Mun mielestä se Miian perhe ja suku oli sellaista epämääräistä porukkaa
Ei kovin sivistyneiltä vaikuttaneet :-( Lämminhenkisiä olivat kyllä, ja tukivat toisiaan. Se oli kiva.
Kommentit (16)
Suurin osa AV:stakin kattaa tuon määritelmän
Mut mun mielestä Mian ei olis pitänyt tippua.
Olisin viihtynyt heillä varmasti. Taidatte olla aika konservatiivisia.
Millasestakohan perheestä/suvusta itse mahdatte olla? Ei tarvitse sitä pahaa oloa purkaa muihin ihmisiin!
Totta! En voi uskoa tuota todeksi! Minkä ihminen suvulleen voi vaikka olisi murhaajia/raiskaajia???
no ei liene ihme kaiken kokemansa jälkeen
vähän menny ohi; mitäs se Mia sitten on kokenut?
vain porvarillisten ydinperheiden kullannuppujen.
Oon aina pitänyt sympaattisista toisistaan välittävistä mutkattomista ihmisistä. Itse tulen konservatiivisemmasta kodista.
Missä ihmeen suljetussa ympäristössä te kasvatte, jotka piditte heitä hirveän epämääräisinä?
Mielestäni Mian perhe vaikutti roskasakilta. Sellaiselta joka asuu lähiössä ja viettää kaiken vapaa-ajan jossain lähiökuppilassa, vetää kaljaa ja tupakkaa kaikilla rahoillaan. Jotka nostaa sossusta.
Ei millään pahalla mutta kyllä Idolin pitää olla paremmasta perheestä ja enemmän idolin näköinen ulkoisesti. Onneksi putosi.
Vierailija:
Mielestäni Mian perhe vaikutti roskasakilta. Sellaiselta joka asuu lähiössä ja viettää kaiken vapaa-ajan jossain lähiökuppilassa, vetää kaljaa ja tupakkaa kaikilla rahoillaan. Jotka nostaa sossusta.
Ei millään pahalla mutta kyllä Idolin pitää olla paremmasta perheestä ja enemmän idolin näköinen ulkoisesti. Onneksi putosi.
Vaikutat itse olevan täydellisestä perheestä/suvusta, jossa kukaan ei koska mihinkään huumausaineeseen, edes kahviin. Asutte pilvilinnoissa ja kaikki on niiiin IHANAAA!!! Itsestään poikkeavia ihmisiä ei suvaita, koska tehän ootte niitä maailman ihanempia ihmisiä, joissa ei ole mitään vikaa.
Mutta tosissaan. Et voi tietää, vaikka nuo ihmiset ovat oikeesti tosi rikkaita, mutta heille se ei vaan ole mikään maailman tärkein asia, eivätkä halua leuhkia niillä rikkauksillaan! Paitsi, senhän ne teki. He leuhkivat sillä rakkaudella, jota siinä perheessä/suvussa oli ja PALJON!
Onko itselläsi?
ap ja 16 ja muut vastaavat... Järkyttävää, miten pikkusieluisia ihmiset voivat olla. Ja ilkeitä. " Epämääräistä" ? Kuinka " määräistä" teille kaiken pitää olla? Sitä paitsi, minusta on moukkamaista käytöstä arvostella toisen koko sukua. Mutta mitäs siitä, jos haluaa osoittaa sivistymättömyytensä ja ilkeytensä.
Se Panun isä taas -huh kuinka kuiva ja tylsä!
oikeesti lauloi ihan nuotin vierestä vähän väliä...
mut nyt selvis syy. se on sivistyneestä ja rikkaasta perheestä, kyllä sillä pitäis idols voittaa.
vähän höyniä jotenkin.