Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on itkettänyt tänään eiliset Oval Officen rähinät

Vierailija
01.03.2025 |

Olen ihan aikuinen ihminen. En voi sille mitään, että olen itkenyt tänään monta kertaa eilisen Trumpin ja Vancen Zelenskylle järjestämän kurmootuksen vuoksi. Minulla käy sääliksi ukrainalaisia, jotka jäävät täysin omilleen kun Elon Musk vetää SpaceX:n avun pois ukrainalaisilta. 

Olenko ainoa, joka on näin herkkä aikuinen?

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän talous on Espanjan kokoinen. Ainoa millä nuo uhittelevat ovat ydinaseet. 

Venäjä tulee sulkea kaikesta ja Euroopan ja USA:n annettava turvatakuut Ukrainalle. Sitten vasta nähdään, onko oikeaa halua auttaa Ukrainaa mitätöntä roistovaltio-Venäjää vastaan.

Vierailija
62/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin trolli-invaasio tähän ketjuun hyppäsi? 

Idän suunnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, että Amerikassa ihaillaan tällaista lyödyn lyömistä ja maassa makaavan potkimista. 

Järkyttävää.  Onko ns raamattuvyöhykekin äänestänyt tällaista  öykkäriä. 

No nimenomaan se, mikä hämmästyttää erittäin suuresti, kun Trump käytöksellään tekee pilkkaa kristinuskosta.

Aivan järkyttävää on se, minkälaiset ihmispaskat tässä maailmassa teeskentelevät olevansa kristittyjä ja "perinteisten arvojen" edustajia. En varsinaisesti usko, mutta tulee silti mieleen Raamatun jutut viimeisten aikojen suuresta eksytyksestä.

Blessed are the peacemakers

Matthew 5:9

Vierailija
64/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän talous on Espanjan kokoinen. Ainoa millä nuo uhittelevat ovat ydinaseet. 

Venäjä tulee sulkea kaikesta ja Euroopan ja USA:n annettava turvatakuut Ukrainalle. Sitten vasta nähdään, onko oikeaa halua auttaa Ukrainaa mitätöntä roistovaltio-Venäjää vastaan.

Venäjä ei tulee enää koskaan olemaan imperiumi. Siitä on jo tullut Pekingin vasallivaltio. 

Talousmahtina mitätön. Pelkkä alusmaa Kiinalle.

Vierailija
65/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri siksihän Venäjä käyttäytyy noin, eli sotii ja uhkailee kun ei heillä ole mitään positiivista annettavaa maailmalle. Vähäpätöinen valtio. Suomikin tuottaa enemmän innovaatioita, tiedettä ja taiteilijoita kuin Venäjä, vaikka on 30 kertaa pienempi.

Vierailija
66/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa itkenyt ihan koko ajan, kun Zelensky joutui keskustelemaan kahden!! miehen kanssa. Kauheeta! Ihan kauheeta! Ei voi verratakaan hänen eilistä kärsimystään siihen, että sadattuhannet miehet ovat kuolleet jonnekin mutaan siellä rintamalla. Mua niin itkettää Zelenskyn takia vaan 😭😭, kun hänen olisi pitänyt muka hillitä itsensä jonkun tyhmän Trumpin takia, joka on vaan Amerikan pressa eikä venäjäksi kirota varapressaa. Miten joku voi vaatia sellaista. Itkettää...

Vierailija
67/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei vain voida jäädä parkumaan. Vaan on rakennettava Euroopasta vahvempi. Yhdessä. On hyväksyttävä puolustusmenojen kasvu ja m-muuton lasku. Koska muutoin ei kohta ole maanosaa jossa aito demokratia toimii.

Suomen ja Euroopan on oikeasti annettava turvatakuut Ukrainalle. Vasta sitten voidaan puhua todellisesta Ukrainan auttamisesta.

Vierailija
68/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, että Amerikassa ihaillaan tällaista lyödyn lyömistä ja maassa makaavan potkimista. 

No nimenomaan se, mikä hämmästyttää erittäin suuresti, kun Trump käytöksellään tekee pilkkaa kristinuskosta.

Aivan järkyttävää on se, minkälaiset ihmispaskat tässä maailmassa teeskentelevät olevansa kristittyjä ja "perinteisten arvojen" edustajia. En varsinaisesti usko, mutta tulee silti mieleen Raamatun jutut viimeisten aikojen suuresta eksytyksestä.

Blessed are the peacemakers

Matthew 5:9

Olisiko Aatun kanssa pitänyt tehdä rauha? 

Vierailija
69/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tällä, olen itkenyt tänään. Olen herkkä aikuinen ihminen, mitä siinä tilanteessa oli väkivaltaa. Sanasotaa. Hyökkäyksiä, kiusaamista, alistamista, hyväksikäyttöä, huutamista...

Sydän hakannut ja stressioireita ollut ja jäänyt pyörimään mieleen ne lauseenpätkät ja se tunnelma. Masentunut fiilis.

Otin sen henkilökohtaisesti. Se kosketti minua mitä tapahtui. 

Olen sodan uhri, minkäkin. 

Vierailija
70/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri siksihän Venäjä käyttäytyy noin, eli sotii ja uhkailee kun ei heillä ole mitään positiivista annettavaa maailmalle. Vähäpätöinen valtio. Suomikin tuottaa enemmän innovaatioita, tiedettä ja taiteilijoita kuin Venäjä, vaikka on 30 kertaa pienempi.

Urheilumahtikin mennyttä koska ei pystytä nojaamaan järjestelmälliseen dopingin käyttöön enää kuten vaikka 2014

Vierailija
71/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelin virren 600 : "Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan...."  Siinä sanotaan myös, " kun pahan valta kasvaa ympärillä vahvista ääni toisen maailman..." 

Jotenkin lohdutti surullista mieltä.   Mitä pieni ihminen voi tehdä,  uskoa hyvään kuitenkin. 

Vierailija
72/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin jää historiaan miehenä joka tuhosi äiti Venäjän omilla teoillaan.

Vierailija
73/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei vain voida jäädä parkumaan. Vaan on rakennettava Euroopasta vahvempi. Yhdessä. On hyväksyttävä puolustusmenojen kasvu ja m-muuton lasku. Koska muutoin ei kohta ole maanosaa jossa aito demokratia toimii.

Suomen ja Euroopan on oikeasti annettava turvatakuut Ukrainalle. Vasta sitten voidaan puhua todellisesta Ukrainan auttamisesta.

Juu, muistahan sitten ensimmäisenä olla rynkky olalla etulinjassa. Sitä ne turvatakuut meinaa. 

Vierailija
74/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko itkeneet Hamasin surmaamien ja kiduttamien israelilaisten puolesta? Ootteko itkeneet Bibasin perheen lasten ja äidin puolesta?

Osoittakaa myötätuntonne näille uhreille.

Vierailija
75/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oksennuksen tunne, kun katsoi Oval officessa käytyä riitelyä. Niin epäreilua ukrainalaisia ja Zelenskya kohtaan. Vaikka olisi niin, että Trump ei halua enää taloudellisesti auttaa Ukrainaa, niin olisi sanonut asian riitelemättä. Vance on oikea piru ja huomattavasti älykkäämpi kuin Trump ja ovelana osasi saada rähinän päälle. Moukkia nuo Usan pressa ja varapressa, ei ole minkäälaista kunnioitusta heitä kohtaan. Euroopan on terästäydyttävä. Suomessakin on laitettava lisäpanostuksia aseteollisuuteen ja sitä kautta saadaan uusia työpaikkoja. Meillä on kuitenkin vihollinen rajanaapurina. 

Vierailija
76/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy yhy. Minua tämä teatteri ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
77/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump haluaa rauhaa. Sanoi sen sen verran moneen kertaan, että ei jäänyt epäselväksi mökin mummollekaan. 

Halusi Aatukin rauhaa, että kaikki nostaisivat hänelle kädet pystyyn. Tekeekö se hänestä jotenkin hyvän ihmisen? 

Milloinkohan te tajuatte että joku joutuu aina alistumaan.

Ei ole mitään tasapelejä. Ja ei eletään missään sadussa jossa paha saa palkkansa.

Ei todellakaan rauhaa Venäjän ehdoilla, vaan rauha niin, että Eurooppa ja USA laittavat Putinin täysin polvilleen. Se on täysin mahdollista, jos siihen on vain halua. Euroopan isoilta mailta puuttuu halua ja nyt USA:ltakin puuttuu halua.

Venäjän kansa on laitettava polvilleen häpeämään venäläisyyttään niin kuin saksalaiset laitettiin polvilleen sodan jälkeen. Se on ainoa keino lopettaa Venäjän imperialismi.

Vierailija
78/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin tällä, olen itkenyt tänään. Olen herkkä aikuinen ihminen, mitä siinä tilanteessa oli väkivaltaa. Sanasotaa. Hyökkäyksiä, kiusaamista, alistamista, hyväksikäyttöä, huutamista...

Sydän hakannut ja stressioireita ollut ja jäänyt pyörimään mieleen ne lauseenpätkät ja se tunnelma. Masentunut fiilis.

Otin sen henkilökohtaisesti. Se kosketti minua mitä tapahtui. 

Olen sodan uhri, minkäkin. 

Hae sairaslomaa.

Vierailija
79/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläkin tuli tippa linssiin, kun katsoin sitä, vaikka olen mies. Tuntuu, että toivo alkaa mennä, että päästäisiin rauhan aikoihin muuten kuin kolmannen maailmansodan kautta. Säälittää lapseni, joka joutuu elämään nuoruuttaan tällaisina aikoina, ja mitä vielä on tulossa...

Vierailija
80/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat öykkäreistä pahimpia. Ei pidä kuvitella, että niillä olisi yhtään kristillistä solua läs kiperseessään. Trump edustaa tämän porukan arvoja täydellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi