Nuorehko nainen yksin syömässä Rax pizza puffetissa
Miksi ihmeessä yksin söi? Ei miestä? Ei kavereita?
Onko tällainen kovinkin tavallista? Ei ainakaan suosituille naisille varmaankaan
Kommentit (56)
Yksin on hyvä syödä puffetissa. Saa rauhassa ahmia, eikä tarvitse kenenkään kanssa jutella.
T. M55
En tajua että tänään kiinnitetään huomiota onko yksin vai kaksin,joskus sata vuotta sitten ehkä.
Naiset saavat syödä missä tahtovat yksin tai porukassa. Ilmeisesti ei ollut tavallista nasu-Saksassa tai tämän päivän musumaissa. Meille Suomessa on turha ruveta vittuilemaan.
Minulla on mies ja käyn matkoillakin yksin! Seuraavana taidematka Italiaan! On se niin ihmeellistä!
Vierailija kirjoitti:
Hän oli jonkin verran ylipainoinen, näin silmämääräisesti arvioiden. Ei nyt mikään tankki, mutta kuitenkin jonkin verran liikaa massaa. Ei kannattaisi Raxissa kuluttaa aikaa
Ap
Mutta onhan sinullakin paksu maha ja miestissit. Silti mätit hirveitä annoksia perätysten useampia.
Seurasin viereisestä pöydästä.
Kaikki tietää, että se ei heruta vaikka tarjoo ruoat, joten joutuu menemään yksin syömään ja maksamaan itse.
Vapaus on numero ykkönen,kaikki muu on vaan säätelyä.
On kovinkin tavallista. Käyn minäkin useasti yksin syömässä. En todellakaan halua yksin syömisistäni mitään säälipisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oli halunnut lähteä yksin syömään? Syitä voi olla monia. Minä käyn välillä elokuvissakin yksin.
Tämä.
Käyn Raxissa Tradekan kupongeilla ja leffassa kävin ihan issesseen kun oli työnantajan seteleitä.
Miksei voisi käydä syömässä yksin?
Ja nyt tuli mieleen, teen mysteerishoppausta, siinä vaaditaan, että menee yksin.
Tehdäänkö mysteryshoppausta noissa ravintoloissakin? Raxissakin? Sehän olisi hyvä syy sanoa jos joku kysyisi miksi olet yksin.
Raxiin ei ole ollut keikkoja. Torero, Rosso, Winston, Prisman pizzabuffa muistaakseni.
Käyn yksin syömässä tai vaikka juomassa lasin kuoharia. Ja on mies, aikuiset lapset ja ystäviä. Viihdyn myös yksin. Vapaus.
Mä käyn useimmiten yksin pizzabuffas 🍕🍕
Mutta mä oonki vanha ja ruma 😄
Eikö ap kykene olemaan missään yksin?
Aina ihmetelly tätä, että yksin menemistä ihmetellään! Mulle se on aina ollut luontaista. Vaateostoksilla ja muillakin ostoksilla, missä pitää harkita vaihtoehtojen välillä käyn ehdottomasti mieluiten yksin. Käyn mielellän syömässä toisten kanssa ja valtaosan kerroista kun ravintolassa syön, syön jonkun kanssa, koska olen sekä vähävarainen että hyvä ruoanlaittaja, otan reissuille mieluumin eväät kuin käyn ravintolassa. Jos menen yksin syömään ravintolaan niin todennäköisesti: 1) eväät on jääneet laittamatta tai 2)olen väsynyt ja kylmissään eikä ko. paikkakunnalla ole hyvää rauhallista ja lämmintä tilaa syödä eväitä.
No ei tuossa mitään ihmeellistä ole.
Miesystävä kerrankin pois kaupungista, joten mulla on omaa aikaa tehdä ihan mitä haluan, kulkea kaupungilla ja käydä syömässä paikassa josta mies ei tykkää.
Et sä Jorma mikään nainen ole, vaikka tykkäätkin joskus käyttää ex-vaimosi verkkosukkahousuja 🤣🤣