tehokkaasti. Matkallakaan ei tarvi syödä viidesti päivässä.
t. Viiskytjotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt hyvät eväät mukaan liikkuessani autolla tai jopa laivamatkalla. Pysähdyttyäni autolla käyn vain vessassa ja eväät syön siististi eväspurkki leivän alla suojana. Liikun vain siistien ihmisten kanssa eli mukanaolijatkin osaavat syödä siististi autossa.
Maksatat siis vessareissusi niillä asiakkailla, jotka ostavat tuotteita asemalta? Jostakin ne vessojen kulut pitää kattaa.
Jos ostaa evästarpeet kaupasta ja ottaa autoon mukaan se ei tuo tuottoa niille huoltoasemille. Minusta on silloin jotenkin väärin ja nuljua käyttää vessoja ilmaiseksi. Huoltoaseman ja vessojen pito maksaa ja ajatus on, että ostetaan myös jotain samalla. Jos kaikki vain kävisivät ilmaisilla pissoilla (ei pitsoilla) niin mitäs siitä itse tuumisitte huoltoaseman pitäjänä.
Kun lähdetää
Ei sinun ole m7kään pakko käyttää huoltsikan vessaa ilmaiseksi. Saat sujauttaa myyjän taskuun vaikka tonnin setelin vähän niinkuin tippinä, jos haluat. Ota se velvollisuutenasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt hyvät eväät mukaan liikkuessani autolla tai jopa laivamatkalla. Pysähdyttyäni autolla käyn vain vessassa ja evälät syön siististi eväspurkki leivän alla suojana. Liikun vain siistien ihmisten kanssa eli mukanaolijatkin osaavat syödä siististi autossa.
Nämä ilmaispissaavat ja nuukailijat ovat kyllä aika "kivoja" ihmistyyppeja noin yleensäkin, sen olen huomannut. Kauhuskenaario olisi olla parisuhteessa tai perheellisenä näiden kanssa. Olisivat aika itsekkäitä myös kumppanina ja isänä. "Minua kiinnostaa vain minä itse ja rahani".
Aloituksessa on kyllä sikäli ideaa että huoltoasemien ruokatarjoilut on usein aika heikkolaatuisia. Leipiä on vain kinkku- tai makkaratäytteellä.
Tehdään sillä tavalla matkasta vähän mukavampaa. Omassa lapsuuden kodissa köyhäiltiin muutenkin aina noilla eväillä. Ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Näitähän kaikki pitää nykypäivänä itsestään selvyyksinä. Sitten ollaan kateellisia sille sukupolvelle, joka teki kakaroilleen eväät ja ne syötiin levähdyspaikalla. Kusella käytiin puskassa ja joissain oli jopa ulkohuussi.
Sille sukupolvelle ei olla kateellisia, sitä inhotaan ihan syystäkin koska se sukupolvi tän maan tähän tilanteeseen on ajanut ja jätti nykyisille nuorille ja tuleville sukupolville ei yhtään mitään omalla itsekkäällä minäminäminä politiikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elämä on valintoja
ABC noutopöytä 7-15 euroa iästä ja ajankohdasta riippuen. Ei mikään ongelma keskituloisellekaan. Pihuus on sairaus.
Maksaisin tuon ilomielin, jos apsin ruoka olisi maukasta ja laadukkaista raaka-aineista tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Näitähän kaikki pitää nykypäivänä itsestään selvyyksinä. Sitten ollaan kateellisia sille sukupolvelle, joka teki kakaroilleen eväät ja ne syötiin levähdyspaikalla. Kusella käytiin puskassa ja joissain oli jopa ulkohuussi.
Sama mun nuoruudessa, huoltsikalla käytiin vaan tankkaamassa. Ai että ällötti juoda sitä laimennettua mehua ja syödä liiskaantuneita voileipiä. Siihen aikaan joka taukopaikalla oli sentään pöydät, penkit ja huussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt hyvät eväät mukaan liikkuessani autolla tai jopa laivamatkalla. Pysähdyttyäni autolla käyn vain vessassa ja evälät syön siististi eväspurkki leivän alla suojana. Liikun vain siistien ihmisten kanssa eli mukanaolijatkin osaavat syödä siististi autossa.
Nämä ilmaispissaavat ja nuukailijat ovat kyllä aika "kivoja" ihmistyyppeja noin yleensäkin, sen olen huomannut. Kauhuskenaario olisi olla parisuhteessa tai perheellisenä näiden kanssa. Olisivat aika itsekkäitä myös kumppanina ja isänä. "Minua kiinnostaa vain minä its
Tarkoitit kait äitinä
Ei ole leikattu tarpeeksi. Ujous pois ja sakset käyttöön tosissaan.
Huoltoasemat ovat siistejä. Esim Shellin ruoka on hyvää ja ihan samoin tehdään lounaat ja listan ruoat kuin ns ketju ravintoloissa. Munkit ym pullat ovat aina tuoreet. Tykkään myös abc:sta. Neste on köyhemmän oloinen.
No ei ole elämä kiinni huoltoaseman ostoksista. Kiva pysähtyä, syödä rauhassa ja samalla käydä vessassa. En itsekään jaksa nököttää tuntikausia autossa ilman kunnon taukoa.
En halua lasten murustelevan voileipiä ja puristelevan (tiukka ote ja kaikki tulee ulos) pillimehuja penkille . Ja jossain vaiheessa alkaa se "Äiti pissittää!"-huuto.
Absilla voivat syötyään mennä riehumaan leikkipaikalle ja minä juon kahvit rauhassa. Sitten vessaa ja matka jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Wanhoina hyvinä aikoina teiden varsilla oli pysähdyspaikkoja joissa oli pöytiä ja tuoleja. Monet olivat järvien tai lampien rannoilla tai muuten kivoilla paikoilla. Enää niitä ei ole ja mukavaa pysähdyspaikkaa saa etsiä ihan tosissaan. Autotkin ovat kyllä niin hyviä ettei tarvi pysähtyä yhtä usein.
Matkustaminen on muuttunut niin että automatka on vain keino päästä perille, ei retki sinänsä. Parempi ajaa minimipysähdyksillä perille ja hoitaa pakolliset pysähtymiset nopeasti ja tehokkaasti. Matkallakaan ei tarvi syödä viidesti päivässä.
t. Viiskytjotain
Niitä ei ole kun olivat aina sotkettu ja roskakorit pullollaan, jotkut veivät kotoa asti paskapussejaan sinne. Sitten olivat tienvarren kaunistuksena nk. levähdyspaikat, kaatopaikkoja ne melkein olivatkin. Itse olen nähnyt sellaisia tarpeekseni. Hyvä kun poistettiin.
Eikä meidän autoissa syödä. Tuttavaperheen auton penkit on kyllä sen näköisiäkin, että on säästetty monta euroa.