Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä se Miian perhe ja suku oli sellaista epämääräistä porukkaa

Vierailija
08.03.2007 |

Ei kovin sivistyneiltä vaikuttaneet :-( Lämminhenkisiä olivat kyllä, ja tukivat toisiaan. Se oli kiva.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän höyniä jotenkin.

Vierailija
2/16 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa AV:stakin kattaa tuon määritelmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun mielestä Mian ei olis pitänyt tippua.

Vierailija
4/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin viihtynyt heillä varmasti. Taidatte olla aika konservatiivisia.

Vierailija
5/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasestakohan perheestä/suvusta itse mahdatte olla? Ei tarvitse sitä pahaa oloa purkaa muihin ihmisiin!

Vierailija
6/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! En voi uskoa tuota todeksi! Minkä ihminen suvulleen voi vaikka olisi murhaajia/raiskaajia???

Vierailija
7/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei liene ihme kaiken kokemansa jälkeen

Vierailija
8/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän menny ohi; mitäs se Mia sitten on kokenut?

Vierailija
9/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain porvarillisten ydinperheiden kullannuppujen.

Vierailija
10/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina pitänyt sympaattisista toisistaan välittävistä mutkattomista ihmisistä. Itse tulen konservatiivisemmasta kodista.

Missä ihmeen suljetussa ympäristössä te kasvatte, jotka piditte heitä hirveän epämääräisinä?

Vierailija
11/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Mian perhe vaikutti roskasakilta. Sellaiselta joka asuu lähiössä ja viettää kaiken vapaa-ajan jossain lähiökuppilassa, vetää kaljaa ja tupakkaa kaikilla rahoillaan. Jotka nostaa sossusta.

Ei millään pahalla mutta kyllä Idolin pitää olla paremmasta perheestä ja enemmän idolin näköinen ulkoisesti. Onneksi putosi.

Vierailija
12/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni Mian perhe vaikutti roskasakilta. Sellaiselta joka asuu lähiössä ja viettää kaiken vapaa-ajan jossain lähiökuppilassa, vetää kaljaa ja tupakkaa kaikilla rahoillaan. Jotka nostaa sossusta.

Ei millään pahalla mutta kyllä Idolin pitää olla paremmasta perheestä ja enemmän idolin näköinen ulkoisesti. Onneksi putosi.

Vaikutat itse olevan täydellisestä perheestä/suvusta, jossa kukaan ei koska mihinkään huumausaineeseen, edes kahviin. Asutte pilvilinnoissa ja kaikki on niiiin IHANAAA!!! Itsestään poikkeavia ihmisiä ei suvaita, koska tehän ootte niitä maailman ihanempia ihmisiä, joissa ei ole mitään vikaa.

Mutta tosissaan. Et voi tietää, vaikka nuo ihmiset ovat oikeesti tosi rikkaita, mutta heille se ei vaan ole mikään maailman tärkein asia, eivätkä halua leuhkia niillä rikkauksillaan! Paitsi, senhän ne teki. He leuhkivat sillä rakkaudella, jota siinä perheessä/suvussa oli ja PALJON!

Onko itselläsi?

Vierailija
13/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ja 16 ja muut vastaavat... Järkyttävää, miten pikkusieluisia ihmiset voivat olla. Ja ilkeitä. " Epämääräistä" ? Kuinka " määräistä" teille kaiken pitää olla? Sitä paitsi, minusta on moukkamaista käytöstä arvostella toisen koko sukua. Mutta mitäs siitä, jos haluaa osoittaa sivistymättömyytensä ja ilkeytensä.

Vierailija
14/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Panun isä taas -huh kuinka kuiva ja tylsä!

Vierailija
15/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti lauloi ihan nuotin vierestä vähän väliä...

Vierailija
16/16 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nyt selvis syy. se on sivistyneestä ja rikkaasta perheestä, kyllä sillä pitäis idols voittaa.