Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on itkettänyt tänään eiliset Oval Officen rähinät

Vierailija
01.03.2025 |

Olen ihan aikuinen ihminen. En voi sille mitään, että olen itkenyt tänään monta kertaa eilisen Trumpin ja Vancen Zelenskylle järjestämän kurmootuksen vuoksi. Minulla käy sääliksi ukrainalaisia, jotka jäävät täysin omilleen kun Elon Musk vetää SpaceX:n avun pois ukrainalaisilta. 

Olenko ainoa, joka on näin herkkä aikuinen?

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhiä paskoja te olette kaikki. Etsikää lähin kaivo, kiitos. Sen pohjalla teitä odottaa toivomanne maailma.

Vierailija
102/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on keskityttävä yhdessä EUn kanssa yhtenäisen linjan rakentamiseen, Ukrainan tukemiseen ja oma puolutuskykymme varmistamiseen.

Pikkupolitikoinnin on loputtava Euroopan ja Ukrainan asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt itkemään alkanut, mutta kieltämättä meni "ihon alle" koska tilanne oli täysin järjestetty ja iljettävä nöyryyttämiseen ja alistamiseen tähtäävä show. Zelenskyi ei tätä mennessään tajunnut. Siitä olen tyytyväinen ettei Zelenskyi alistunut ja nuollut noiden kenkiä, vaan piti henkisen ryhtinsä. Vaikka hän saa siksi ongelmia niskaansa oli se oikein.

Itse Trumpista minulla ei ollut mitään harhakuvia. Silti tällainen väijytys tuntui hullulle jopa Trumpin ollessa kyseessä. 

Vierailija
104/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kinaa ei käyty Oval roomissa.

Vierailija
105/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ja Vance oli kuin nämä kenkien nuolettajat, jotka kuvaavat uhrinsa nöyryytyksen ja pistävät nettiin. He käytännössä yrittivät riistää Zelenskyiltä hänen ihmisarvonsa ja alentaa hänen rakkikoirakseen. Mutta Zelenskyi pistikin vastaan ja silloin repesi helvetti. 

Vierailija
106/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei hetkauta pätkääkään mikään Zelen nöyryytys. Aivan kuten Trump totesi, hyvää viihdettä se oli. Ja oli todellakin. Raskasta olisi elämä, jos joka ikistä risahdusta surisi.

Vierailija
107/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zelenskyin huumeiden käyttö tuli kyllä ilmeisen selväksi eilisestä.

Huumeet tuovat suorituskykyä ja pitävät energisenä mutta vievät harkintakyvyn tilanteissa joissa tarvittaisiin olennaista käytöksen muutosta ja varsinkin itsekritiikkiä.

Käytöstään Zelen ei ole ollut tarpeen tarkastella menneinä vuosina. Hänelle on annettu niin paljon anteeksi.

Taustalla oli varmasti runsaasti valvomista, jetlag, jännitys ja stressiä sekä runsaasti painolastia aikaisemmista keskusteluista Trumpin ja Vancen kanssa. Zelensky käyttäytyi mielestäni niinkuin hän on tottunut käyttäytymään viime vuosina sotilashenkilökunnan ja yleensä apua tarjoavien kanssa, hän keskittyi faktoihin ja yritti vedota tunteisiin mm. valokuvien avulla. Hän ei kuitenkaan halunnut pokkuroida epäaidosti eikä myöskään imarrella Trumpia kuten Britannian pääministeri teki. Itse asiassa asenteessa ja käytöksessä oli jotain samaa kuin monilla "tyypillisillä suomalaisilla miehillä".

Trumpille ja Vancelle kyse oli ennen kaikkea esiintymisestä ja voimien näytöstä omille äänestäjille ja omalle kansalle sekä siinä sivussa myös muulle maailmalle ja Venäjälle. Vance hyökkäsi tarkoituksella ja tiesi miten Trump tulee reagoimaan. Oliko tarkoitus nimenomaan päästä kiemurtelemaan ulos sopimuksesta, koska Venäjän takia lopullisen pysyvän rauhan saaminen on hyvin epävarmaa ja turvatakuita ei haluta antaa?

Vierailija
108/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kanssa itkenyt ihan koko ajan, kun Zelensky joutui keskustelemaan kahden!! miehen kanssa. Kauheeta! Ihan kauheeta! Ei voi verratakaan hänen eilistä kärsimystään siihen, että sadattuhannet miehet ovat kuolleet jonnekin mutaan siellä rintamalla. Mua niin itkettää Zelenskyn takia vaan 😭😭, kun hänen olisi pitänyt muka hillitä itsensä jonkun tyhmän Trumpin takia, joka on vaan Amerikan pressa eikä venäjäksi kirota varapressaa. Miten joku voi vaatia sellaista. Itkettää...

Aika hyvin selitetty tilanne.

Vierailija
109/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se aika kauheaa, eikä todellakaan mitään sympatioita herättynyt se rähinähyökkäys. Mutta saattaa tänään päästä Zele tapaamaan ihan oikeaa kuningasta, eikä itse itseään kruunaamaansa.

Nyt kirjoitetaan lehdissä, että olisi vuotanut tieto, että koko vierailun tapahtumat oli etukäteen suunniteltu Zelenskyin nöyryyttämiseksi.

En kyllä ihmettelisi.

Vierailija
110/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se aika kauheaa, eikä todellakaan mitään sympatioita herättynyt se rähinähyökkäys. Mutta saattaa tänään päästä Zele tapaamaan ihan oikeaa kuningasta, eikä itse itseään kruunaamaansa.

Nyt kirjoitetaan lehdissä, että olisi vuotanut tieto, että koko vierailun tapahtumat oli etukäteen suunniteltu Zelenskyin nöyryyttämiseksi.

En kyllä ihmettelisi.

Päätti kiusata ja nöyryyttää ihan koko maailman edessä. Eihän tuollaisia normaalisti edes löydä kameroiden edessä.

Vierailija
111/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on vaikeita asioita, ymmärrän toisaalta aikaisemman anteliaan politiikan osittain johtaneen usan nykyiseen kusiseen velkaantumiseen.

Mutta ei sen tilanteen korjaamistoimenpiteissä tarvitsisi käyttäytyä kuin joku rikollinen jengi hyökkäämällä ihmisten kimppuun.

Vierailija
112/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaitajutkun päivät ovat luetut. Sen kohtalo on tämä:

Vierailija
113/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alzheimer oireilee vanhoilla naisilla mm itkuisuutena. 

Vierailija
114/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoiko, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi