Nuorehko nainen yksin syömässä Rax pizza puffetissa
Miksi ihmeessä yksin söi? Ei miestä? Ei kavereita?
Onko tällainen kovinkin tavallista? Ei ainakaan suosituille naisille varmaankaan
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Hän oli jonkin verran ylipainoinen, näin silmämääräisesti arvioiden. Ei nyt mikään tankki, mutta kuitenkin jonkin verran liikaa massaa. Ei kannattaisi Raxissa kuluttaa aikaa
Ap
Mikä sun ongelmas on? Keskity omaan elämääs ja lakkaa kyttäämästä ja arvostelemasta ihmisiä!
OLIKO HÄN 135 KILOINEN JOSTA TÄÄLLÄ KOKO AJAN ALOITETAAN KETJUJA? ENTÄ ONKO NÄKYNYT 65 JA 70 KILOISIA KAKSOSIA, TOINEN SYÖNYT VÄHÄN ENEMMÄN? VAI OVATKO NÄMÄ KAKSOSET KUSETTANEET JA SYÖVÄT RAXISSA YHDEN HINNALLA KUN OVAT NAAMIOITUNEET TUPU HUPU JA LUPUN TAPAAN YHDEKSI?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oli halunnut lähteä yksin syömään? Syitä voi olla monia. Minä käyn välillä elokuvissakin yksin.
Tämä.
Käyn Raxissa Tradekan kupongeilla ja leffassa kävin ihan issesseen kun oli työnantajan seteleitä.
Miksei voisi käydä syömässä yksin?
Ja nyt tuli mieleen, teen mysteerishoppausta, siinä vaaditaan, että menee yksin.
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oli halunnut lähteä yksin syömään? Syitä voi olla monia. Minä käyn välillä elokuvissakin yksin.
Tämä.
Käyn Raxissa Tradekan kupongeilla ja leffassa kävin ihan issesseen kun oli työnantajan seteleitä.
Ja nyt tuli mieleen, teen mysteerishoppausta, siinä vaaditaan, että menee yksin.
Tehdäänkö mysteryshoppausta noissa ravintoloissakin? Raxissakin? Sehän olisi hyvä syy sanoa jos joku kysyisi miksi olet yksin.
Ap kysyy, onko tuollainen tavallista. Pitäisikö siitä päätellä, ettei ap ole koskaan ennen ollut pizzapaikassa, eikä nähnyt muita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Tehdäänkö mysteryshoppausta noissa ravintoloissakin? Raxissakin? Sehän olisi hyvä syy sanoa jos joku kysyisi miksi olet yksin.
Miksi pitäisi ruveta jollekin tuntemattomalle selittämään yhtään mitään, saati keksimään hätävalheita? Kasvata itsetuntoasi.
Mä syön aina mieluiten yksin. Saa nautiskella ateriasta eikä tarvii lässyttää turhanpäiväisiä.
Taidankin tästä lähteä yksin yksille. Siinäpä on Ap:lle ihmeteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan Suomessa niin täällä nainen saa liikkua ulkona ilman miespuolista holhoojaa.
Vielä 60-luvulla tai ehkö 70-l alkupuolella oli mäkm, näköjään jotkut haikailevat sitä aikaa
Vierailija kirjoitti:
Sama. Käyn useinkin ravintolassa ja kahviloissa yksin. Samoin menen elokuviin aina yksin. Saa katsoa rauhassa ilman että tarvitsee huomioida ketään toista siinä vieressä. Lisäksi leffamakuni täysin toisenlainen kuin kaveripiirissä 😆 käyvät katsomassa jotain aivotonta hollywood-hömppää mallia venom. Itse taas mm. The Brutalistin kaltaisten elokuvien ystävä.
Kyllä kauniilla naisilla yleensä seuraa on
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No entäpä jos seura ei just silloin kiinnosta, mutta on nälkä? Myös kaunis nainen voi olla introvertti, mutta kauniskaan nainen ei elä pelkällä pyhällä hengellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esim. Sara Sieppi matkustaakin usein yksin. Meinaatko, että hän on ruma? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jätä ihmiset rauhaan. Jokaisella on oikeus olla itsekseen jos siltä tuntuu. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, jos tykkää tehdä asioita itsekseen. Ainoa asia mitä tuossa oli outoa oli se naisen tarkkailu ja sille saattoi tulla epämukava olo jos se huomasi, että sen syömistä kyylätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kävin paskalla ihan yksin,on se niin väärin.
Ei ole väärin jos olet miespuolinen. Vain naiset menee joukolla vessaan.
Jaa ,vieläkö ne puuteroi nenää,entinen tekosyy kävivät paskalla mutta kun ei voi hienostuneesti sitä sanoa niin kyllähän se nenu pitää puuteroida.
Minua naisena hävettäisi, jos ihastukseni sattuisi joskus tulemaan kavereineen vaikka samaan paikkaan syömään ja näkisi minut syömässä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ainakaan ole syy mennä lähestymään. Kun olin nuori niin tuntui siltä, että yksinään olo jotenkin antoi luvan tulla häiriköimään. Ihan kuin kaupungilla olisi aina ollut liikkeellä miehiä, joilla ei ole elämässään muuta tekemistä kuin yrittää itseään huomattavasti nuorempien naisten juttusille. Pyrin aina istumaan muiden ihmisten lähelle tämän vuoksi. Jos seuraa haluaa niin kyllä siihen löytyy sovelluksia ja netin kautta jotain ryhmiä.
Siis oikeasti feministit ovat nykyään sitä mieltä, että ainoa sallittu keino lähestyä naisia on nettisovellus?
Se aika on onneksi kaukana menneisyydessä, kun nainen ei saanut mennä ravintolaan ilman miestä.
Ei hän nuori ollut vaan nuorehko, kuten kirjoitin. Ehkä 36
Ap